Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onze marokkaanse jongens zijn toch het.....

Pagina's : [1] 2 3 4

Zina17
01-12-2002, 21:40

beste van het allerbeste he!! Als je naar de foto's op het forum kijkt,op straat loopt enzo kom je veel marokkaanse jongens tegen en ik moet eerlijk bekennen:zij zijn het knapst!!!Die hollanders,negers enzo zijn niets in vergelijking met hen!!Maar goed,dit is mijn mening...What about all of you??

Chaimaa
01-12-2002, 21:41
Origineel gepost door Zina17 beste van het allerbeste he!! Als je naar de foto's op het forum kijkt,op straat loopt enzo kom je veel marokkaanse jongens tegen en ik moet eerlijk bekennen:zij zijn het knapst!!!Die hollanders,negers enzo zijn niets in vergelijking met hen!!Maar goed,dit is mijn mening...What about all of you?? helemaal gelijk in...ik zie iedereen over het hoofd...als ik iemand van een marokkaanse afkomst zie dan neem ik toch wel ff de moeite om te kijken :rolleyes:

Zina17
01-12-2002, 21:43
Origineel gepost door Kadir Uhum om een uitzondering te maken: en er zit 1 mooie turk bij(jaja,1maar!!!!!!!!!!!!!!!!!) dat Kadir heet en die is ook wel erg hot!!Neem ik aan :confused: :D :D

Chaimaa
01-12-2002, 21:43
Origineel gepost door Kadir Uhum trouwens jongens van turkse afkomst zijn ook heel mooi hoor

Zina17
01-12-2002, 21:44

Origineel gepost door Chaimaa helemaal gelijk in...ik zie iedereen over het hoofd...als ik iemand van een marokkaanse afkomst zie dan neem ik toch wel ff de moeite om te kijken :rolleyes: wat moeten wij nu met die blanke kaaskoppen!!! :kwaad: geef mij liever een bruineke!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

nixie
01-12-2002, 21:44
nou marocs zien er goed uit maar mixjes zekers ook als ik een mooie jongen zie kijk ik er gewoon naar of het een mocro is of niet ciao

Zina17
01-12-2002, 21:45
Origineel gepost door Chaimaa trouwens jongens van turkse afkomst zijn ook heel mooi hoor zeker en vast!!!amaaaaaaaaiiiiiiii.......... :verliefd: :verliefd: :verliefd: En zina17 denkt aan Kadir

Zina17
01-12-2002, 21:46
Origineel gepost door elmarocani wat een compliment!!! :D het is nu eenmaal zo!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Zina17
01-12-2002, 21:47
Origineel gepost door Abdul Karim En je vond hollanders,negers enzo niets in vergelijking met hen Marokkaanse jongens :confused: ;) exactly!!! heb ik iets verkeerd gezegd misschien?!! :kwaad: :confused:

DieselGirly
01-12-2002, 21:49
Origineel gepost door Chaimaa trouwens jongens van turkse afkomst zijn ook heel mooi hoor Jakkes......ik krijg rillingen van angst bij deze woorden.......... :toink: Marokaantjus zijn best lekker jah......... Maar Vin Diesel....wat voor landje komt dit lekkertjuh vandaan dan?!!

nixie
01-12-2002, 21:50
vin diesel is een mixje meid, dus die is ook toppie!!!

Zina17
01-12-2002, 21:51
Origineel gepost door Abdul Karim Nee niets hoor ok :o

Chaimaa
01-12-2002, 21:53
Origineel gepost door Zina17 wat moeten wij nu met die blanke kaaskoppen!!! :kwaad: geef mij liever een bruineke!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ;)

Chaimaa
01-12-2002, 21:54
Origineel gepost door Fouzia19 Jakkes......ik krijg rillingen van angst bij deze woorden.......... :toink: Marokaantjus zijn best lekker jah......... Maar Vin Diesel....wat voor landje komt dit lekkertjuh vandaan dan?!! :hihi: ewa niet overdrijven er zit er eentje bij mij op school DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :schok: :p

Zina17
01-12-2002, 21:55

Origineel gepost door Chaimaa :hihi: ewa niet overdrijven er zit er eentje bij mij op school DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :schok: :p grijp je kans zou ik zo zeggen!!! ;)

Pagina's : [1] 2 3 4