Bekijk originele versie : Wie kan me helpen???
Ik heb geboekt via royal air maroc. Maar ik kan niet vliegen omdat ik ziek ben, kan ik dan mijn tickets doorverkopen aan me zus of iemand anders???
Wie weet het???
je kan ze gewoon bellen en vragen. Lijkt mij het beste en makkalijkste :)
Nee, jammer ze doen echt gewoon moeilijk.
maroccia34
02-07-2004, 20:27
heb je geen reisverzekering dan?altijd afsluiten wanneer je een ticket hebt gekocht anders is het jammer voor jou en leuk voor royail air,maar vraag eens na bij een willekeurig reisbureau of rechtshulp bij jou in de buurt die zijn gratis succes...
salaam'
ik kan u alleen maar zeggen wat mij is overkomen verleden jaar.
heb net zoals u bij ram drie tickets gekocht,voor mij en mn kid's.maar de reis moest ik op het laatste moment aflasten wegens omstandigheid,en zelfs zonder deze te annuleren of ze te bellen,kreeg ik toch daarna 90 procent van mn geld terug.mja"wanneer houden de marokanen zich ooit eens aan de regels zou ik zeggen.inchallah komt het alsnog gd voor u.
Dawud_24
04-07-2004, 11:15
salam alimkom
zonder annulleren verzekering NL reisbureaus doen ze echt moeilijk om je geld terug te geven laat maar staan maroc reisbureaus.
groetjes
dawud
missy_magrebia
04-07-2004, 22:03
ik zou het niet weten
Nou Hallo,
Ik had laatst via een reisbureau een reis geboekt naar Egypte. Dat moest ook helaas door omstandigheden geannuleerd worden. Ik had een annuleringsverzekering. Nou ik dacht dat ik mijn geld wel terug zou krijgen.
Ik bel 4 dagen van te voren (dus voordat ik op vakantie ging) naar dat reisbureau om mijn annulering te laten bevestigen. Zegt ze: 'Maar mevrouw, u moest toch echt een week van te voren annuleren. Alleen dan pas kan je jouw geld terugkrijgen. IK heb dus een verlies geleden van 2000 euro. Foetsie, helemaal weg. En wat als ik doodziek was? Wat als ik een dag van te voren onder een auto kwam te liggen? Moge Allah mij daarvoor behoeden. Had ik dan ook 5 dagen van te voren moeten annuleren? 'Nou mevrouw, ik bel even 5 dagen van te voren omdat ik vrijdag helaas onder een auto kom te liggen dus.......' Gek hoor!
Ik was dus 1 dag te laat.
Geldwolven!
tetouaniia
18-02-2006, 15:18
Ze Willen Gewoon Geld Jatten ..
Nederlanders Zijn Gieriig ..
Thuglady
19-02-2006, 12:54
salaam
volgens mij heb je pech net als ik 2jaar geleden.
ik kocht 2tickets ook via royal air maroc.
de mijne ging door,maar wegens omstandigheden ging die van mijn broertje niet door,ik ben die zelfde dag teruggeweest en ja hoor ze hebben het geweigert;
ik heb alles geprobeert niets heeft geholpen,met veel pijn heb ik die ticket kapotgescheurt.
ik dacht ik zal eens iemandt plezieren,maar nu weet ik dat ik het niet gauw meer zal doen:jammer:
veel succes
lMlaestro
19-02-2006, 13:45
Ik heb geboekt via royal air maroc. Maar ik kan niet vliegen omdat ik ziek ben, kan ik dan mijn tickets doorverkopen aan me zus of iemand anders???
Wie weet het???
Ja van naam veranderen kan altijd zover ik weet. Alleen bij annuleren doen z emoeilijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.