Bekijk originele versie : Zwanger en laag ijzergehalte..
Ladies,
Al die dagen dat ik zo moe was, alleen maar willen slapen en daarna nog meer willen slapen. Ik dacht het wel, maar wist het niet zeker, dat ik een tekort aan ijzer heb. Zo balen, op deze manier kom ik niet toe aan werk..ik kan werkelijk niks doen dan slapen of met mijn laptop onzin dingen lezen op mijn bed. Ik ben 30 weken zwanger en heb een ijzergehalte van 6.
Dames please, ik mag nog niet gelijk ijzertabletten slikken, maar wat kan ik eten, wat niet moeilijk te maken is (ben daar te moe voor), wat goed is voor mijn ijzergehalte.
:kus:
Fli-Fla-Flo
23-02-2010, 10:10
Spinazie eten :D
fatimaxx
23-02-2010, 10:14
Spinazie eten :D
so krijg daar spontaan trek in :hihi:
Ik moet donderdag bloed prikken.
Ben net als jij even ver met mijn zwangerschap en ben niet vooruit te branden!
Agidni_Ma3ak
23-02-2010, 10:17
Veel le3des eten.. :o
ooh schatjes dank jullie wel, maar jullie heb geen idee, ik kan niet achter het aanrecht staan..ik overdrijf niet, dit heb ik ook maar sinds 2 weken. Zelfs spinazie maken gaat niet lukken, ik wil gewoon horen 'appel, peer, dadels'. Gewoon gelijk eten..
Als het deze week niet beter wordt, dan vraag ik volgende week mijn tante om te koken voor mij...
lopezz1977
23-02-2010, 10:25
floradix kopen is ijzersiroop bij natuurwinkel en roosvice ferro is ook ijzer, spinazie,le3des eten alles wat groen is
Fli-Fla-Flo
23-02-2010, 10:25
ooh schatjes dank jullie wel, maar jullie heb geen idee, ik kan niet achter het aanrecht staan..ik overdrijf niet, dit heb ik ook maar sinds 2 weken. Zelfs spinazie maken gaat niet lukken, ik wil gewoon horen 'appel, peer, dadels'. Gewoon gelijk eten..
Als het deze week niet beter wordt, dan vraag ik volgende week mijn tante om te koken voor mij...
Ach meissie toch....in gedroogde vruchten zoals abrikozen en rozijnen zit ook veel ijzer...
waarom heb je niet gelijk ijzer gekregen? ik had ook een laag hb van 6.5 en kreeg meteen tabletjes mee en het gaat nu een stuk beter.
mijn ijzer is normaal rond de 6. slik al bijna 10 jaar ijzertabletten.
als ik zwanger ben daalt het meestal naar de 4 met als dieptepunt 2.9.
ik krijg altijd een infuus met ijzer tijdens mijn zwangerschappen.
veel sterkte meid ik ken het gevoel dat je gewoon niet vooruit te branden bent.
ooh meid, dat is wel erg. Jeetje..ik voel me nu al echt helemaal uitgeput, laat staan hoe jij je voelt met 2.9.
Trouwens ik heb bloedgroep o negatief, ik heb gehoord dat je dan extra moet uitkijken met ijzertekort. Klopt dat?
Ik heb nog geen ijzertabletten gekregen, omdat ik nog iets moet onderzoeken ofzo..weet ook niet precies waarom.
het zou kunnen maar volgens mij schrijven ze normaliter gelijk ijzertabletten voor. Dit omdat je ijzer nog meer zou kunnen dalen icm je zwangerschap.
UmmIshaaq
24-02-2010, 11:52
floradix schijnt te helpen
veel sterkte
mijne was 4,1 tijdens de zwangerschap en moest als de donder 6 keer in het ziekenhuis liggen voor infuus.
Maryam22
25-02-2010, 10:19
APPELSTROOOP!!! crackers met appelstroop.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.