Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met Spoed:>>jullie Mening Of Wijze Raad<<

LZN
01-07-2004, 20:26

Jah mensen ik zit met een groot probleem mijn vriend...EX eigelijk nu mis ik heeeeeeel erg en we zijn met ruzie uit elkaar gegaan..maar nu wil ik het zeg maar weer goed maken alleen 1 probleem ik weet niet of hij wel wil prate ..ik weet dat hij veel om mij geeft/gaf omdat hij het echt liet merken we zijn niet zo'n stelletje dat aan elkaar plakte maar meer het stel dat respect voor mekaar heeft.. Nou zit het zo dat ik hem al een tweede kans heb gegeven na dat het de eerste keer uit is gegaan...en het was niet uitgegaan omdat er 1 vreemging ofzo maar omdat we zoals gewoonlijk weeeeeer ruzie hadden we zijn door het LOT weer bij elkaar gebracht en we hebben het weer geprobeerd mede daardoor denk ik dat hij mijn ware man is...ik heb ook die salaat istighara gedaan...en die kwam goed uit we kregen geen ruzie meer het ging allemaal goed..TOTDAT hij bij zijn "zogenaamde" "vrienden" ging wonen...sindsdien ging alles bergafwaarts zijn telefoon werdt opgenomen door viezerikke die allemaal vieze dingen zeiden en ik werdt gestalkt...ik heb mijn vriend daarop aangesproken en die zei dat hij er niks mee te maken had en dat ik niet zoveel moest bellen..want als zijn vrienden opnamen wilde dat zeggen dat hij er niet was of bezig was en dat ik moest wachten tot hij deed terug bellen... Anyway ik was het zo beu en heb heeeele erge ruzie met hem gehad..ik heb het toen uitgemaakt..maar nu mis ik hem weer :(...en ik heb hem gisterenavond aan de telefoon gehad en eerlijk is eerlijk ik denk dat ik van hem hou en dat ik niet meer zonder hem kan...hij belt me vanavond terug en dan gaan we kijke of we het uit kunnen praten..en/of we elkaar gaan zien voor we het uitpraten?/ Mag ik jullie mening hierover wat denken jullie moet ik hier mee doorgaan of er een echte punt achter zetten..

anoniempjee
01-07-2004, 21:08
Ik zou met hem gaan praten als hij je vanavond belt insh'allah. En het dan rustig met hem uitpraten als het mis gaat niet verder gaan met hem. Want eerder of later krijgen jullie weer ruzie. Of je kan nog altijd de salaat stighara bidden. BEslamaaaaaaa

Zusterke001
01-07-2004, 21:11
Vrees Allah! Hoe kan je Allah swt iets vragen wat je naar Haram leidt?? Ben je nou helemaal op je hoofd gevallen of zo? Begrijp je het dan niet?? Haak af met die jongen want het is een verboden relatie en toon berouw. Verricht enkel nog salaat istigara om jou naar het goede te leiden en niet naar het slechte! Dit moest ik er even uit!

nadoria_zinador
02-07-2004, 21:39
Origineel gepost door Zusterke001 Vrees Allah! Hoe kan je Allah swt iets vragen wat je naar Haram leidt?? Ben je nou helemaal op je hoofd gevallen of zo? Begrijp je het dan niet?? Haak af met die jongen want het is een verboden relatie en toon berouw. Verricht enkel nog salaat istigara om jou naar het goede te leiden en niet naar het slechte! Dit moest ik er even uit! Wollahila helemaal mee eens!!!!

achie25
05-07-2004, 09:22

Origineel gepost door Safaa_18 Jah mensen ik zit met een groot probleem mijn vriend...EX eigelijk nu mis ik heeeeeeel erg en we zijn met ruzie uit elkaar gegaan..maar nu wil ik het zeg maar weer goed maken alleen 1 probleem ik weet niet of hij wel wil prate ..ik weet dat hij veel om mij geeft/gaf omdat hij het echt liet merken we zijn niet zo'n stelletje dat aan elkaar plakte maar meer het stel dat respect voor mekaar heeft.. Nou zit het zo dat ik hem al een tweede kans heb gegeven na dat het de eerste keer uit is gegaan...en het was niet uitgegaan omdat er 1 vreemging ofzo maar omdat we zoals gewoonlijk weeeeeer ruzie hadden we zijn door het LOT weer bij elkaar gebracht en we hebben het weer geprobeerd mede daardoor denk ik dat hij mijn ware man is...ik heb ook die salaat istighara gedaan...en die kwam goed uit we kregen geen ruzie meer het ging allemaal goed..TOTDAT hij bij zijn "zogenaamde" "vrienden" ging wonen...sindsdien ging alles bergafwaarts zijn telefoon werdt opgenomen door viezerikke die allemaal vieze dingen zeiden en ik werdt gestalkt...ik heb mijn vriend daarop aangesproken en die zei dat hij er niks mee te maken had en dat ik niet zoveel moest bellen..want als zijn vrienden opnamen wilde dat zeggen dat hij er niet was of bezig was en dat ik moest wachten tot hij deed terug bellen... Anyway ik was het zo beu en heb heeeele erge ruzie met hem gehad..ik heb het toen uitgemaakt..maar nu mis ik hem weer :(...en ik heb hem gisterenavond aan de telefoon gehad en eerlijk is eerlijk ik denk dat ik van hem hou en dat ik niet meer zonder hem kan...hij belt me vanavond terug en dan gaan we kijke of we het uit kunnen praten..en/of we elkaar gaan zien voor we het uitpraten?/ Mag ik jullie mening hierover wat denken jullie moet ik hier mee doorgaan of er een echte punt achter zetten. Het lot bepaalt niet dat je haram-relatie gaat beginnen.. :rolleyes:

Najib26
05-07-2004, 11:56
Salaat istighaar doen voor een haramvriend. Dat is weer wat nieuws. Straks gaat men bismillah zeggen bij het drinken van bier.

Erwin
05-07-2004, 12:46
Wat moet iemand in hemelsnaam met een kerel die het lastigvallen van zijn vriendin door zijn 'vrienden' afdoet met: "er niks mee te maken had en dat ik niet zoveel moest bellen..". Is dat de kerel aan wie je je leven en dat van eventuele vrienden zou willen toevertrouwen?!

Jamiel
05-07-2004, 13:01
Origineel gepost door Najib26 Salaat istighaar doen voor een haramvriend. Dat is weer wat nieuws. Straks gaat men bismillah zeggen bij het drinken van bier. haha.... domme grieten ook...maarja krijg je als je geen opvoeding hebt gehad.

shakirabouss
05-07-2004, 23:00
Origineel gepost door Najib26 Salaat istighaar doen voor een haramvriend. Dat is weer wat nieuws. Straks gaat men bismillah zeggen bij het drinken van bier. :lol: :goedzo:

Nissrine_1983
05-07-2004, 23:10
Origineel gepost door Zusterke001 Vrees Allah! Hoe kan je Allah swt iets vragen wat je naar Haram leidt?? Ben je nou helemaal op je hoofd gevallen of zo? Begrijp je het dan niet?? Haak af met die jongen want het is een verboden relatie en toon berouw. Verricht enkel nog salaat istigara om jou naar het goede te leiden en niet naar het slechte! Dit moest ik er even uit! Jah, ik ben er ook mee eens.. :rolleyes: