Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hypotheek in Marokko

Islam_zuster
23-02-2010, 09:18

Graag jullie advies? Wij zijn van plan om een klein appartementje in marokko te kopen (Tanger). Helaas hebben wij nog niet al het geld bij elkaar gespaard. Wie weet waar ik en Marokko een hypotheek kan afsluiten? Welke bank Wat hebben ze nodig? Wat zijn ongeveer de rente’s Wat hebben ze nodig? (loonstrookje of jaaropgave etc?) Alvast bedankt voor jullie tips!

Pist_Aches
23-02-2010, 16:28
ik ken genoeg mensen die een appartement hebben gekocht in marokko en waar het probleemloos is verlopen. ik weet niet precies wat die procedure inhoud maar ken er ook bij wie het niet gelukt is,die mensen zijn veel geld kwijt ik bedoel maar vertrouw niet zomaar iemand en zoek iemand die daar de nodige ervaring in heeft. marokko is echt gevaarlijk op dat gebied. maar veel succes verder

keltoemti
23-02-2010, 16:31
je naam is islam zuster en je vraagt naar rente? zuster een lening met rente nemen is zo verschrikkelijk haraam!!!!

orientelqueen
23-02-2010, 20:25
ik zou t dan eerder vam ouders lenen. meestal mag je aflossen. jaar opgaves werken ze niet mee denk ik je moet de juiste betrouwbare makelaars kennen. ik weet wel dat mensen kopen op aflossing.

boekenwurm
26-02-2010, 14:49

Heb je al eens nagedacht over riba (woeker)?