Bekijk originele versie : Alle User-Names van Marokko.nl...in alfabetische volgorde
Military_Minded
01-12-2002, 21:03
Wat???
Zo triest ben ik niet.....shiettt
hahah dacht al bij emzelf daar zal je wel heeeeel lang mee bezig zijn maar ja waarom doe je dit dan? aandacht trekken?
Military_Minded
01-12-2002, 21:13
Origineel gepost door nixie
hahah dacht al bij emzelf daar zal je wel heeeeel lang mee bezig zijn maar ja waarom doe je dit dan? aandacht trekken?
ja...maar niet voor mezelf...het is voor andere mensen...maar die weten wel wie ze zijn!!!
Origineel gepost door Military Minded
Wat???
Dacht al :D
zo lang hoeft dat niet hoor.. zou een kwestie van copy paste zijn...
Wat???
ja ik dus wel :) t is maar wat je ervan vind... :D ik vind jou topics ook altijd triest maar het is te doen
weet ik maarw at heb je eraan? ik ebdoel als je dat zou willen ga je gewoon naar leden
Origineel gepost door nixie
weet ik maarw at heb je eraan? ik ebdoel als je dat zou willen ga je gewoon naar leden
ik wou ze laten weten hoe leuk ik ze nog vind..yasmina word alsmaar gaarder
Origineel gepost door Chaimaa
ik wou ze laten weten hoe leuk ik ze nog vind..yasmina word alsmaar gaarder
ze had het niet tegen jou :D
Military_Minded
01-12-2002, 21:21
Veel mensen vinden mijn topics maar klote!....en vinden mij maar een eikel!!!
Dat vind ik allemaal niet erg....maar in ieder topic dat ik hier post...zit een overduidelijke "message".....dat wordt vaak over het hoofd gezien!!!
Origineel gepost door RaZer
ze had het niet tegen jou :D
owhhhhhh :D sorry :rolleyes:
Veel mensen vinden mijn topics maar klote!....en vinden mij maar een eikel!!!
Dat vind ik allemaal niet erg....maar in ieder topic dat ik hier post...zit een overduidelijke "message".....dat wordt vaak over het hoofd gezien!!!
die zit tussen in de regels verstopt jek ;) ewa blijf posten someday komen we er wel achter :D
Military_Minded
01-12-2002, 21:27
Origineel gepost door Chaimaa
die zit tussen in de regels verstopt jek ;) ewa blijf posten someday komen we er wel achter :D
:goedzo: Jullie komen er nog wel achter
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.