Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Armen harsen...

Pagina's : [1] 2 3

Skoen_Ana
01-07-2004, 11:34

Salaam, Meiden heb een vraagje, wie heeft wel eens haar armen geharst, en wat zijn de ervaringen hier mee, groeide het sterker terug, of worden de haartjes juist dunner en minder?? Heb niet zo veel haar op mijn armen maar ik vind het gewoon lelijk, wil gewoon helemaal gladde armen... :( Wa salaam...

Le-Sud
01-07-2004, 11:37
k ken een meisje die scheert t gewoon:maf3: je ziet geen stoppels ofso..

Skoen_Ana
01-07-2004, 11:50
Origineel gepost door St1nG Lieve schat,...ik ben geen vrouw. Maar heb er wel verstand van. Als je je benen shaved maakt dat niet zoveel uit. Maar je armen...Nee daar moet je zeker niet aan beginnen. Daar krijg je gegarandeerd spijt. Het zal veel harder terug groeien. En luister maar niet naar die reclames etc. En de haren van je armen zijn zacht. Als je het scheert...na 2 of 3 keer, dan begint het hard te worden. En dat gaat echt lelijk worden. Dus laat je armen gewoon zoals ze zijn,. En zeg alhamdoellilah. Als je innerlijk mooi is, dan maakt het uiterlijk automatisch ook mooi. Het oog wil ook wat, maar van een arm die een beetje behaard is. Wat overigens normaal is. Daar moet je echt niet druk om maken. Beslama :) Bedankt voor je advies...maar ik had over harsen en niet over scheren...daar zit een wezenlijk verschil tussen! Ik wil graag ervaringen van dames, die weleens hun armen harsen. Thanks.

Skoen_Ana
01-07-2004, 12:18
Origineel gepost door La__Haine Armen harsen?? Zo raar. Ebde gij daar een jungle ofzo? Mohim. Als ge da wil harsen dan moe ge da vooral doen. Jouw domme reactie moet je maar voor je houden, zoals je kon LEZEN heb ik weinig haar maar toch wil ik het weg halen! Ik heb vaak genoeg gezien, hoe dom jij reageerd op topics wat betrekking heeft op ontharing...en sorry de helft heb ik niet kunnen begrijpen met je belgische shit... :maf3:

maroclady111
01-07-2004, 13:06

ik zelf hars het ook. eerste keer had ik het geschoren toen kwam het heel snel weer terug en het was lelijk, want het was veel dikker, maar nuhars ik het al bijna een jaar. en ze komen zachter terug, en het wordt steeds minder, na elke keer harsen. onthoud wel als je er eenmaal aan begint, dan moet je het wel blijven doen.

Lampjuh
01-07-2004, 13:44
Origineel gepost door Skoen_Ana Salaam, Meiden heb een vraagje, wie heeft wel eens haar armen geharst, en wat zijn de ervaringen hier mee, groeide het sterker terug, of worden de haartjes juist dunner en minder?? Heb niet zo veel haar op mijn armen maar ik vind het gewoon lelijk, wil gewoon helemaal gladde armen... :( Wa salaam... Als het echt weinig is, kan je het beter laten zitten en trouwens als je gaat zonnen wordt het door de zon een beetje licht van kleur. ALs je het scheert zijn die haartjes niet meer donzig.. en komen die dikker en donkerder terug ze zijn dan ook niet meer zacht. Als je toch wilt weg halen, dan kan je het beter harsen... dan blijft het lang weg en komt het ook zacht terug maar of het meer wordt ? Ik denk toch wel... Ik ben alleen bang dat je later spijt van krijgt omdat je meer haar op je armen hebt dan nu. Succes

Skoen_Ana
01-07-2004, 15:30
Origineel gepost door La__Haine Gij ebt volgens mij gewoon nog meer haar dan een gewone man. Vandaar da ge et wil harsen. Opsouten stupid cow!! Ga jij maar lekker een glaasje Whisky drinken met je vriendjes, waar je goed in ben... :zwaai:

Skoen_Ana
01-07-2004, 15:32
Origineel gepost door maroclady111 ik zelf hars het ook. eerste keer had ik het geschoren toen kwam het heel snel weer terug en het was lelijk, want het was veel dikker, maar nuhars ik het al bijna een jaar. en ze komen zachter terug, en het wordt steeds minder, na elke keer harsen. onthoud wel als je er eenmaal aan begint, dan moet je het wel blijven doen. Mag ik vragen welke hars je gebruikt?? Soekran!

Skoen_Ana
01-07-2004, 15:33
Origineel gepost door Lampjuh Als het echt weinig is, kan je het beter laten zitten en trouwens als je gaat zonnen wordt het door de zon een beetje licht van kleur. ALs je het scheert zijn die haartjes niet meer donzig.. en komen die dikker en donkerder terug ze zijn dan ook niet meer zacht. Als je toch wilt weg halen, dan kan je het beter harsen... dan blijft het lang weg en komt het ook zacht terug maar of het meer wordt ? Ik denk toch wel... Ik ben alleen bang dat je later spijt van krijgt omdat je meer haar op je armen hebt dan nu. Succes Ja ik ben zelf heel donker, dus echt lichter word het niet.....maar ik denk dat ik het ga harsen? Ben alleen bang dat het heel erg pijn doet?? Thanks.

Amal112
01-07-2004, 15:57
La Haine...doe ff normaal man. Ze vraagt toch iets normaals! Kan je verder niet helpen ermee...sorry

Lampjuh
01-07-2004, 16:35
Origineel gepost door Skoen_Ana Ja ik ben zelf heel donker, dus echt lichter word het niet.....maar ik denk dat ik het ga harsen? Ben alleen bang dat het heel erg pijn doet?? Thanks. Zelfs donkere haren worden blond, probeer als je gaat zonnen olijfolie met citroen je huid wordt bruin en tegelijkertijd worden de haartjes licht van kleur door citroen :Iluvu:

maroclady111
01-07-2004, 17:38
ik koop altijd hars, bij zo een turkse winkel, maar dan moet je weer iemand hebben die het op die manier kan. het makkelijkste lijkt mij , om gewoon die kant en klare strips te laten van veet ofzo. maar daar weet ik verder niks van want die heb ik ook nooit gebruikt

omaymaa
01-07-2004, 22:00
NOu als je toch weinig hebt, maakt het tocj niks uit, of stoort het je erg. Ik moet er zelf niet aandenken om oooook nog mijn armen te harsen. Ik laat dat haar fijn zitten en als iemand dat lelijk vind , kan die fijn de andere kant opkijken. hahhhaha Je weet wel dat als je ermee begint dat je het altijd moet doen. succes ermee

femmedumaroc
01-07-2004, 22:27
ik heb er ook aanged8t om mijn haren op me armen te harsen en meiden het is niet zo dat ik veel heb ofzo maar het is gewoon niet mooi. maar mijn vriendin die doet het al een jaartje ofzo ze harst het en het is alleen er maar beter op geworden goed resultaat dus. de haartjes komen zachter en dunner terug

Skoen_Ana
02-07-2004, 08:25

Origineel gepost door Amal112 La Haine...doe ff normaal man. Ze vraagt toch iets normaals! Kan je verder niet helpen ermee...sorry Mevrouw La Haine (AKA LADY_MOI :rolleyes: ) weet niet wat normaal doen is, heb vaak genoeg gezien hoe ze ruzie zoekt met andere op topics... IGNORE!! :vingers:

Pagina's : [1] 2 3