Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga er tegen aan!

Spleet_
21-02-2010, 18:17

Beste lezers, Vanaf morgen 22-02-2010 wil ik beginnen met de ziekenhuis dieet. Ik wil 15 kg afvallen Mijn gewicht is nu : 75 kg. Lengte: 1.62 M. Dat kan natuurlijk niet ik wil 55 à 60 kg wegen want ik wil mijn rondingen niet kwijt maar het liefst mijn buikvet/armvet/beenvet. Sport schema: Maandag- 1 uur zumba & 1 uur fitnissen & dansen. Dinsdag- 1 uur zumba & 2 uur fitnissen en dansen. Woensdag- 1 uur fitnissen. Donderdag- Niks. Vrijdag- Niks. Zaterdag- 1 à 2 uur fitnissen. Zondag- 1 à 2 uur fitnissen. En ik drink de nan yung afslank thee erbij.

MiKa_TaBeRsHeNt
21-02-2010, 18:26
He wat goed meid... je hebt al doelen gesteld en een goed sportschema... Misschien een extraatje.... vervang een of 2 maaltijden door modifast shake... bosvruchten en chocolade zijn het lekkerst!! doe ik namelijk en per week val ik een halve kilo af 3x in de week zumba 1maaltijdvervanger van modifats... ik vervang mijn avond eten ook op me ontbijt en lunch let ik wel op tussendoortjes zijn magere yoghurt en fruit en krentenbollen veel thee gerbuik nu de balans voor me suikerspiegel... Ik heb lanst van suikerschommelingen ene keer super honger en andere keer zit ik heel snel vol.... de weekenden zijn het moeilijkst vooral als je wordt utgenodigd... succes meid!

Safiii_X
21-02-2010, 18:26
Veel succes meid! Maar ik raad je het ziekenhuisdieet ten zeerste af. Ik heb het zo vaak geprobeerd, maar ik kwam er alleen van bij. Het klinkt goed in je oren om meteen veel kilo's af te vallen, maar dat is niet de realiteit. Je sportschema ziet er goed uit, maar combineer het met gezond te eten. Je zal gegarandeerd 1kg per week afvallen :goedzo: xxx

Spleet_
21-02-2010, 18:33
He wat goed meid... je hebt al doelen gesteld en een goed sportschema... Misschien een extraatje.... vervang een of 2 maaltijden door modifast shake... bosvruchten en chocolade zijn het lekkerst!! doe ik namelijk en per week val ik een halve kilo af 3x in de week zumba 1maaltijdvervanger van modifats... ik vervang mijn avond eten ook op me ontbijt en lunch let ik wel op tussendoortjes zijn magere yoghurt en fruit en krentenbollen veel thee gerbuik nu de balans voor me suikerspiegel... Ik heb lanst van suikerschommelingen ene keer super honger en andere keer zit ik heel snel vol.... de weekenden zijn het moeilijkst vooral als je wordt utgenodigd... succes meid! Dankjwel voor je steun,raad en adviezen erg lief van je. Maar ik hou me liever strik aan de ziekenhuisadvies. Ik kan niet tegen die shakes heb het 1 x gedaan en ben ervan flauwgevallen en heb er ijzer te kort aan overgehouden heb gezworen om er nooit meer aan te beginnen maar ik ben er wel van afgevallen. Ik wens je veel succes.:sjans:

Spleet_
21-02-2010, 18:35

Veel succes meid! Maar ik raad je het ziekenhuisdieet ten zeerste af. Ik heb het zo vaak geprobeerd, maar ik kwam er alleen van bij. Het klinkt goed in je oren om meteen veel kilo's af te vallen, maar dat is niet de realiteit. Je sportschema ziet er goed uit, maar combineer het met gezond te eten. Je zal gegarandeerd 1kg per week afvallen :goedzo: xxx Nee, ik heb de ziekenhuis eerder gedaan en ben er van afgevallen. Alleen door verkeerde eetpatroon dus gelijk veel snoepen alleen ijs etc ben ik weer 6 kg aangekomen en nu wil ik het weer kwijt hebben plus extraatjes erbij waardoor het nu op 15 kg is. Je moet het langzaam weer opbouwen wat je eet na deze dieet.

Safiii_X
21-02-2010, 18:38
Nee, ik heb de ziekenhuis eerder gedaan en ben er van afgevallen. Alleen door verkeerde eetpatroon dus gelijk veel snoepen alleen ijs etc ben ik weer 6 kg aangekomen en nu wil ik het weer kwijt hebben plus extraatjes erbij waardoor het nu op 15 kg is. Je moet het langzaam weer opbouwen wat je eet na deze dieet. Kan zijn, maar ik vertrouw zoiezo geen dieten meer, en zeker niet wanneer je zo veel afvalt in één keer. Maar succes en hopelijk lukt het je:goedzo: xxx

MiKa_TaBeRsHeNt
21-02-2010, 18:42
Dankjwel voor je steun,raad en adviezen erg lief van je. Maar ik hou me liever strik aan de ziekenhuisadvies. Ik kan niet tegen die shakes heb het 1 x gedaan en ben ervan flauwgevallen en heb er ijzer te kort aan overgehouden heb gezworen om er nooit meer aan te beginnen maar ik ben er wel van afgevallen. Ik wens je veel succes.:sjans: Wow, dta is wel zwar jah... Ligt denk ik ook hoe je ze toepast... Dat ziekenhuisdieet wat houd dta precies in.. Dank je meid.. heb nu 1 week gedaan en vanaf deze week ga ik er strenger op letten en ga ik ook me lunch vervangen.. ben deze week vrij dus kan lekker thuis eten en veel sporten.. In maart weer lekker gaan zwemmen ... baantjes trekken heb er zin in! Pas op dta het dit keer net weer in een keer terug komt. Succes!

