Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help, ben ik zwanger

Pagina's : [1] 2 3

Witlicht
22-02-2010, 19:42

hallo allemaal, ik heb echt een brandende vraag. Ik heb met mijn vriend gekke dingen gedaan, hij is niet in mij geweest maar wel langs en op mijn vagina met zijn penis gewreven als hij klaar kwam, kwam hij zeg maar niet op mijn vagina klaar maar ergens anders. Wel heb ik gehoord dat je van voorvocht ook zwanger kunt raken. Ik heb 2weken geleden de morning after pil ingenomen omdat ik bang was om zwanger te worden, paar dagen erna begon ik afscheiding te krijgen dat bruin is. En bij het afvegen een beetje bloed. Ik moest ook nog niet ongesteld worden, ben twee weken te vroeg. Ben ik nou zwanger?

hafida076
22-02-2010, 19:57
spring van de stoel en ja je hebt een tweeling had je benen niet moeten spreiden slet

Oem_Nouhaila
22-02-2010, 20:00
Hoe moeten wij nou weten of je zwanger bent? We zijn toch geen zwangerschapstest? Ik heb wel eens gehoord dat mensen zwanger geworden zijn door dat gewrijf, ik weet niet of ik dat moet geloven. Zwanger zijn terwijl je nog maagd bent. Ik weet het niet.

Witlicht
22-02-2010, 20:02
Dank je voor je reactie

hafida076
22-02-2010, 20:18

Dank je voor je reactie graag gedaan hoor :) voortaan haal je je ogen uit je kont! je weet dat dat niet mag en toch doe je dat. dan moet je de consequenties ok accepteren:auw:

flan
22-02-2010, 21:42
Waarom ga je met iemand naar bed als je de consequenties niet kan dragen? :moe:

kaoutar_tanger
22-02-2010, 23:11
Is het geen bijwerking van de morning after pil?

Galopea
22-02-2010, 23:20
Mijn Allah waar waren jullie tijdens de Biologie lessen op school, wááááár?!

hbibaa
22-02-2010, 23:40
Ik hoop dat je zwanger bent!

limburgse.
23-02-2010, 00:23
Mijn Allah waar waren jullie tijdens de Biologie lessen op school, wááááár?! Wollahila.

sChoonheidje19
23-02-2010, 00:27
:lol: Waarom hebben jullie zoveel jeuk onder. Oh maar hij is er niet in geweest maar erop of erlangs:maf: IS ALLEMAAL HETZELFDE. En ga niet zeggen ik was er niet bij met me hoofd, dat is grote bullshit!! We zijn er altijd bij met ons hoofd. Vooral als je met een man bent! Veel succes meid. En reken maar op een zware tijd. Ik vind het zielig voor je ouders die dit moeten meemaken.. Ik zou me ouders nooit zoiets aan kunnen doen.

Wassima_Riffia
23-02-2010, 00:47
Oh good lord, pleeg zelfmoord.

Baby22
23-02-2010, 00:57
hallo allemaal, ik heb echt een brandende vraag. Ik heb met mijn vriend gekke dingen gedaan, hij is niet in mij geweest maar wel langs en op mijn vagina met zijn penis gewreven als hij klaar kwam, kwam hij zeg maar niet op mijn vagina klaar maar ergens anders. Wel heb ik gehoord dat je van voorvocht ook zwanger kunt raken. Ik heb 2weken geleden de morning after pil ingenomen omdat ik bang was om zwanger te worden, paar dagen erna begon ik afscheiding te krijgen dat bruin is. En bij het afvegen een beetje bloed. Ik moest ook nog niet ongesteld worden, ben twee weken te vroeg. Ben ik nou zwanger? Heb je gelijk de volgende dag de morningafterpil genomen? Ik denk dat dat beetje bloed gewoon een bijwerking is van de morningafterpil en dat er niets aan de hand is. Doe voor de zekerheid een zwangerschapstest.

Simmie
23-02-2010, 02:55
Hoe moeten wij nou weten of je zwanger bent? We zijn toch geen zwangerschapstest? Ik heb wel eens gehoord dat mensen zwanger geworden zijn door dat gewrijf, ik weet niet of ik dat moet geloven. Zwanger zijn terwijl je nog maagd bent. Ik weet het niet. Misschien heeft ze afgesproken dat ze bij dit vriendje maagd blijft :kweetnie:

BELGG
23-02-2010, 02:58

Ik hoop niet dat je zwanger bent!! Meskien dat kind, zo'n slet als moeder!! :(

Pagina's : [1] 2 3