Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil de volgende mensen bedanken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Chaimaa
01-12-2002, 20:56

ik zag dat iedereen een beetje zo top 3tjes e.d zat te maken en nu wou ik in 1 keer de mensen die ik echt waardeer op deze site bedanken voor een echte leuke tijd dodende yasmina tijd :D jallah hup: Zin 'n Midar gekkk meisje Angel21 always sharing the same thoughts -Rachida- mijn verloren zusje Mojo rechtvaardige rechterhand Elmarocani mijn pappa Cina er was eens........ Chemie no comments Onslaught whahaaha loco Emshoom hihihihi Beppie_truus alloe tieliefoennnnn SoussiaSaida just a sweet member Kadir kardash jij bent gataarlijk D@ttie waaaaal 7ma9 djellie Najib26 kunnen we niet zonder Lady Moi na een hevige strijd toch de strijdbijl begraven Tetouania Zina je doet je naam eer aan Tha Lady Thug...... Emsoem Scooby wants a snack FarD jammer dat ze weg is Jimpie gewoon leuke meid Miuccia...I Aint forgotten you! Kenitrya Als jij weg bent ben ik ook weg Soumaya1 <-- er is er maar 1 Saidaaatje ben gewoon jaloers op dat buikje Missrapster 2pacster Mimi Tangaouia Kig Kig Kig Timoucha...Rennennnnn Remii..Pika Pikaaa Omar_en_Omar waar blijf jeee Marocca what can i say...precious Lelijkerd miss him... Nadorzina always helpfull Razer....gekke turky *star* sterretje in de hemel Yasmine85 left right left right Cheetah is een lieverd Bentghatar caring Sarahsalima smart Sahira Kleintje waar ben jeeeeeee Sherine knows enough Pablo Escobar Knife Lover Razer...pikant Bodylove Heel apartttt Bent Dagilia Girls Onder Elkaar Tnawie 7 kissss Meuslitrix hhhhhhmmmmmm intressant Hindaatje onmisbaar Gebroken krijgt van mij geen geld meer terug Al_hamka Sousou always brings a smile on my face Asri mister El3moud Babycake Happy Girly Tetouani97 the that guards me Tifah she's goood Uitgeblust ik ken je niet goed maar je doet het goed Hanaetje funny reacties Miss Banana Loco Coca Sister Jemal2002 classic mamber Rinnoa Hahahahahaahahah mroewna Hindje nice nice topics Kais is my habibi Miss BlaBla Blaat altijd kleur in deze site Pannekoek altijd zin in pannekoeken Lala Mosiba prachtige dame Super_marokkaan lach me altijd kapot om jou Djebli tetouani djennaaaaa Hajartje my ***marokkaantje Samira jeblia Soulsista Samiratoen mijn gekkieeeee NoreJihan Pittige Tante hmmmmmmmmmm :rolleyes: ps: dit is geen slijmmessage dus hou je domme opmerkingen voor je

