Bekijk originele versie : Recovery after missery ...
Zondag 1 december 2002
Vandaag was een bijzondere dag. De wekker ging om 06.00 uur en fris en vrolijk stond ik op om aan shur te doen. Ik maakte een vodoopoppetje van mijn buurman en begon deze met een naaldje te bewerken. Toen was het tijd geworden om te gaan werken. Bij het instappen in m'n autotje kwam ik erachter dat de benzine op was. Ik begon te rennen en voor ik het wist was ik bij de patatkraam aangekomen. Daar stonden ze me op te wachten. Een grote man pakte me bij mijn nek en mishandelde me. Vervolgens pakte zijn gestoorde vriend z'n waterpijp. Ik werd gedwongen om vrijwillig een paar hijssen te nemen. Daarna stopte ze een niet halal kroket in mijn mond om mijn vasten te verbreken. Op dat moment ging ik KO en toen ik bijkwam was ik online dit verhaaltje aan het typen.
Hindaatje
01-12-2002, 23:48
hmmmzz...In jouw leven gebeurd teminste wat;)
Toufik19
01-12-2002, 23:50
en wanneer word je begraven?zeg maar alvast de gebeden der stervenden
Origineel gepost door Toufik19
en wanneer word je begraven?zeg maar alvast de gebeden der stervenden
Laat me eens raden: serieus geboren
:) ;)
Toufik19
01-12-2002, 23:58
Origineel gepost door Da_flow
Laat me eens raden: serieus geboren
:) ;)
je mag nog 2x raden
Origineel gepost door Toufik19
je mag nog 2x raden
Ow sorry .. mijn welgemeende excuses
Het spijt me dat ik het niet eerder zag, je komt uit Belgie en dat verklaart dus alles. Mohiem ik had het dus niet zo gemeend als dat jouw Belgenhoofdje doet vermoeden.
:zwaai:
Hee dat was me ook vandaag overkomen alleen was het geen krokket maar eeen frikandel
dus hier zit je verstopt
OVERLOPER!!!!
DiaNo :zwaai:
ps Staan jullie zondag weer bij dat Hek :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.