Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cadeau voor een baby???

OneTouch
01-07-2004, 14:52

Heeeeey you boys en girls! Binnenkort bevalt mijn lieve nichtje en nou weet ik al dat het een jongetje wordt. Hebben jullie leuke tips voor een cadeau??? Geen afgezaagde ideetjes graag. Kleding geeft natuurlijk iedereen maar als je een leuk kledingideetje hebt dan hoor ik dat ook graag!! Alvast bedankt! :zwaai:

L7hobi_zina
01-07-2004, 15:03
Een leuke armbandje met zijn naam erin.. ;)

anoniempjee
01-07-2004, 15:12
Origineel gepost door L7hobi_zina Een leuke armbandje met zijn naam erin.. ;) Jij bent me een beetje te snel hahahahha HAd ik ook in gedachten. BEslama

Azzzizzz
01-07-2004, 15:32
ik dacht meer aan Maxi-Cosi of een andere zitje/autostoel

Maiden_Woman
01-07-2004, 15:42

Misschien zo'n ding dat een muziekje speelt als je een touwtje uittrekt onderaan. Hoe heet zoiets? Baby's schijnen goed te reageren op een geruststellend muziekje...

Schatjee
01-07-2004, 15:42
ben helemaal gek op baby kleertjes :)

sweet_nadoria
01-07-2004, 15:56
Voor een neefje van me heb ik een mashaf (Klein koranboekje) gekocht en aan de andere kant zijn naam en geboortedatum laten graveren .... Kinderstoeltje van Maxi Cosi Adidas pakje met schoentjes Leuk dekbed setje Wallah als ik in winkels ben kan ik zo leuke dingen zoeken maar zo even opnoemen is moeilijk ... De meeste sleuren mij altijd mee als het komt op cadeautjes voor een baby :) Ze zeggen dat ik altijd met nuttige en leuke dingen kom ... Maar mocht ik wat tegen komen wat leuk is geef ik het je door ;) Moge al het geluk naar je nichtje en haar en haar as kind toekomen ... Moge Allah zijn leven zegenen ... Ameen Heel veel succes en veel liefs, S. Nadoria

OneTouch
01-07-2004, 16:28
Dank jullie wel dames!!! Leuke ideetjes! Meer ideeen mogen ook nog uiteraard!!! Even over dat armbandje. Wat is voor zo'n baby leuker, goud of zilver?? *wel een jongetje he?* En een maxicosi hebben ze al gekocht dus dat hoef ik niet te halen...zo'n muziekding voor boven het bed is ook wel leuk inderdaad! En sweet Nadoria, bedankt voor je gelukswensen!!En laat me weten als je op iets leuks komt. Ik wil namelijk heeeeeel origineel zijn !

anoniempjee
01-07-2004, 16:50
Zilver is mooi voor een jongetje en goud voor een meisje. BEslama

Jasmina
01-07-2004, 19:23
Wat je ook kan doen is een grote rietenmand kopen en daarin allemaal kleine cadeautjes doen, of je kan een thema bedenken van dingen die je erin wilt doen. Bv. bad thema, dan koop je een klein badjasje en een zwitsal shampoo en speeltje voor het bad en nog wat kleine dingetjes ofzoiets dergelijks. Veel geluk toegewenst in elk geval! X Jasmina