Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tell me...Now...plzz

Pagina's : [1] 2

SweetRose
01-12-2002, 23:11

wie kan me de vertaling van de volgende woordjes geven...:huil: plzzzzz al geef je me er maar ééntje..dan ben ik je eeuwig dankbaar :D :D un café filtre un carte des vins un potage le potage du jour la soupe à l'oignon la soupe aux tomates la soupe de poisson le jambon de Parme un plat aux amandes le service compris DE MEESTE WEET IK WEL..MAAR TOCH VOOR DE ZEKERHEID WIL IK HET VAN DE TALENKNOBBELS HIER WETEN...:D :zwaai:

saidaaatje
01-12-2002, 23:16
wayoww ga me niet vertellen dat ej deze woorden niet kent en je woont nog in belgie........shame on you girl......:D

SweetRose
01-12-2002, 23:17
Origineel gepost door saidaaatje wayoww ga me niet vertellen dat ej deze woorden niet kent en je woont nog in belgie........shame on you girl......:D jawel..ik weet de meeste gedeelte wel..maar ik ben niet sheker..:D :zwaai:

Liefste
01-12-2002, 23:18
Sorry kan geen frans

Toufik19

Origineel gepost door zin 'n midar wie kan me de vertaling van de volgende woordjes geven...:huil: plzzzzz al geef je me er maar ééntje..dan ben ik je eeuwig dankbaar :D :D un café filtre een filterkoffietje un carte des vins een wijnkaart un potage een soepje le potage du jour de dagsoep la soupe à l'oignon uiensoep la soupe aux tomates tomatensoep la soupe de poisson gifsoep(of was het vissoep?) le jambon de Parme parmezaanse ham un plat een gerecht aux amandes met amandelen le service de service compris inbegrepen DE MEESTE WEET IK WEL..MAAR TOCH VOOR DE ZEKERHEID WIL IK HET VAN DE TALENKNOBBELS HIER WETEN...:D :zwaai: niet lachen met talenknobbels.sommige mensen zijn zo geboren en kunnen er ook niet aan doen aan hun invaliditeit

RaZer
weer een bla bla bla topic.. kom op er zijn mensen die beweren dat er teveel geslijm is... dat willen ze niet.. Geef ze wat ze willen verzin iets slimmers :D

sherine
01-12-2002, 23:20
la soupe à l'oignon uiensoep la soupe aux tomates-tomatensoep la soupe de poisson - vissensoep un plat een bord aux amandes amandelen le service de service compris begrijpen

saidaaatje
01-12-2002, 23:21
maarr er bestaat toch ook zoiets als WOORDENBOEK OF NIE:D

SweetRose
01-12-2002, 23:22
Origineel gepost door Kadir Beginnen we weer:kwaad: Je moet je eigen huiswerk maken he I know..:huil: maar ik kom net van brussel en ik ben moe vant winkelen en ik wil slapen...:huil: don't be mad at me plzzz :(

tatouzient
01-12-2002, 23:24
Origineel gepost door zin 'n midar wie kan me de vertaling van de volgende woordjes geven...:huil: plzzzzz al geef je me er maar ééntje..dan ben ik je eeuwig dankbaar :D :D un café filtre=koffie filter un carte des vins=wijkaart un potage=soep le potage du jour=soep van de dag la soupe à l'oignon=uiensoep la soupe aux tomates=tomatensoep la soupe de poisson=vissensoep le jambon de Parme un plat=bord aux amandes=met amandelen le service=de service, de bediening compris DE MEESTE WEET IK WEL..MAAR TOCH VOOR DE ZEKERHEID WIL IK HET VAN DE TALENKNOBBELS HIER WETEN...:D :zwaai: allé khoop da je er wa meebent ;) bisous xxx

tatouzient
01-12-2002, 23:26
un café filtré, oeps verkeerd gelezen, das gewoon koffie dacht ik :confused: bisous xxx

SweetRose
01-12-2002, 23:28
Origineel gepost door tatouzient un café filtré, oeps verkeerd gelezen, das gewoon koffie dacht ik :confused: bisous xxx das niets meid..thxxxxx en de rest ook..en zeker Kadir :rolleyes: :D

tatouzient
02-12-2002, 22:59
Origineel gepost door zin 'n midar das niets meid..thxxxxx en de rest ook..en zeker Kadir :rolleyes: :D graag gedaan :D bisous xxx

TwinkleEye_19
02-12-2002, 23:02
Origineel gepost door zin 'n midar wie kan me de vertaling van de volgende woordjes geven...:huil: plzzzzz al geef je me er maar ééntje..dan ben ik je eeuwig dankbaar :D :D un café filtre un carte des vins un potage le potage du jour la soupe à l'oignon la soupe aux tomates la soupe de poisson le jambon de Parme un plat aux amandes le service compris DE MEESTE WEET IK WEL..MAAR TOCH VOOR DE ZEKERHEID WIL IK HET VAN DE TALENKNOBBELS HIER WETEN...:D :zwaai: Lieve schat, Ik ga je een link geven, je zult me nog dankbaar zijn:p Enne nu maak je je huiswerk in no time, ha, heb je lekker meer tijd voor marokko.nl:D Hier kan je woorden in 5 talen vertalen. http://www.euroglotonline.nl/

SweetRose
02-12-2002, 23:06

Origineel gepost door tatouzient graag gedaan :D bisous xxx van da eerste ben ik nog altijd ni zeker trouwens da is pas tegen morge....:rolleyes: tazzz hafi..maar ja..haha

Pagina's : [1] 2