Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Lukt haar weer...

BentDagilia
01-12-2002, 22:00

Mariah Carey.. met haar Onwijs mooie nummer TROUGH THE RAIN Echt ze is een topwijf.. haar nummers raken mij echt.. hero , en Take that away from me hebben diepe indruk op mij gemaakt... http://www.poster.net/carey-mariah/carey-mariah-photo-mariah-carey-6200253.jpg Wie vind het ook een Mooi nummer??? Bent Dagilia :zwaai:

RaZer
01-12-2002, 22:01
alleen jammer dat ze zich zo verrot kleed :(

BentDagilia
01-12-2002, 22:02
Niet eens OP gelet! Ze is wel een mooie vrouw vind ik maar ze kleed zich soms te naakt.. maar ja ze heeft en onwijs mooie stem eerlijk en haar tekste doen echt.. Bent Dagilia

ZiLaaL
01-12-2002, 22:04
In deze nieuwe clip kleedt ze zich nog best oke hoor!! Tis dat ze een beetje een oversized voorkant heeft, waardoor het er niet netjes uit ziet, maar het ziet er in ieder geval beter uit dan bijv Heartbreaker clip! :goedzo:

Chaimaa
01-12-2002, 22:05

Origineel gepost door Bent Dagilia Mariah Carey.. met haar Onwijs mooie nummer TROUGH THE RAIN Echt ze is een topwijf.. haar nummers raken mij echt.. hero , en Take that away from me hebben diepe indruk op mij gemaakt... http://www.poster.net/carey-mariah/carey-mariah-photo-mariah-carey-6200253.jpg Wie vind het ook een Mooi nummer??? Bent Dagilia :zwaai: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: is het mooiste nr ever foei ik had me voorgenomen geen muziek meer te luisteren :rolleyes:

yasmine85
01-12-2002, 22:07
Ik vind het ook echt een topnummer!! Beter dan dat liedje loverboy, waar je alleen maar van dat geschreeuw in hoort... :D kiss

tha_lady
01-12-2002, 22:13
ik vind dat nummer echt mooi!!!!! ik hou echt van dat nummer!!!! :love: laterZ :blauwkus:

Imane4life
01-12-2002, 22:16
heyyyyy jaaaa klopt haar nummers raken mij ook ze zijn zo mooi door die nummers ga ik nadenken vooral als ik problemen heb. en over haar kleding, klopt soms is ze wel overdreven bloot, maar de laatste tijd ziet ze er veel normaler uit en dat staat haar eerlijk gezegd ook mooier,ik zag haar vrijdag op top of the pops daar was ze echt netjes en mooi! nou dat was me mening kusjes imane

sherine
01-12-2002, 22:20
die nummers zijn echt dope maar ik kan ze niet meer aanhoren nu ik weet uit hoe een nep iemand ze komen met haar eeuwig terugkerende kreetje lalaaaaa zo overdreven laten zien elke keer dat ze een hoge mooie kreet kan produceren met haar opgepomte tieten en dat hoerige gedrag tussen de negers echt tfoeeeee is zij

rahmona
01-12-2002, 22:45
Klopt BD ze is echt een toppertje, ik vind haar echt de beste samen met celine dion.....:goedzo:

Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 23:05
ze moest zich toch wat netter kleden heeft ze toch gedaan in haar clip

saidaaatje
01-12-2002, 23:09
ik vind haar nummers zo wel goed....maarr ik moet mariah niet.......vooral niet na dat ene progamma op mtv=mtv cribs..ze heeft eigendunk.....damn...