Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Strijd tegen de seksueel overdraagbare aandoeningen (S.O.A.)

cj_tetuani
01-07-2004, 15:16

De strijd tegen ongewenste zwangerschappen is een ding. De strijd tegen AIDS en andere SOA is een ander ding. Binnen de bevolking moet men de preventie-inspanningen dus voortzetten en verhogen: zwangerschapspreventie en preventie van SOA en HIV, moeten hand in hand gaan. Om de jongeren te overtuigen, moet men ze informeren.

Azzzizzz
01-07-2004, 15:36
Ja, zo, wat nu what 's your point, of wou je de jongens zodoende inlichten..

Saartje20
01-07-2004, 15:53
Tja what's his point, redelijk stomme vraag eigenlijk. Hij opent een topic, eindelijk eens eentje dat niet over ontmaagdingen gaat of zoiets dergelijks, dus een informatieve statement, en nu wordt er geacht om reacties te plaatsen, meningen of suggesties. Duidelijk toch? :D

cj_tetuani
30-07-2004, 23:09
komkommer tijd zo te zien weinig reacties

new
30-07-2004, 23:13

Origineel gepost door cj_tetuani komkommer tijd zo te zien weinig reacties ik geef jullie allemaal een gouden raad blijf van een ander af simpel voor de meesten en zeer moeilijk voor een kleine minderheid probeer gewoon van een andere persoon af te blijven tot je trouwt

lilly
31-07-2004, 13:15
hahahaha, ik lach mij kapot met jouw reacties hahaha af af :D

sabigha
31-07-2004, 13:27
Origineel gepost door new ik geef jullie allemaal een gouden raad blijf van een ander af simpel voor de meesten en zeer moeilijk voor een kleine minderheid probeer gewoon van een andere persoon af te blijven tot je trouwt Bovenstaande repeteer je vast iedere ochtend voor de spiegel. Think... :D

TnawieMocro
31-07-2004, 17:19
Origineel gepost door cj_tetuani De strijd tegen ongewenste zwangerschappen is een ding. De strijd tegen AIDS en andere SOA is een ander ding. Binnen de bevolking moet men de preventie-inspanningen dus voortzetten en verhogen: zwangerschapspreventie en preventie van SOA en HIV, moeten hand in hand gaan. Om de jongeren te overtuigen, moet men ze informeren. Zoooo hey, heb je dit allemaal zelf bedacht? Wat een inspanning zeg! Wat ben jij toch slim hej

cj_tetuani
31-07-2004, 17:26
Origineel gepost door TnawieMocro Zoooo hey, heb je dit allemaal zelf bedacht? Wat een inspanning zeg! Wat ben jij toch slim hej Neeeeeee hoor ben zo slim hoorrrrrrr maar oke dat is jouw mening het is okeeeeeee :zwaai: