Bekijk originele versie : Naakte seks verboden voor moslims
Salllahhh
20-02-2010, 20:20
Naakte seks verboden voor moslims
Discussie over naakt vrijen bij moslims.
Wie als moslim naakt de liefde bedrijft, maakt daarmee het huwelijk ongeldig, oordeelt de conservatieve Egyptische Korangeleerde Sjeik Rashad Hassan Chalil.
Geen straf
Sjeik Rashad is een voormalig decaan aan de faculteit voor islamitisch recht van de gerenommeerde al-Azhar-universiteit in Kaïro. Hij beroept zich voor deze fatwa niet op de Koran, maar op een hadith of overlevering over de profeet Mohammed. Ook in de ahadith (meervoud van hadith) wordt echter geen concrete straf voor naaktheid genoemd, en daarom is het niet moeilijk voor andere moslimgeleerden in het land om hem tegen te spreken. Een fatwa is overigens niet bindend.
Geen anale seks
Zo verklaarde de decaan van de faculteit voor islamologie aan dezelfde universiteit, Suad Saleh, vorige week in een Kaïrese krant dat binnen het huwelijk alle seksuele varianten zijn toegestaan, anale seks uitgezonderd. Ze citeerde uit de Koran: "Uw vrouwen zijn voor uw genot bestemd, dus geniet de bijslaap zoals gij wilt." Volgens Sjeik Abdullah Madshawir, secretaris van de fatwacommissie van het al-Azhar-instituut waartoe ook de universiteit behoort, is naaktheid weliswaar toegestaan, maar mag de man zijn blik niet op de geslachtsdelen van de vrouw richten.
Geen orale seks
Orale seks zou bovendien niet toegestaan zijn. Zijn motivatie luidt: "God heeft de mensen een zekere waardigheid gegeven, en de vrouw mag niet ontwijd worden." Modern denkende moslims schudden hun hoofd over het naaktheidsdebat. Zij betogen dat de islam in principe niet vijandig staat tegenover lustbeleving en dat de seksualiteit binnen het huwelijk in de Arabisch-islamitische cultuur historisch gezien minder onder taboes te lijden heeft gehad dan de christelijke cultuur.
Absurd
De vice-voorzitter van de raad voor de Egyptische grondwet, Tahani al-Gebali, noemt de hele discussie absurd. "Dit zogenaamde naaktheidsverbod heeft niets met het islamitisch recht uit te staan", aldus de rechter, die zich in haar studietijd uitvoerig met de sharia, het islamitische recht heeft beziggehouden. "Alleen de juridisch adviseurs van de republiek en de fatwacommissie van al-Azhar hebben de bevoegdheid een rechtsadvies uit te spreken", zo luidt het. "Als we ons daar niet aan houden, ontstaat er chaos", aldus nog al-Gebali.
zi__aliman1
20-02-2010, 20:22
eyow maar als k sex heb heb ik altijd wel wat aan... condoom :D
of telt dat niet....??/
blubjeful
20-02-2010, 20:24
''Wie als moslim naakt de liefde bedrijft, maakt daarmee het huwelijk
ongeldig''
Hier heb ik nou nog nooit iets over gehoord,
Hoe dan? Zijn er ook nog bepaalde kledingsvoorschriften waar we ons aan moeten houden tijden de ''seks''? :maf:
marokko007
20-02-2010, 20:27
Wat Is Orale Seks?
marokko007
20-02-2010, 20:27
hoe kan je nou tijdens het vrijen kleren aan houden? waar heb je dit vandaan, Bron graag?!
zi__aliman1
20-02-2010, 20:28
Wat Is Orale Seks?
orale sex is als je lekker geil bent en je kutje nat is dat ik m kom aflikke tot je gaat schreeuwe van genot ...
dat is orale sex ;)
i am the sexdoctor more info PM me
marokko007
20-02-2010, 20:32
orale sex is als je lekker geil bent en je kutje nat is dat ik m kom aflikke tot je gaat schreeuwe van genot ...
dat is orale sex ;)
i am the sexdoctor more info PM me
Gatverdamme!! Doe een normaal men!
:haha: verboden naakt de liefde te bedrijven wat zijn wij joden of wat??? joden mogen geen sex naakt hebben. Naar mijn weten mogen moslims dat wel.
zi__aliman1
20-02-2010, 20:35
Gatverdamme!! Doe een normaal men!
doe normaal wat eey jij vraagt en ik geef je antwoord
of was t te intiem dat je t warm kreeg??
marokko007
20-02-2010, 20:35
joden, mogen geen naakte sex hebben? hoebedoel je waar halen jullie deze informatie vandaan?! Het klopt inderdaad dat marokko.nl niet deugd hhaaha:)
marokko007
20-02-2010, 20:36
doe normaal wat eey jij vraagt en ik geef je antwoord
of was t te intiem dat je t warm kreeg??
ik vroeg de betekenis niet, wat jij ging doen etc.
bijvoorbeeld, op google zoeken niet jou inpertatie
zi__aliman1
20-02-2010, 20:41
ik vroeg de betekenis niet, wat jij ging doen etc.
bijvoorbeeld, op google zoeken niet jou inpertatie
zeg eens eerlijk hoe oud ben je
ffe eerlijk zijn he
goudsemokurtje
20-02-2010, 21:06
hahah kan iemand mij dan vertellen, hoe ervaren seks hebben? kan dat met kleren aan :S?
lovely_mariam
20-02-2010, 21:16
Seks hoort zonder kleren punt
AKER3IE_TJE
21-02-2010, 02:35
hahah kan iemand mij dan vertellen, hoe ervaren seks hebben? kan dat met kleren aan :S?
gulp naar beneden of knopen los en hoppa:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.