Onslaught
01-12-2002, 20:58
Origineel gepost door Chaimaa ik zag dat iedereen een beetje zo top 3tjes e.d zat te maken en nu wou ik in 1 keer de mensen die ik echt waardeer op deze site bedanken voor een echte leuke tijd dodende yasmina tijd :D jallah hup: Zin 'n Midar gekkk meisje Angel21 always sharing the same thoughts -Rachida- mijn verloren zusje Mojo rechtvaardige rechterhand Elmarocani mijn pappa Cina er was eens........ Chemie no comments Onslaught (met tegenzin) goed bedoeld Emshoom hihihihi Beppie_truus alloe tieliefoennnnn SoussiaSaida just a sweet member Kadir kardash jij bent gataarlijk D@ttie waaaaal 7ma9 djellie Najib26 kunnen we niet zonder Lady Moi na een hevige strijd toch de strijdbijl begraven Tetouania Zina je doet je naam eer aan Tha Lady Thug...... Emsoem Scooby wants a snack FarD jammer dat ze weg is Jimpie gewoon leuke meid Kenitrya Als jij weg bent ben ik ook weg Soumaya1 <-- er is er maar 1 Saidaaatje ben gewoon jaloers op dat buikje Missrapster 2pacster Mimi Tangaouia Kig Kig Kig Timoucha...Rennennnnn Marocca what can i say...precious Lelijkerd miss him... Nadorzina always helpfull Jimpie yoooooo Yasmine85 left right left right Cheetah is een lieverd Bentghatar caring Sarahsalima smart Sahira Kleintje waar ben jeeeeeee Sherine knows enough Pablo Escobar Knife Lover Bodylove Heel apartttt Bent Dagilia Girls Onder Elkaar Tnawie 7 kissss Meuslitrix hhhhhhmmmmmm intressant Hindaatje onmisbaar Gebroken krijgt van mij geen geld meer terug Al_hamka Sousou always brings a smile on my face Asri mister El3moud Babycake Happy Girly Tetouani97 the that guards me Tifah she's goood Hanaetje funny reacties Miss Banana Loco Coca Sister Jemal2002 classic mamber Rinnoa Hahahahahaahahah mroewna Hindje nice nice topics Kais is my habibi Miss BlaBla Blaat altijd kleur in deze site Pannekoek altijd zin in pannekoeken Lala Mosiba prachtige dame Super_marokkaan lach me altijd kapot om jou Djebli tetouani djennaaaaa Hajartje my ***marokkaantje Samira jeblia Soulsista Samiratoen mijn gekkieeeee hmmmmmmmmmm :rolleyes: ps: dit is geen slijmmessage dus hou je domme opmerkingen voor je hahahahhahah gekkie tegenzin en goed bedoel met wat:D :cool:

Chaimaa
01-12-2002, 20:59
Origineel gepost door Onslaught hahahahhahah gekkie tegenzin en goed bedoel met wat:D :cool: :maf2: je irriteert me op een leuke manier :D

AlMoet-Oukil
01-12-2002, 21:00
OOOOOOOEEEH ANAYAAAAAAAA????? :confused:

Onslaught
01-12-2002, 21:00

Origineel gepost door Chaimaa :maf2: je irriteert me op een leuke manier :D hahah maar dat is geen irri meer :hihi: gekkie

soumaya1
01-12-2002, 21:01
Origineel gepost door Chaimaa ik zag dat iedereen een beetje zo top 3tjes e.d zat te maken en nu wou ik in 1 keer de mensen die ik echt waardeer op deze site bedanken voor een echte leuke tijd dodende yasmina tijd :D jallah hup: Zin 'n Midar gekkk meisje Angel21 always sharing the same thoughts -Rachida- mijn verloren zusje Mojo rechtvaardige rechterhand Elmarocani mijn pappa Cina er was eens........ Chemie no comments Onslaught (met tegenzin) goed bedoeld Emshoom hihihihi Beppie_truus alloe tieliefoennnnn SoussiaSaida just a sweet member Kadir kardash jij bent gataarlijk D@ttie waaaaal 7ma9 djellie Najib26 kunnen we niet zonder Lady Moi na een hevige strijd toch de strijdbijl begraven Tetouania Zina je doet je naam eer aan Tha Lady Thug...... Emsoem Scooby wants a snack FarD jammer dat ze weg is Jimpie gewoon leuke meid Kenitrya Als jij weg bent ben ik ook weg Soumaya1 <-- er is er maar 1 Saidaaatje ben gewoon jaloers op dat buikje Missrapster 2pacster Mimi Tangaouia Kig Kig Kig Timoucha...Rennennnnn Marocca what can i say...precious Lelijkerd miss him... Nadorzina always helpfull Jimpie yoooooo Yasmine85 left right left right Cheetah is een lieverd Bentghatar caring Sarahsalima smart Sahira Kleintje waar ben jeeeeeee Sherine knows enough Pablo Escobar Knife Lover Bodylove Heel apartttt Bent Dagilia Girls Onder Elkaar Tnawie 7 kissss Meuslitrix hhhhhhmmmmmm intressant Hindaatje onmisbaar Gebroken krijgt van mij geen geld meer terug Al_hamka Sousou always brings a smile on my face Asri mister El3moud Babycake Happy Girly Tetouani97 the that guards me Tifah she's goood Hanaetje funny reacties Miss Banana Loco Coca Sister Jemal2002 classic mamber Rinnoa Hahahahahaahahah mroewna Hindje nice nice topics Kais is my habibi Miss BlaBla Blaat altijd kleur in deze site Pannekoek altijd zin in pannekoeken Lala Mosiba prachtige dame Super_marokkaan lach me altijd kapot om jou Djebli tetouani djennaaaaa Hajartje my ***marokkaantje Samira jeblia Soulsista Samiratoen mijn gekkieeeee hmmmmmmmmmm :rolleyes: ps: dit is geen slijmmessage dus hou je domme opmerkingen voor je :blauwkus: thank you sweetheart!!! en we gaa er zeker nog een nog leukere tijd van maken in sallah!

