Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En weer een minder!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
01-07-2004, 19:19

Kopstuk al-Qaeda gedood in Riyad Uitgegeven: 30 juni 2004 21:41 RIYAD - De Saudische autoriteiten hebben naar eigen zeggen een nieuwe slag geslagen in de strijd tegen moslimextremisten. Tijdens een vuurgevecht tussen Saudische veiligheidstroepen en vijf vermeende moslimterroristen in de hoofdstad Riyad, kwam volgens de politie een van meest gezochte militante moslims van het land om het leven. Het zou gaan om de ideoloog van de Saudische tak van het al-Qaedanetwerk in het koninkrijk. Door het vuurgevecht woensdag kwamen in totaal drie mensen om het leven, onder wie een politieman en nog een vermeende extremist. Er vielen vijf gewonden. Het koninkrijk is al geruime tijd in de ban van een strijd tegen moslimextremisten die gelieerd zijn aan het al-Qaeda-netwerk van Osama bin Laden. Eerder deze maand werd al de leider van al-Qaeda in Saudi-Arabië doodgeschoten. Het incident woensdag was het eerste sinds het land op 23 juni een amnestieregeling op tafel legde voor gezochte extremisten die zichzelf overgeven aan de autoriteiten. De regeling heeft een looptijd van een maand. :zwaai: :D :zwaai:.

bint_duh_bledie
01-07-2004, 20:31
:eek: jammer

tonk
01-07-2004, 22:19
Hij had van mij niet om het leven hoeven komen, maar ik ben blij dat al-Qaeda een slag is toegebracht.

rnaj
01-07-2004, 22:23
doet me netzoveel als de dood van Sam Klepper, eigenlijk helemaal niets. Maar der zijndan ook meer overkomsten tussen al-Qaeda en de mafia dan er verschillen zijn..

hafiberber
01-07-2004, 22:44

10 voor terug in de plaats hoor dus joden maak jullie geen zorgen.

tonk
01-07-2004, 22:47
Origineel gepost door hafiberber 10 voor terug in de plaats hoor dus joden maak jullie geen zorgen. Wat hebben de Joden er ineens mee te maken? :confused:

tonk
01-07-2004, 23:01
Gaat heen en vermenigvuldigt u! En snel een beetje!

MELILLENSE
01-07-2004, 23:13
Origineel gepost door tonk Gaat heen en vermenigvuldigt u! En snel een beetje! Van homosexuelen zul je alleszins niet teveel moeten verwachten...tenzij het verspreiden van vreemde ideeën die de geesten van zwakkelingen moeten vergiftigen. MELILLENSE :belgie:

gaviel
01-07-2004, 23:18
Allah/Here bescherm ons tegen die extremen. Zouden er echt mensen zijn die zich vrijwillig komen melden? Tja spelen was het maar een spel jongmens het is anders Bloedserieus!

MELILLENSE
01-07-2004, 23:31
Origineel gepost door skutsje Speel niet zo op de man/vrouw, we kennen je ziekelijke frustraties inzake homo's en lesbiennes en je afkeer van mooie vrouwen die niet in zware doeken gehuld zijn. Nog klaar gekomen de laatse vier weken? Inderdaad, man/vrouw....tegenwoordig weet je het niet meer met zekerheid. Ofwel zijn ze in het hoofd niet helemaal goed, ofwel maken ze zichzelf wijs dat ze anders zijn dan dat de natuur hen fysisch heeft gemaakt. En wees gerust hoor, zulke mensen vinden het heerlijk om met hen de draak te steken...uiteindelijk kan je twee friemelende geslachtsgenoten toch nooit au sérieux nemen; hun gedrag is te lachwekkend...net zoals die carnavaleske travestietenparades die ze her en der organiseren. MELILLENSE :belgie:

peterc
01-07-2004, 23:33
Origineel gepost door MELILLENSE Inderdaad, man/vrouw....tegenwoordig weet je het niet meer met zekerheid. Ofwel zijn ze in het hoofd niet helemaal goed, ofwel maken ze zichzelf wijs dat ze anders zijn dan dat de natuur hen fysisch heeft gemaakt. En wees gerust hoor, zulke mensen vinden het heerlijk om met hen de draak te steken...uiteindelijk kan je twee friemelende geslachtsgenoten toch nooit au sérieux nemen; hun gedrag is te lachwekkend...net zoals die carnavaleske travestietenparades die ze her en der organiseren. MELILLENSE :belgie: Je bent echt gefrustreerd heh...

MELILLENSE
01-07-2004, 23:36
Origineel gepost door peterc Je bent echt gefrustreerd heh... Vanwaar die ergernis toch. Verklaar je nader. MELILLENSE :belgie:

peterc
01-07-2004, 23:38
Het is niet relevant om in deze discussie met homo's en transexuelen aan te komen zetten. Helemaal wanneer de toon al zo negatief gezet wordt.

Raihana
01-07-2004, 23:41
Origineel gepost door peterc Je bent echt gefrustreerd heh... Ik denk eerder dat de gene die het steeds zelf roepen een beetje gefrustreerd zijn... Die conclusie trek ik na dat ik een paar teksten heb gelezen.

Deliana
01-07-2004, 23:41

Origineel gepost door AlHoceima_Leila :jammer: Deze keer geen zin in een filmpje???

Pagina's : [1] 2 3