Bekijk originele versie : Hoe voel jij je hier (voor slimme mensen)
Hoe voel jij je in Nederland.. Voel jij je al nederlander of buitenlander.. Denk je ooit echt als nederlander behandelt te worden of word je dat al of misschien wil je dat wel helemaal niet..
Voor de niet marokkanen hier.. zie jij marokkanen als je medelanders ookal kunnen ze de taal niet..
Nou is dit slim of is dit slim :D
Toufik19
01-12-2002, 23:07
ik voel mij hier als een kreupele op een dansfestival
Kijk voor de slimme mensen onders ons die zeggen dat er veel is verandert ofterwijl de goede oude tijden zijn altijd beter.. nou jammer mensen die zijn voorbij.. leef niet in het verleden maar denk aan het heden..!!! Dit bedoel ik je krijg geen serieuze reacties...
Origineel gepost door Kadir
Ik voel me als een buitenlander jah, en ik zou ook niet als een Nederlander gezien willen worden, ik ben er trots op dat ik Turks ben.
Vind je het niet erg dan als je je als tweede rangs burger word gezien.. en in Turkije behandelen ze je daar wel gewoon als Turk of als turk uit nederland??
Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 23:11
ik voel bij marokkanen vreemd en bij nederlanders marokkaans{vreemd?]ik word ook zo behandeld
saidaaatje
01-12-2002, 23:12
ik voel me zeker buitenlander..............en ben ook trots op marokaans te zijn en ga me niet anders voordoen bij nederlanders van...ik ga wel met jullie uit enzzz....they just have to accept me tha way i am....maar diegene die em goed kenne....die begrijpen gelukkig alles...
tha_lady
01-12-2002, 23:14
ik voel me buitenlander maar zo zien de ''binnenlanders'' (hollanders) ons ook!! ik kan misschien wel een nederlands paspoort hebben maar ik ben er blijf een marokkaan ook bij de nederlanders!
laterZ :blauwkus:
Soms voel ik me Nederlander en soms Marokaan. En in Marokko voel ik me echt een kaaskop
In Nederland voel ik me Marokkaan
In Marokko voel ik me Nederlander
DiaNo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.