Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje disc-man

chocodame
22-02-2010, 17:59

salam ou lijkoum, ik heb een vraagje ik heb namijk vandaag een disc-man gekocht, nu ga je misschien zeggen waarom koop je gewoon geen mp3? is kleiner en goedkoper. maar aangezien ik alleen cd's koop en ze dus niet download heb ik een disc-man gekocht. maar dus mijn vraag was ik heb dus een sony gekocht, wat een goed merk is denk ik, hoop ik! maar die meneer zei tegen mij dat ik geen cd's mp3 ofzo kon beluisteren of hij zei ook dat ik er mijn mp3 niet op kon aansluiten. maar nu is het probleem! ik heb een CD die voor mij iemand heeft gemaakt maar die liedjes komen dus van de pc betekent het nu dat ik niet naar mijn liedjes kan luisteren op mijn disc-man? ik kan het nog niet uitproberen wat heb hem nog niet. en nog een vraagje. als er een virus staat op de pc waar dat die Cd is gemaakt en ik beluister die Cd op mijn disc-man, dan kan ik tich geen virus krijgen op mijn Disc-man he?? het zou super zijn moest mij iemand kunnen helpen! liefs

NadorinoCrysis
22-02-2010, 18:05
De virussen die er zijn op de PC, zijn onschadelijk voor MP3 spelers en disc-mans doordat het geen Windows onderdelen heeft. Daar hoef je niet zorgen te maken om die bitches :hihi: Als het werkeljik waar is wat die meneer zei, dan zou ik m terugbrengen. Disc-mans zijn toch gemaakt om muziek mee te beluisteren???:maf:

chocodame
22-02-2010, 18:07
De virussen die er zijn op de PC, zijn onschadelijk voor MP3 spelers en disc-mans doordat het geen Windows onderdelen heeft. Daar hoef je niet zorgen te maken om die bitches :hihi: Als het werkeljik waar is wat die meneer zei, dan zou ik m terugbrengen. Disc-mans zijn toch gemaakt om muziek mee te beluisteren???:maf: hij zei mij dat ik geen mp3 erop kon aansluiten. maar ik kan er wel cd's insteken. maar ik denk geen cd's met liedje van mp3 ofzo. ja die sprak met mij in het frans. en ik kan nietz eggen herhaal het nog eens. haha

NadorinoCrysis
22-02-2010, 18:13
hij zei mij dat ik geen mp3 erop kon aansluiten. maar ik kan er wel cd's insteken. maar ik denk geen cd's met liedje van mp3 ofzo. ja die sprak met mij in het frans. en ik kan nietz eggen herhaal het nog eens. haha Ahahha ok, frans is voor mij onbekende buitenaardse chinees:maf: Das wel beetje moelijk dan, de meeste audio cd's zijn in wma of mp3. Dus het gelukt daalt drastisch:( Of je kijkt in andere media winkels zoals Mediamarkt? En die wél mp3 afspeelt.

chocodame
22-02-2010, 18:14

Ahahha ok, frans is voor mij onbekende buitenaardse chinees:maf: Das wel beetje moelijk dan, de meeste audio cd's zijn in wma of mp3. Dus het gelukt daalt drastisch:( Of je kijkt in andere media winkels zoals Mediamarkt? En die wél mp3 afspeelt. ja dat was het wma dus het is beter dat ik eentje koop met mp3 ook?

NadorinoCrysis
22-02-2010, 18:21
ja dat was het wma dus het is beter dat ik eentje koop met mp3 ook? Jep

chocodame
22-02-2010, 18:27
Jep ok:)

Dakduif
22-02-2010, 18:53
Je hoeft geen andere te kopen. Die jij hebt is goed genoeg! Je kunt gewoon audio cds afspelen. Mp3 kan ook, maar geen mp3 cd. Bij een audio cd gaan er maar 12/14 liedjes op, ligt aan de tijdsduur van alle liedjes bij elkaar, dus als 1 liedje 10 min duurt en je hebt een cd van 700mb/80 minuten, dan kunnen er maar 8 liedjes op 1 CD. Bij een Mp3 cd kan er veel meer liedjes op. Er wordt dan gekeken naar data, dus als je een cd hebt van 700 mb en liedjes hebt van 4 mb, dan kun je 175 liedjes op 1 CD gooien.

chocodame
22-02-2010, 21:21
Je hoeft geen andere te kopen. Die jij hebt is goed genoeg! Je kunt gewoon audio cds afspelen. Mp3 kan ook, maar geen mp3 cd. Bij een audio cd gaan er maar 12/14 liedjes op, ligt aan de tijdsduur van alle liedjes bij elkaar, dus als 1 liedje 10 min duurt en je hebt een cd van 700mb/80 minuten, dan kunnen er maar 8 liedjes op 1 CD. Bij een Mp3 cd kan er veel meer liedjes op. Er wordt dan gekeken naar data, dus als je een cd hebt van 700 mb en liedjes hebt van 4 mb, dan kun je 175 liedjes op 1 CD gooien. dankjewel klaar en duidelijk:goedzo: