Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar knap jij op af?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

mona_daaa
01-07-2004, 18:39

Heey, ik zou eens willen weten op wat je het meest afknapt, het kan zijn dat je op al deze opties afknapt, maar als je er eentje mocht uitkiezen, welke zou het dan zijn??

hayete
01-07-2004, 18:54
Allemaal..Ben Heel Kieskeurig :rolleyes:..Maar Als Ik moest Kiezen Doe Dan Maar De Bovenste ;)..Maar Vind Het Roken Ook heeeeel Erg..En De Rest Ook..Maar Mag Er Maar 1 Kiezen :kwaad:

mona_daaa
01-07-2004, 18:56
Ja die heb ik ook genomen, dat is echt wel walgelijk he

hayete
01-07-2004, 18:58
Ja...Dan Denk Ik Egt Uhm....Heb Je Vanmorgen Wel In De Spiegel Gekeken :rolleyes:

-Reda-
01-07-2004, 19:01

Meisjes met een gouden tand.

hayete
01-07-2004, 19:03
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Meisjes met een gouden tand. Maar Bestaan Die Dan Nog :confused:

Soumya_88
01-07-2004, 19:49
Jongens die overal en waar iedereen bijstaat in hun kruis graaien om het "zaakje" ff recht te zetten...ieww. En bovengenoemde ALLEMAAL!

mojojojo
01-07-2004, 19:54
Vrouwen met zweetplekken onder de oksel :D

outlandmoro
01-07-2004, 20:07
ALLEMAAL....plus jongens met te strakke broeken, jongens met sandalen en jongens die met Marokkaans accent praten...het is nou eenmaal zo.... :o

mona_daaa
01-07-2004, 20:45
ja he, eigenlyk kan ik ook nog wel zo doorgaan hoor:) Een stinkende adem byvoorbeeld, daar knap ik dus echt op af he...

mona_daaa
01-07-2004, 21:17
Origineel gepost door DOUNYAtje Oooh gatver... hey als hij stinkt uit zn mond, zeg je dat dan ook? heheh lijkt mij lullig. TIP: bied hem pepermuntje aan, moet je zeggen is nieuwste van nieuwste en superrrr lekker... neemt ie toch aan, en is het probleem verholpen zonder zijn/haar gevoelens te hoeven kwetsen!:D Ja maar soms, valt het wel op hoor, als je je kop afwend om het niet te ruiken... By een jongen heb ik het nog nooit gemerkt(gelukkig), maar by meiden al wel hoor... Maar soms als ik een kauwgom aanbied, dan zeggen ze NEE!!!, alle moeite voor nix....wat moet je dan doen??

mojojojo
01-07-2004, 23:54
Origineel gepost door mona_daaa Ja maar soms, valt het wel op hoor, als je je kop afwend om het niet te ruiken... By een jongen heb ik het nog nooit gemerkt(gelukkig), maar by meiden al wel hoor... Maar soms als ik een kauwgom aanbied, dan zeggen ze NEE!!!, alle moeite voor nix....wat moet je dan doen?? Als je een sjaaltje/hoofddoek bij je hebt moet je em voor je neus en mond houden. Het ziet er inderdaad vreemd uit maar het helpt wel en het is een directe hint voor hem:D Wat je ook kunt doen is door je mond ademen. Dan neem je geen geuren waar. :cool:

mona_daaa
02-07-2004, 14:37
Ja maar dat hou ik niet lang vol! Dan wordt je mond zo droog:( En van dat sjaaltje: dat valt veel te hard op! Een keertje: myn zus had een vriendin die altjd uit haar mond rook,en M' n zus deed dan schaamteloos haar hand voor haar neus. Vanaf toen sprak die meid altijd met haar hand voor haar mond...:hihi:

missy_magrebia
02-07-2004, 18:39
als hij onverzorgd is.. en roken illll..:jammer: het moet een goeie, verzorge en slimme jongen zijn.. ook in geloof dus..

loco_chica
02-07-2004, 23:25

onverzorgde mensen vieze nagels, gele tanden en een slechte adem knap ik echt op af :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6