Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een jongen word vergeven en een meisje niet?..

L7hobi_zina
01-07-2004, 13:51

Mijn moeder vertelt me vaak dat wanneer een man sex voor het huwelijk heeft gehad altijd vergeven word .., maar een meisje niet?? :confused: ! Sorry hoor, maar vind dit echt Bullshit! Ze zegt dat wanneer hij met een meisje naar bed is gegaan dat hij zich gewoon echt niet in heeft kunnen houden omdat hun lusten groter zijn.., maar meisjes niet worden vergeven..., omdat ze hun lusten wel kunnen inhouden??? Kan iemand mij vertellen hoe het echt in elkaar zit? Want ik ben het hier volkomen niet met haar eens...

DaNGeRouZLy
01-07-2004, 13:55
Allah heeft geen uitzondering gemaakt voor de jongens mtb de regels Alhamdoulilah. het is de cultuur die de jongens soms een vrijbriefje geven of een snipperdagje van de Islam:jammer:

L7hobi_zina
01-07-2004, 13:56
Origineel gepost door VUILNISBAK Dan denk ik dat je moeder weinig kennis heeft van de islam als ze zoiets doms zegt! Sex voor het huwelijk is verboden voor zowel de man als de vrouw. Of het je vergeven wordt kan je niet weten, dat weet alleen Allah (swt) en daar zul je pas later achterkomen in het hiernamaals. Ik lees je verhaal weer en ik snap niet dat je moeder zoiets kan zeggen, waarschijnlijk is het om je bang te maken opdat je niet het verkeerde gaat doen....... Dat weet ik :) Dat sex voor het huwelijk niet mag.., maar ze zegt dat een man wel vergeven kan worden en een vrouw niet... :confused: , dat is toch raar?

L7hobi_zina
01-07-2004, 13:57
Origineel gepost door DaNGeRouZLy Allah heeft geen uitzondering gemaakt voor de jongens mtb de regels Alhamdoulilah. het is de cultuur die de jongens soms een vrijbriefje geven of een snipperdagje van de Islam:jammer: Cultuur heeft er zeker mee te maken! :jammer: Jammer genoeg

Schatjee
01-07-2004, 13:57

inderdaad raar :confused:!

L7hobi_zina
01-07-2004, 14:02
Origineel gepost door VUILNISBAK Dat is dus onzin zoals ik al zei. Wie is je moeder om te zeggen dat dat zo is. Je moet haar dan vragen waar ze dat heeft gelezen en of je dat ook mag inzien. Wedden dat ze je niks kan laten zien? Ze zegt dat ze dat ook gewoon van haar moeder heeft dus .., het is waar.. :confused: , Maar ik geloof daar niet! Want als het waar is wat hierboven staat dan ga ik echt beginnen te twijfelen aan mijn geloof..! Maar hamdoellilah weet ik beter..

L7hobi_zina
01-07-2004, 14:07
Origineel gepost door VUILNISBAK Ze heeft het van haar moeder zeg jij, en van wie heeft haar moeder het dan? Je moet het zeker niet geloven, het is pure onzin! Ik weet :)

DaNGeRouZLy
01-07-2004, 14:07
het feit dat meisjes gestraft worden en de jongens vrijuit gaan is niet op de Koran terug te voeren. Daar wordt gesteld dat overspel voor vrouwen én mannen verboden is. Als de cultuur mannen voortrekt bewijst dat, dat die wet niet op de Koran is gebaseerd. Daarin staat dat de overspelige man en de overspelige vrouw gestraft moeten worden met honderd zweepslagen. bovendien kennen we ook nog hoofdstuk 24 uit de Koran vers: 30. Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.

L7hobi_zina
01-07-2004, 14:08
Origineel gepost door DaNGeRouZLy het feit dat meisjes gestraft worden en de jongens vrijuit gaan is niet op de Koran terug te voeren. Daar wordt gesteld dat overspel voor vrouwen én mannen verboden is. Als de cultuur mannen voortrekt bewijst dat, dat die wet niet op de Koran is gebaseerd. Daarin staat dat de overspelige man en de overspelige vrouw gestraft moeten worden met honderd zweepslagen. bovendien kennen we ook nog hoofdstuk 24 uit de Koran vers: 30. Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. Thanx schatje (k) (k) Whollah :blauwkus:

House
01-07-2004, 14:24
Marokkanen en cultuur :jammer:

Leila1982
01-07-2004, 14:25
Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord. Als een man zich niet kan beheersen moet hij gaan trouwen. Anders moet ie maar gaan vasten, dat helpt ook. Mensen met zulke praatjes hebben niet veel kennis van de islam, maar kennis van de islam is ver te zoeken bij de meeste mensen die het allemaal zo goed denken te weten. Het zijn altijd de domste mensen met de grootste mond.

Misz_Romance
01-07-2004, 14:25
:jammer: ach jah ik vindt het ook bull

DaNGeRouZLy
01-07-2004, 22:53
Origineel gepost door L7hobi_zina Thanx schatje (k) (k) Whollah :blauwkus: geen dank ;) :kusgrijs: Aminaatje :zwaai: