Bekijk originele versie : Dj Rachid Breda
HEYY ALLEMAAL
IK HAD AFGELOPEN WEEK EEN BRUILOFT
EN ZE HADDEN EEN VROUWELIJKE DJ VAN DJ RACHID
NOU MENSEN VOOR DEGENE DIE VAN PLAN ZIJN DIE TE DOEN
DONT DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HET WAS ECHT ERG HE ZE KAN GEWOON GEEN MUZIEK DRAAIEN
1. ZE GING STEEDS STOPPEN
2. ZE HAD ECHT OUWE MUZIEK MAN JE WEET WEL DIE VAN BYE BYE TIEN JAAR GELEDEN EN DIE DRAAIDE ZE DIE LELIJKERD.
3. ZE WAS ECHT CHAGRIJNIG ALS JE AARDIG VROEG OF ZE EEN ANDER MUZIEK WOU DRAAIEN GING ZE ZEGGEN VINDT JE DIT DAN GEEN MUZIEK, GA HIER MAAR OP DANSEN..
ZE HEEFT DIE BRUILOFFT GEWOON VERPESTTTTT
Wiam2004
06-07-2004, 21:42
hallo!
mijn tante is is 2 maanden geleden getrouwd in den bosch, zij had toen dj rachid ingehuurd . hij was echt goed en zeer beleefd.
hij was toen wel alleen moet ik zeggen.
Hij heeft er echt een feestje van gemaakt toen!
:zwaai:
xxwereldxx
06-07-2004, 22:15
hey mensen,
ik ben dunya ik heb afgelopen week mijn bruiloft gehad en DJ Yasmina heeft gedraaid en het was SUPERRRR GEZELLIG!!!!
Wij hebben nog nooit zo'n leuke avond gehad en de muziek was perfect!!
Dus wat die meid allemaal verteld is Bull-shit!!!
Snap ik dat jullie geen leuke avond hebben gehad als je een bruiloft in een schuurtje in de tuin houdt en waar geen voldoende stroom is zodat de muziek uitvalt.....raar hé....
nou mensen DJ RACHID is een goede vriend van me en hij laat echt geen slechte vrouwlijke dj draaien dus wil je een leuke bruiloft laat hem komen......!!!!!
groetjes.....
anissa_amir
06-07-2004, 22:25
Ik heb dj rachid een aantal keren zien draaien op feesten hij is echt toppie!
En wat ik hier boven lees is gewoon onzin!
ik heb het spijtig genoeg ook meegemaakt
had een dj genomen die op de site stond van dj nadia, dacht daarom (beetje naief achteraf bekeken) dat ze wel goed zou zijn, ze was 1) overdreven duur, 2) opdringerig (op het feest zegt ze ineens tegen men schoonzus dat ze door wou gaan omdat het tijd was 3) super gierig 4) ouderwetse muziek met af en toe eens iets moderns en ze ging van "swingende muziek" naar ineens iets "trager", dus van dj was hier eigenlijk niet veel sprake
ook ik dacht nou ze vraagt veel dus ze zal wel goed zijn NIET DUSSSS
godzijdank was de traiteur en de zianna prachtig dat heeft veel goedgemaakt maar toch ik blijf een beetje gefrusteerd en wou het gewoon even neerzetten hier
Origineel gepost door xxwereldxx
hey mensen,
ik ben dunya ik heb afgelopen week mijn bruiloft gehad en DJ Yasmina heeft gedraaid en het was SUPERRRR GEZELLIG!!!!
Wij hebben nog nooit zo'n leuke avond gehad en de muziek was perfect!!
Dus wat die meid allemaal verteld is Bull-shit!!!
Snap ik dat jullie geen leuke avond hebben gehad als je een bruiloft in een schuurtje in de tuin houdt en waar geen voldoende stroom is zodat de muziek uitvalt.....raar hé....
nou mensen DJ RACHID is een goede vriend van me en hij laat echt geen slechte vrouwlijke dj draaien dus wil je een leuke bruiloft laat hem komen......!!!!!
groetjes.....
Die bruiloft was nie eens van mij ik bedoel ik was daar als gast maar
als die dj bij kwam draaien dan had ik haar allang eruit geschopt..