Spleet_
21-02-2010, 18:50
Wow, dta is wel zwar jah... Ligt denk ik ook hoe je ze toepast... Dat ziekenhuisdieet wat houd dta precies in.. Dank je meid.. heb nu 1 week gedaan en vanaf deze week ga ik er strenger op letten en ga ik ook me lunch vervangen.. ben deze week vrij dus kan lekker thuis eten en veel sporten.. In maart weer lekker gaan zwemmen ... baantjes trekken heb er zin in! Pas op dta het dit keer net weer in een keer terug komt. Succes! Ja inderdaad, Ziekenhuisdieet is een dieet waarvan je binnen 5 dagen een dieet moet volgen en in de weekenden normaal eet binnen een week kan je 5 kg afvallen. Aaaah heerlijk, baantjes trekken:love: Nou succes lief gaat je wel lukken! nee nee ik zal dit x goed oppassen! @ Safiii_x Dankjwel jij ook:sjans:

lina2keep
21-02-2010, 18:51
ik begin morgen ook met het ziekenhuis dieeet. toevallig heb ik het zelfde streef gewicht als die van jou en weeg ik net zo zwaar als jou. ik ben benieuwd. hoeveel ben jij afgevallen nadat je het de eerste keer hebt gedaan?

Trouwens
21-02-2010, 21:24
Beste lezers, Vanaf morgen 22-02-2010 wil ik beginnen met de ziekenhuis dieet. Ik wil 15 kg afvallen Mijn gewicht is nu : 75 kg. Lengte: 1.62 M. Dat kan natuurlijk niet ik wil 55 à 60 kg wegen want ik wil mijn rondingen niet kwijt maar het liefst mijn buikvet/armvet/beenvet. Sport schema: Maandag- 1 uur zumba & 1 uur fitnissen & dansen. Dinsdag- 1 uur zumba & 2 uur fitnissen en dansen. Woensdag- 1 uur fitnissen. Donderdag- Niks. Vrijdag- Niks. Zaterdag- 1 à 2 uur fitnissen. Zondag- 1 à 2 uur fitnissen. En ik drink de nan yung afslank thee erbij. He meid! Mag ik met je meedoen? I heb namelijk precies dezelfde schema als jij! Lengte; 1.61 en weeg 75! Voel me zo vies! Wil weer terug naar de 55! Dus 20 kilo moet eraf! Ik begin ook morgen, en zal vanaf morgen mijn eetdagboek hier zetten, jij ook? Ik hoop dat we elkaar kunnen inpireren! Ik drink ook nan yu thee... Het werkt echt, krijg er minder hongergevoel van. Nou succes!

Spleet_
21-02-2010, 21:34
@ lina2keep - Geweldig kunnen we elkaar motiveren Doe lekker mee dan kunnen we slank de zomer in, incha'Allah en dit x gaat het ons lukken daarvoor viel ik 10 kg af. @Trouwens - Subhana'Allah, tuurlijk mag dat doe lekker mee en incha'Allah gaat het lukken.

depri_
22-02-2010, 00:34
Hey meid, Ik ga Inshallah morgen ook beginnen met het ziekenhuis dieet. Het moet nu echt afgelopen zijn met de overtollige kilo´s :hihi: .. Ik heb het ziekenhuisdieet vorig jaar al 3 maanden gevolgd en was maar liefst 35 kg kwijt , maar daarna op vakantie gegaan en alles weer erbij gegeten! Ik moet wel erbij vermelden dat ik ELKE dag 1 uur soms anderhalf uur erbij ging sporten. Dus dit dieet werkt echt bij mij alleen als ik mijn streefgewicht heb bereikt dan moet ik proberen daarna gewoon gezond te eten! Inshallah zal het ons allemaal lukken dit keer :goedzo: Mijn eerste doel is om de 15 kg te halen Inshallah :nijn:

Marrouicha
22-02-2010, 19:30
Ik ben zaterdag ook begonnen met dat ziekenhuis dieet, en wajow die eieren komen me de keeeeeeeeeeeel uit! maar ik hou vol want die kilos MOETEN deraf. Lukt t bij jullie dames? en zijn er mensen die ervaring hebben met het ziekenhuisdieet? :kus:

Hallallay.
22-02-2010, 21:48
Het ziekenhuis dieet vind ik maar niks. Je eet weken lang hetzelfde en heel weinig ook nog is. Nadat je bent afgevallen kom je gigantisch snel aan. Ik ben in 4 a 5 weken tijd 9.5 killo kwijtgeraakt. Maar eet elke dag iets anders niet te veel maar gezond. Jij wil elke dag gaan sporten en ook nog is best wel lang jij hebt die ziekenhuisdieet helemaal niet nodig.