Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van deze prijzen en zaal??

Pagina's : [1] 2

Gariba_1973
01-07-2004, 17:33

Salaam broeders en zusters, Ik ga inshallah in 2005 trouwen. Ik ben bij Partycentrum v/d Adel geweest in Amstelveen. Op zich een hele mooie zaal en aardige mensen. Voor euro 35,00 per persoon krijg ik onbeperkt dranken, veel bediening, salades, vispastilla, taart, marokkanse thee en de zaal. Wie heeft ervaringen met deze zaal? En is dit mooie prijs? http://img36.exs.cx/img36/8402/zaalfoto.jpg

MisterAdil
01-07-2004, 20:06
ik was vorig jaar ook op de bruiloft van een vriend in van Adel.het is een mooie zaal.de vrouwen en mannen zitten wel gescheiden maar toch in een zaal.het is een goedkope prijs 35.00 per persoon.neem je de catering van hun?want de bruiloft waar ik bij was daar hadden ze afrah maghrib gedaan.

soliga
01-07-2004, 20:14
Ik was vorige jaar ook op een bruiloft in die zaal en toen hadden ze afrah maghrib. Was het toevallig niet de bruiloft van Rachid?

MisterAdil
01-07-2004, 20:16
nee het was die van brahim en a.

Metiua
01-07-2004, 20:37

soliga was het niet de bruiloft van rachid en hakima???? en even over de zaal..... ik vind hem niet zo.... het heeft lage plafons... even een tip Tulip is beter omdat het hoge plafons heeft dus ook meteen groter lijkt. en achter de bruidstoelen is een hele grote witte muur waar je zo'n soort bioschoop scherm kan doen en de hele zaal mee kan genieten... ook is het zo omdat de mannen boven zitten en ze ook kunnen kijken heb je minder kans dat veel jongeren van boven naar beneden komen en gaan dansen enzo..... in indergeval vind ik dat een voordeel... liefs metiua

soliga
01-07-2004, 22:02
Hallo metiua, klopt het was de bruiloft van Rachid en Hakima. Groetjes!

Metiua
01-07-2004, 22:22
dan is dit dan de tweede bruiloft waar we allebei waren

soliga
01-07-2004, 22:26
Dat is dan wel toevallig.., ben je fam. van Rachid en Hakima?

riffia_naima
02-07-2004, 14:18
Salaam allemaal, Mijn broer had in september ook Tulp in zaandan gehuurd. was wel leuk. Het is wel een mooie zaal hoor en grooooooottt... XxxXxxXxxX-JES NAIMA

farah007
02-07-2004, 14:49
Ik ben daar laatst ook op een huwelijksfeest geweest. Er waren zeker iets van 350 personen aanwezig. Echt een mmoie zaal, en aardige bediening, lekker pastillas en briouats. Echt een van de leukste feesten die ik heb meegemaakt in NL. Ik denk dat je een goede keuze maakt Gariba.

miss_kaftan
03-07-2004, 17:46
Origineel gepost door Gariba_1973 Salaam broeders en zusters, Ik ga inshallah in 2005 trouwen. Ik ben bij Partycentrum v/d Adel geweest in Amstelveen. Op zich een hele mooie zaal en aardige mensen. Voor euro 35,00 per persoon krijg ik onbeperkt dranken, veel bediening, salades, vispastilla, taart, marokkanse thee en de zaal. Wie heeft ervaringen met deze zaal? En is dit mooie prijs? http://img36.exs.cx/img36/8402/zaalfoto.jpg Heeey het lijkt op de bejaarde tehuis bij ons op de hoek :hihi: Vind m' niet mooi in iedergeval.....

riffia_naima
04-07-2004, 16:31
Ik vind 'm een beetje te druk.. Die tafels moeten meer uit elkaar dan lijkt ie groter en ruimer.. Dat is alleen mijn mening...

riffia_naima
04-07-2004, 16:33
ennnnn trouwen is er wel een dansvloer...????

moslimamaryam
04-07-2004, 18:32
Salaam, Eerlijk gezegd vind ik hem ook niet zo bijzonder. Ik hou van hoge plafonds, veel ruimte rond de tafels, een mooie, houten vloer, en vooral een zaal die op z'n Marokkaans is gedecoreerd... Er is ook een overdosis bordeau kleur; de stoelen, de tapijt... En waarom staan er asbakken, wijnglazen en voor iedereen een apart bord met mes en vork op tafel? Maar ik denk wel dat de prijs redelijk is, vooral omdat je onbeperkt drank en vispastilla krijgt. Nog veel succes inchAllah met je zoektocht naar een geschikte zaal!

Ikram_4ever
04-07-2004, 19:42

Salon Osdorp vind ik een mooie, en heeft een grote dansvloer!!!

Pagina's : [1] 2