Bekijk originele versie : Truc Voor rijbewijs.!!!
Hai Hai.
Nou ik moet bijna afrijden voor de zoveelste keer!
Grootste probleem is dat ik wegen niet ken! Dus je twijfelt dan extra!
Je moet goed in de gaten houden als ik naar links ga waar ga ik dan staan . is dit wel een weg die voor doorgaand verkeer is . mag ik hier wel in blablabla
Ik ben altijd al een onderzoekertje geweest haha
Dus ik heb denk ik best een doorslag:D
Ga naar google.nl
Ik kom uit den haag dus ik toets in de zoekmachine
Lange Kleiweg 30. 2288GK Rijswijk
dan krijg je bovenaan de lijst te zien
het adress en een map !
klik erop
dan zie je een rode ballon die aangeeft waar het cbr is.
Dubbelklik dan staat er in een wolkje dat word geopend
STREETVIEUW.
klik hierop
Nu kan je wandelen in heel den haag.
Aangezien ik de belangrijkste routes al een beetje ken omdat ik 3 keer ben gezakt:'( yeah i know schande.
Volg ik die routes... zo kan ik zien welke kan ik moet volgen voor rechtdoor en voor links. waar ik voorrang moet verlenen waar ik voorrang heb.
waar ik makkelijkst kan keren.
waar fietsers rijden. waar ik niet inmag enz!
Nu kan ik vanuit me luie stoel zonder te betalen uren staren naar kruispunten:banana:
Yep i know im a nerd
Succes:D
AKER3IE_TJE
21-02-2010, 15:25
nee niks
nee niks
Ok jammer.
Bij mij werkt het:D
toedels
Vind het wel een slim idee, vooral handig voor de dames hé :p
Voor de mensen die voor het eerst moeten afrijden, lees GOED ;
NEEM EEN PROEFEXAMEN!! Kost je 110 euro!!
Weggegooid geld?! Dacht het niet! Veel mensen denken dat het alleen is om te ''zien'' en ''voelen'' hoe zo een examen nou eenmaal gaat...
maar wanneer je een proefexamen hebt afgelegd zijn ze veel milder bij de echte examen! 73% van de personen die een proefexamen nemen slagen in 1x tegenover 32% van mensen die zonder proefexamen afrijden!
Meeste rijinstrecteurs denken dat je heel serieus bent met je rijbewijs en zijn wat milder. 110 euro extra maar je slaginskans stijgt noemswaardig veel! :D
Zo heb ik mn rijbewijs eerste keer gehaald
Vind het wel een slim idee, vooral handig voor de dames hé :p
haha thanks!
Maar het is zo als je bekend bent met de straten kan je ook geen fouten maken!
als de examinator zegt hier links en je kent de straat en weet dat het verboden is erin te rijden. maak je de fout niet.!
als je bijvoorbeeld vanaf cbr doorkrijgt dat je eerste straat links gaat daarna gelijk rechts.
als je de straat kent weet je waar je moet staan. om rechts aan te kunnen houden succes.!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.