Bekijk originele versie : Wa assalaam aleikoum..ALSJEBLIEFT, lees dit!
MocroSis_N
01-07-2004, 16:08
Wa assalaam aleikoum wa rahmutallahy wa baraktoehy
Ik zou graag om jullie hulp incha allah willen vragen..
Ik ken een meisje (via chat/msn) en ze heeft het erg moeilijk, miskiena.. 3 jaar geleden is ze getrouwd met iemand uit Marokko, maar haar ex wilde alleen maar papieren. Hij was het wachten zat & scheidde van haar, hij hield ook niet (meer) van haar. Een paar dagen na de scheiding merkte ze dat ze zwanger was, ze heeft nu een dochtertje van 8 weken, maar haar dochtertje leeft nu in een pleeggezin.
Salima (ik noem haar maar even zo) is ook 'verbannen' door haar ouders, ze is niet meer welkom bij (een van) haar familieleden en als ze soms iemand opzoekt van de familie, gebeurt dit stiekem, uit angst voor haar ouders.
Ze heeft geen vaste verblijfplaats meer, haar familieleden willen en kunnen haar niet helpen, haar vrienden hebben haar in de steek gelaten en ze weet niet meer wat ze moet doen.
Over 3 weken kan ze voor eventjes bij haar zus terecht, omdat haar ouders naar Marokko gaan.
In die 3 weken en de periode nadat ze bij haar zus is geweest, zou zij graag een vaste verblijfplaats willen hebben.
Mijn vraag aan jullie is of jullie een (betrouwbare) plaats weten, bijvoorbeeld een opvangtehuis in de regio Den Haag?
Ze krijgt pas over 2 maanden een vast inkomen.
Alsjeblieft broeders en zuster, ik ben ten einde raad. Ik weet niet hoe ik haar moet helpen, en ik vraag daarom jullie hulp.
Moge Allah swt jullie belonen met deze goede daad incha allah.
Als jullie iets weten, laat het me dan alsjeblieft weten!
Alvast djazakoem Allah Gharain..
Wa aleikoum assalaam
Mysticalia
01-07-2004, 16:12
:( wat erg :(
Moge Allah haar hieruit helpen en haar bijstaan inshAllah.
Ik ben zelf niet van NL maar ik wens je vriendin veeeeeeel sterkte toe.
:belgie:
pm me maar ok, ik weet wel wat voor haar,
jasmina :zwaai:
cj_tetuani
01-07-2004, 17:10
Origineel gepost door MocroSis_N
Wa assalaam aleikoum wa rahmutallahy wa baraktoehy
Ik zou graag om jullie hulp incha allah willen vragen..
Ik ken een meisje (via chat/msn) en ze heeft het erg moeilijk, miskiena.. 3 jaar geleden is ze getrouwd met iemand uit Marokko, maar haar ex wilde alleen maar papieren. Hij was het wachten zat & scheidde van haar, hij hield ook niet (meer) van haar. Een paar dagen na de scheiding merkte ze dat ze zwanger was, ze heeft nu een dochtertje van 8 weken, maar haar dochtertje leeft nu in een pleeggezin.
Salima (ik noem haar maar even zo) is ook 'verbannen' door haar ouders, ze is niet meer welkom bij (een van) haar familieleden en als ze soms iemand opzoekt van de familie, gebeurt dit stiekem, uit angst voor haar ouders.
Ze heeft geen vaste verblijfplaats meer, haar familieleden willen en kunnen haar niet helpen, haar vrienden hebben haar in de steek gelaten en ze weet niet meer wat ze moet doen.
Over 3 weken kan ze voor eventjes bij haar zus terecht, omdat haar ouders naar Marokko gaan.
In die 3 weken en de periode nadat ze bij haar zus is geweest, zou zij graag een vaste verblijfplaats willen hebben.
Mijn vraag aan jullie is of jullie een (betrouwbare) plaats weten, bijvoorbeeld een opvangtehuis in de regio Den Haag?
Ze krijgt pas over 2 maanden een vast inkomen.
Alsjeblieft broeders en zuster, ik ben ten einde raad. Ik weet niet hoe ik haar moet helpen, en ik vraag daarom jullie hulp.
Moge Allah swt jullie belonen met deze goede daad incha allah.
Als jullie iets weten, laat het me dan alsjeblieft weten!
Alvast djazakoem Allah Gharain..
Wa aleikoum assalaam
http://www.jip.org/denhaag/tienermoeders/waarheen_voor_hulp.htm#kaso
Misschien is het blijf van mijn lijfhuis wat voor haar of crisisopvang.
Maar zover ik weet zijn veel soorten opvang vol en het is ook niet de ideale plaats voor een jong kindje. Inshallah komt alles goed.
Liefs Zoya.
MocroSis_N
01-07-2004, 21:58
Amien ya Rab, amien..
Dankjewel voor je hele mooie berichtje La_Haine en ook natuurlijk alle anderen! Jullie helpen me meer dan jullie denken, Djazallakah Gharain!
Heel erg bedankt a nass, Moge Allah swt je hiervoor belonen.. Amien
Ps, haar dochtertje woont in een pleeggezin.. Dus ze is niet meer bij haar moeder, maar incha allah zal dat niet meer lang duren..
DaNGeRouZLy
01-07-2004, 22:50
Origineel gepost door La__Haine
Zo erg..
Ik weet nie wat ik hierop moe zeggen.
Een doua doen voor haar is wat ik kan doen..
Moge Allah swt haar steunen in de moeilijke tijd voor haar
Amien
Moge Allah swt haar sbar geven
Amien
Moge Allah swt haar helpen
Amien
Moge Allah swt haar zaak vergemakkelijken
Amien
Moge Allah swt haar helpen om terug contact te hebben met haar ouders
Amien
Moge Allah swt haar een mooie, veilige, vaste verblijfplaats geven
Amien
Moge Allah swt m'n doua verhoren
Amien..
Ik meen da echt vanuit m'n hart.
Het doet me echt verdriet om zoiets te lezen..
Ik hoop echt dat alles weer inorde komt!!
Amien!
veek sterkte Insha`allah kan iemand je vriendin helpen MocroSis_N
xXx Aminaatje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.