Bekijk originele versie : Wie had er schulden en heeft dit zelf opgelost??
Salaam allemaal,
Ik open deze topic omdat ik een aantal maanden geleden zelf helemaal in de put zat. Ik had een schuld van €15.000 en heb me hier hmdl, helemaal zelf uit weten te redden. Dit gewoon met hard werken en vooral veel afzien. Ik zou graag andere willen helpen die nu nog met een behoordelijke schuld kampen. Ik heb zelf maanden lang mijn brieven niet durven openen. Ooit was voor mij de dag aangebroken dat ik mezelf met alle feiten wilde confronteren. Met tranen in mijn ogen en bibberende handen heb ik alle brieven geopend en ben met mezelf de strijd aan gegaan. Ik zou andere graag tips willen geven en willen helpen. Als ik dit kan zijn er genoeg andere die dit ook kunnen.
Graag hoor ik jullie verhalen, voor tips pm me of zet het in de topic.
Groetjes!
Waar een wil is, is een weg! zo ook voor ons! ik heb altijd gedacht, ik heb de schulden zelf weten te maken, dan los ik het ook zelf op!
brooklyn
21-02-2010, 17:54
Up, ik wil ook wel helpen.
Up, ik wil ook wel helpen.
Heb jij dit ook zelf meegemaakt?
Alle hulp is welkom;)
Het is erg om te moeten slapen met dit in je hoofd. Ik hoop inschAllah dat mijn tips andere hoop geven en hen helpen door deze afschuwelijke periode.
uitvreter
21-02-2010, 18:33
Heb ook schulden :(
Heb ook schulden :(
Komt goed inschAllah, na regen komt zonneschijn en ik kan het weten;)
simpeleGast
21-02-2010, 19:00
hoe kan je 15000 euro schulden in maanden aflossen, dat is wel superknap..vertel je het ons dan weten wij het ook dat hé
mslm
uitvreter
21-02-2010, 19:08
Komt goed inschAllah, na regen komt zonneschijn en ik kan het weten;)
Dank je wel ewa inschallah ;)
hoe kan je 15000 euro schulden in maanden aflossen, dat is wel superknap..vertel je het ons dan weten wij het ook dat hé
mslm
Ik heb heel erg moeten afzien, van alles wat ik graag zou willen. Ik heb een goed betaalde baan waarbij er elke maand 1200 euro naar mijn schulden ging. Ik heb een heel schema voor mezelf gemaakt. Mocht je jouw verhaal kwijt willen pm me dan. Elke schuld is situatie afhankelijk.
Cinderellaatje
21-02-2010, 19:16
Wat voor werk doe je en waar..?? ben ook wel op zoek?
yamila85
21-02-2010, 19:17
Ik heb heel erg moeten afzien, van alles wat ik graag zou willen. Ik heb een goed betaalde baan waarbij er elke maand 1200 euro naar mijn schulden ging. Ik heb een heel schema voor mezelf gemaakt. Mocht je jouw verhaal kwijt willen pm me dan. Elke schuld is situatie afhankelijk.
netjes hoor, ik had het ook maar niet zoveel.....
Ik heb ook veel moeten afzien en hard moeten werken om alles af te lossen en hmdl is het allemaal goed gekomen.
Echt een rust zowel lichamelijk als geestelijk
Wat voor werk doe je en waar..?? ben ook wel op zoek?
Ik werk bij een gemeente als beleidsmedewerkster, ik wil liever niet zeggen in welke gemeente dit is. Hoop dat je hier begrip voor hebt.
Tetouan_79
21-02-2010, 19:28
Ik heb studieschuld :(
Cinderellaatje
21-02-2010, 19:28
Ik werk bij een gemeente als beleidsmedewerkster, ik wil liever niet zeggen in welke gemeente dit is. Hoop dat je hier begrip voor hebt.
Knap van je.. Nee dat begrijp ik hoor!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.