Bekijk originele versie : Miss Caftan laat niets meer horen!
Poosje geleden (in mei) werd er een wedstrijd gehouden van Miss Caftan. Men moest een ontwerp maken en deze opsturen. 14/15 juni zou de uitslag bekend worden. Ik heb nog niets gehoord of gelezen maar heb wel een hele mooie ontwerp gemaakt :ego:
Volgens mij gebruiken ze die ontwerpen voor hun eigen voordeel zo kunnen ze zien waar veel vraag naar is.
Ik heb Miss Caftan een mail gestuurd en het zou de 15e bekend worden...nog steeds niets van gehoord.
Weet iemand hier wat meer van?
Origineel gepost door Ononono
Niet weer een schandaal he? Deze site kraakt al onder de schandalen:) welke schandalen,Nono :D
Niet weer een schandaal he? Deze site kraakt al onder de schandalen:)
Ewa ja...beloftes maken schulden. Wie zou winnen zou namelijk dat ontwerp gratis krijgen. En ik had zoooo een mooie jurk ontworpen...ik had erop gerekend :rolleyes:
misz_bella
01-07-2004, 21:42
Origineel gepost door 1980
Poosje geleden (in mei) werd er een wedstrijd gehouden van Miss Caftan. Men moest een ontwerp maken en deze opsturen. 14/15 juni zou de uitslag bekend worden. Ik heb nog niets gehoord of gelezen maar heb wel een hele mooie ontwerp gemaakt :ego:
Volgens mij gebruiken ze die ontwerpen voor hun eigen voordeel zo kunnen ze zien waar veel vraag naar is.
Ik heb Miss Caftan een mail gestuurd en het zou de 15e bekend worden...nog steeds niets van gehoord.
Weet iemand hier wat meer van?
ja volgens mij wou ze die ontwerpen gewoon voorzich zelf gebruiken, als het zo'n mooie was geef die ontwerp ook aan mij dan is ze tenminste niet orgineel want dan heb ik em ook.
Kun je ze niet bellen of mailen?
Wie organiseerde dat..misschien kan ik of iemand anders je helpen.
Ze zeggen dat de site in de gaten moest worden gehouden maar om welke site het gaat mag Joost weten.
beppie_truus
02-07-2004, 12:12
winnaar is allang bekend gemaakt op hun site kan je vertellen dat het ontwerp dat gewonnen heeft niet echt wauw is
Origineel gepost door beppie_truus
winnaar is allang bekend gemaakt op hun site kan je vertellen dat het ontwerp dat gewonnen heeft niet echt wauw is
Oh is dat zo? Maar over welk site hebben ze het dan want ze verwijzen telkens naar een site maar vergeten het telkens erbij te vermelden.
Origineel gepost door Junkie
www.misscaftan.net
Doet het niet :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.