Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je eerste afspraakje?

Pagina's : [1] 2

L7hobi_zina
01-07-2004, 15:35

Zenuwachtig? Klapte je dicht? Was je bang? Was je nerveus? :D

samah_kebdania
01-07-2004, 15:37
Deed bot :( en keek um vuil aan toonde geen interesse

Azzzizzz
01-07-2004, 15:38
was bang voor de hel

Misz_Romance
01-07-2004, 15:39
heb het nog nooit gehad een afspraak:D

classi_girl
01-07-2004, 15:41

pff hangt ervan af wie het is van waar je hem kent he

nadia_tetouan
01-07-2004, 15:45
ja licht er aan met wie je een afspraak hebt he ?

Schatjee
01-07-2004, 16:10
Origineel gepost door samah_kebdania Deed bot :( en keek um vuil aan toonde geen interesse haha ik ook !

nadia_tetouan
01-07-2004, 16:13
hahahahaha

L7hobi_zina
01-07-2004, 18:21
Origineel gepost door La__Haine Mn eerste afspraak was schandalig. Ik dacht da ik zo door de grond kon zakken van schaamte. Echt erg. Kreeg bijna geen letter uit me mond. Ik deed zoveel domme dingen. Verstopte me gezicht achter me handjes, toen dacht ik shit doe normaal ge zijt toch geen kind. Daarna verstopte ik me gezicht achter mn gilet, dacht weer fak wat doe ik!! Ik zag em al weer raar kijken zo van HUH WTF ? Ow en toen ik em al zag komen. Was echt ineens in paniek. Dacht van helppppp what to do what to do!!!! Had mezelf nie in controle en wou een winkel binnenrennen!! Maar helaas too late mn vriendin had em al aangesproken.. Was echt erg.. :( Willieee... echt erg! Nu krijg ik onzekerheid..!

riffiaatje
02-07-2004, 15:22
ik ben een keer met het eerste date van mijn beste vriendin meegegaan dat was me toch een dag! die dag werd ik ongesteld en ik heb dan hele erge menstuatie pijn in mijn buik en rug! ik ging dood van de pijn en zij van de zenuwen. ze wist gewoon niet wat ze moest doen we zijn toen naar een cafeetje gegaan en een warme chocomel besteld in de hoop dat de pijn minder zou worden. meskiena zij alles voor mij betalen als de pijn maar over ging. ewa toen hij er was wist ze niet wat ze moest doen naar hem toe gaan of bij mij blijven. ik heb toch laten gaan ewa ze ging wat met hem drinken en toen zag ik hem ineens rennen zonder mijn vriendin en hij wou mij maar niet vertellen waar ze was. ik d8 dat er wat gebeurt was maar hij moest gewoon de auto verplaatsen hij had m op een taxi plaats gezet... haha... dat was me toch een dagje.... nu kunnen we erom lachen maar toen....

L7hobi_zina
02-07-2004, 15:25
Origineel gepost door riffiaatje ik ben een keer met het eerste date van mijn beste vriendin meegegaan dat was me toch een dag! die dag werd ik ongesteld en ik heb dan hele erge menstuatie pijn in mijn buik en rug! ik ging dood van de pijn en zij van de zenuwen. ze wist gewoon niet wat ze moest doen we zijn toen naar een cafeetje gegaan en een warme chocomel besteld in de hoop dat de pijn minder zou worden. meskiena zij alles voor mij betalen als de pijn maar over ging. ewa toen hij er was wist ze niet wat ze moest doen naar hem toe gaan of bij mij blijven. ik heb toch laten gaan ewa ze ging wat met hem drinken en toen zag ik hem ineens rennen zonder mijn vriendin en hij wou mij maar niet vertellen waar ze was. ik d8 dat er wat gebeurt was maar hij moest gewoon de auto verplaatsen hij had m op een taxi plaats gezet... haha... dat was me toch een dagje.... nu kunnen we erom lachen maar toen.... :eek: Aaaaah miskina! Die ongesteldheid verpest echt alles whollah! Maar hamdoellilah is alles goed afgelopen hihi :hihi:

alhoceimachaima
02-07-2004, 15:29
Origineel gepost door riffiaatje ik ben een keer met het eerste date van mijn beste vriendin meegegaan dat was me toch een dag! die dag werd ik ongesteld en ik heb dan hele erge menstuatie pijn in mijn buik en rug! ik ging dood van de pijn en zij van de zenuwen. ze wist gewoon niet wat ze moest doen we zijn toen naar een cafeetje gegaan en een warme chocomel besteld in de hoop dat de pijn minder zou worden. meskiena zij alles voor mij betalen als de pijn maar over ging. ewa toen hij er was wist ze niet wat ze moest doen naar hem toe gaan of bij mij blijven. ik heb toch laten gaan ewa ze ging wat met hem drinken en toen zag ik hem ineens rennen zonder mijn vriendin en hij wou mij maar niet vertellen waar ze was. ik d8 dat er wat gebeurt was maar hij moest gewoon de auto verplaatsen hij had m op een taxi plaats gezet... haha... dat was me toch een dagje.... nu kunnen we erom lachen maar toen.... :hihi: kan gebeuren:D :o :o

me_karima
02-07-2004, 15:46
Origineel gepost door Azzzizzz was bang voor de hel :lol::lol::lol: you crack me up!!! niet normaal!!

EgYpTiAn_EyEs
02-07-2004, 16:25
L7hobi_zina hoe was jouw eerste date?

Witte_draad
02-07-2004, 16:29

Hihi :hihi: Daarom vroeg ze dit heh?...ze moet het zelf nog uitzoeken.... Niet dichtklappen.........nummer 1....nummer 2......niet onzeker zijn.......nummer 3.....Je moet je verzekerd voelen schat.... En als dit allemaal niet lukt....dan weet ik het ook niet meer ... Good luck L7hobi_zina......!!!!!

Pagina's : [1] 2