Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn er ook intelligente mensen aanwezig?

Pagina's : [1] 2

fatiha_abdel
01-12-2002, 22:55

Salaam we3elekoum mensen Ik vroeg me af of er ook interresante onderwerpen zijn waar over gediscussieerd kunnen worden. Wat ik hier alleen maar zie, is een hoop bla bla bla. Topic is alleen bestemd voor serieuze en intelligente mensjUs.

Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 22:56
I will join you

RaZer
01-12-2002, 22:58
Origineel gepost door fatiha_abdel Salaam we3elekoum mensen Ik vroeg me af of er ook interresante onderwerpen zijn waar over gediscussieerd kunnen worden. Wat ik hier alleen maar zie, is een hoop bla bla bla. Topic is alleen bestemd voor serieuze en intelligente mensjUs. Nou vertel het is.... Kom maar op met een discussie ik hou er wel van hoor :D

Mr_Amir
01-12-2002, 22:58
Origineel gepost door fatiha_abdel Salaam we3elekoum mensen Ik vroeg me af of er ook interresante onderwerpen zijn waar over gediscussieerd kunnen worden. Wat ik hier alleen maar zie, is een hoop bla bla bla. Topic is alleen bestemd voor serieuze en intelligente mensjUs. Intelligentie heb je in verschillende maten .....en soorten..:D welke onderwerpen moeten er dan komen om te zien dat er intelligentie heerst op het forum ..want volgens mij zijn ze allemaal al geweest ... :confused:

Jemal2002
01-12-2002, 22:59

Origineel gepost door fatiha_abdel Salaam we3elekoum mensen Ik vroeg me af of er ook interresante onderwerpen zijn waar over gediscussieerd kunnen worden. Wat ik hier alleen maar zie, is een hoop bla bla bla. Topic is alleen bestemd voor serieuze en intelligente mensjUs. Begin maar wat....ik wacht al dagen op interessante onderwerpen. die nieuwe mensen hier houden van veel bladerkoek

RaZer
01-12-2002, 23:00
Origineel gepost door Jemal2002 Begin maar wat....ik wacht al dagen op interessante onderwerpen. die nieuwe mensen hier houden van veel bladerkoek Misschien moet jij wel het initiatief tonen... en als veel mense houden van bladerkoek dangeef je ze bladerkoek :D

fatiha_abdel
01-12-2002, 23:07
Beste broeders en zusters, In naam van Allah verzoek ik jullie vriendelijk, doch eisend om gaarne mijn topic serieus te nemen. Dus wat blieft jullie om hier met jullie verstand op te reageren? Wat ik graag zou willen weten is hoe jullie, moslims en niet-moslims (uiteraard), tegen het leven aankijken. Wat is belangrijk voor jullie, jullie levensdoelen, en waar gaan we met z'n allen heen met deze wereld?

Jemal2002
01-12-2002, 23:11
Origineel gepost door fatiha_abdel Beste broeders en zusters, In naam van Allah verzoek ik jullie vriendelijk, doch eisend om gaarne mijn topic serieus te nemen. Dus wat blieft jullie om hier met jullie verstand op te reageren? Wat ik graag zou willen weten is hoe jullie, moslims en niet-moslims (uiteraard), tegen het leven aankijken. Wat is belangrijk voor jullie, jullie levensdoelen, en waar gaan we met z'n allen heen met deze wereld? je kan beter een topic openen met je vraag..........werkt beter krijg je ook meer reacties. succes broeder ps. als je mensen met verstand zoekt, ben je niet op het juiste adres. er zijn een aantal mensen tussen ons die wel op "niveau" zijn, maar zo te zien zijn ze niet aanwezig vanavond..........

fatiha_abdel
01-12-2002, 23:16
Origineel gepost door Jemal2002 je kan beter een topic openen met je vraag..........werkt beter krijg je ook meer reacties. succes broeder ps. als je mensen met verstand zoekt, ben je niet op het juiste adres. er zijn een aantal mensen tussen ons die wel op "niveau" zijn, maar zo te zien zijn ze niet aanwezig vanavond.......... Ik zal je wijze advies met dankbaarheid volgen. Shoekran ye egie.

Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 23:18
[o wat ben ik intelligent zeg] ik vind het dom dat je zogenaamd zo een topic opent schrijf gelijk iets intelligents dan want dit slaat toch ook nergens op

fatiha_abdel
01-12-2002, 23:25
Origineel gepost door Maryam Iglouzan [o wat ben ik intelligent zeg] ik vind het dom dat je zogenaamd zo een topic opent schrijf gelijk iets intelligents dan want dit slaat toch ook nergens op Je loopt zwaar achter, tjek mijn andere topic als aanvulling op deze.

Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 23:27
had dat dan gelijk gedaan vanwaar deze omweg

tha_lady
01-12-2002, 23:28
soort van er zijn hier alleen maar domme mensen ! :rolleyes: laterZ :blauwkus:

fatiha_abdel
01-12-2002, 23:31
Origineel gepost door tha_lady soort van er zijn hier alleen maar domme mensen ! :rolleyes: laterZ :blauwkus: Mevrouw voelt zich duidelijk aangesproken.

Tnawie
01-12-2002, 23:35

Origineel gepost door fatiha_abdel Salaam we3elekoum mensen Ik vroeg me af of er ook interresante onderwerpen zijn waar over gediscussieerd kunnen worden. Wat ik hier alleen maar zie, is een hoop bla bla bla. Topic is alleen bestemd voor serieuze en intelligente mensjUs. ik heb twee hele serieuze en vooral heel interessante topics geopend. maar deze droge gasten gingen niet mee denken. :D volgende keer dat wij tegelijk online zijn, kan ik weer een van die topics openen of een oude tot leven brengen :D geef een seintje als je zin hebt in een discusie :D

Pagina's : [1] 2