Je kunt zeggen wat je wilt maar ten eerste dj yasmin was niet degene die gedraaid heeft bij ons. Terwijl we haar wouden maar ze was zehma ziek geworden.NOTTTT
en die dj die wij hadden die kon er geen snars van..mijn oma kan nog beter muziek draaien...
En over dat stroom dat is al helemaal nie zo
want dat wijf zei zelf dat de aparatuur die ze had die dag pas binnen waren gekomen en zeker wist dat het door die aparatuur was dus hou je mond hoor.
maarja iedereen wat ie zelf goed vindt he
en jij met schuurtje ken je het verschil nie eens tussen een schuur en een tent. lelijkerd
anissa_amir
07-07-2004, 22:12
en jij kunt niet eens normaal algemeen beschaafd Nederlands schrijven... :rolleyes:
misSanae
07-07-2004, 23:29
Origineel gepost door sexymy
Die bruiloft was nie eens van mij ik bedoel ik was daar als gast maar
als die dj bij kwam draaien dan had ik haar allang eruit geschopt..
Je kunt zeggen wat je wilt maar ten eerste dj yasmin was niet degene die gedraaid heeft bij ons. Terwijl we haar wouden maar ze was zehma ziek geworden.NOTTTT
en die dj die wij hadden die kon er geen snars van..mijn oma kan nog beter muziek draaien...
En over dat stroom dat is al helemaal nie zo
want dat wijf zei zelf dat de aparatuur die ze had die dag pas binnen waren gekomen en zeker wist dat het door die aparatuur was dus hou je mond hoor.
maarja iedereen wat ie zelf goed vindt he
Ik heb die dj rachid ook meegemaakt op een bruiloft en ik moet zeggen dat ie inderdaad niet zo geweldig was. De muziek stopte steeds als mensen aan het dansen waren, het was oude muziek dat gedraaid werd, en ze gingen ook nog eens vroeg weg. Ik heb er niet echt een goede indruk van gekregen, de bruiloft was leuk, maar niet dankzij de DJ. Ik vind dat als je ergens geld voor dokt dat, dat je dan ook best wat mag verwachten.
Laylainthahouse
08-07-2004, 11:45
OVer zijn dj-kunsten kan ik niet mee praten,want ik heb hem nooit zien draaien, maar het is wel een viezerd! Gatverdamme zeg, d8 dat hij mij zehma kon krijgen, met z'n ; doe je ogen dicht dan heb ik een verrassing voor je.... Ja whatever!
Layla :zwaai:
chabazina
08-07-2004, 13:39
He mensen.
Ik snap niet dat jullie zulke dingen zeggen over DJ Rachid.
Want ik heb hem een aantal keren zien draaien en hij is echt vet.
Die jongen is beleefd denkt met je mee en doet wat jij vraagt.
Hij is zo top dat ik voor de aankomende bruiloft die ik aan het organiseren ben weer ga uitnodigen.
En het wordt zo altijd weer een mega feest!!!!
groetjes Chabazina
chabazina
08-07-2004, 13:44
HE mensen
YASMINA COOl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anissa_amir
08-07-2004, 17:04
Origineel gepost door Laylainthahouse
OVer zijn dj-kunsten kan ik niet mee praten,want ik heb hem nooit zien draaien, maar het is wel een viezerd! Gatverdamme zeg, d8 dat hij mij zehma kon krijgen, met z'n ; doe je ogen dicht dan heb ik een verrassing voor je.... Ja whatever!
Layla :zwaai:
je fantasie slaat op hol meissie!
hij is namelijk getrouwd..
wil je ergens over meepraten? praat dan over iets wat je een x echt hebt meegemaakt :rolleyes:
Laylainthahouse
08-07-2004, 18:38
Origineel gepost door anissa_amir
je fantasie slaat op hol meissie!
hij is namelijk getrouwd..
wil je ergens over meepraten? praat dan over iets wat je een x echt hebt meegemaakt :rolleyes:
Ik praat ook over 2 jaar geleden en dat is zeker geen fantasie, hij kent me vast nog wel!
mariam_kenouz
08-07-2004, 18:55
euh mensen weetjuh wat: GEEN MUZIEK IS NOG BETERRRRRRRRRR!!
heb je dat gezeur ni van die was goed en die was slecht, want zo heb je gelijk die sajtan bevredigt. maar goed moge Allah dese oema naar de rechte pad leiden
assalamoe 3aleikoem,
oem mimmi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.