Chaimaa
01-12-2002, 21:01
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil OOOOOOOEEEH ANAYAAAAAAAA????? :confused: ik ken je nog niet goed...dit zijn echt mensen waar ik echt mee verbonden ben :D

al_hamka
01-12-2002, 21:02
Aaaah meid...:goedzo: U're sweet toooo :hoera: Laf Jooeee ** SouSou **

MissBlaBla
01-12-2002, 21:03
Jij ook bedankt, omdat je zo lief bent... Dikke kus, BlaBla

jimpie
01-12-2002, 21:03
Haha Chaimaa je hebt mij 2 x genoemd... :p We moeten jou ook bedanken.....je bent TOP :)

sherine
01-12-2002, 21:07
:boogie: :hoera: ik stond er ook bij ik weet inderdaad genoeg en jij ook jij bent echt een poepie lievie jij ook bedankt dat je ervoor gezorgd heb dat het zo gezellig hier word dat ik nu een verslaafde ben voor marokko.nl hahahaha ;)

Chaimaa
01-12-2002, 21:12
Origineel gepost door Onslaught hahah maar dat is geen irri meer :hihi: gekkie you know what i mean :D :lekkerpuh

RaZer
Origineel gepost door Chaimaa ik zag dat iedereen een beetje zo top 3tjes e.d zat te maken en nu wou ik in 1 keer de mensen die ik echt waardeer op deze site bedanken voor een echte leuke tijd dodende yasmina tijd :D jallah hup: Zin 'n Midar gekkk meisje Angel21 always sharing the same thoughts -Rachida- mijn verloren zusje Mojo rechtvaardige rechterhand Elmarocani mijn pappa Cina er was eens........ Chemie no comments Onslaught (met tegenzin) goed bedoeld Emshoom hihihihi Beppie_truus alloe tieliefoennnnn SoussiaSaida just a sweet member Kadir kardash jij bent gataarlijk D@ttie waaaaal 7ma9 djellie Najib26 kunnen we niet zonder Lady Moi na een hevige strijd toch de strijdbijl begraven Tetouania Zina je doet je naam eer aan Tha Lady Thug...... Emsoem Scooby wants a snack FarD jammer dat ze weg is Jimpie gewoon leuke meid Kenitrya Als jij weg bent ben ik ook weg Soumaya1 <-- er is er maar 1 Saidaaatje ben gewoon jaloers op dat buikje Missrapster 2pacster Mimi Tangaouia Kig Kig Kig Timoucha...Rennennnnn Marocca what can i say...precious Lelijkerd miss him... Nadorzina always helpfull Jimpie yoooooo Yasmine85 left right left right Cheetah is een lieverd Bentghatar caring Sarahsalima smart Sahira Kleintje waar ben jeeeeeee Sherine knows enough Pablo Escobar Knife Lover Razer...pikant Bodylove Heel apartttt Bent Dagilia Girls Onder Elkaar Tnawie 7 kissss Meuslitrix hhhhhhmmmmmm intressant Hindaatje onmisbaar Gebroken krijgt van mij geen geld meer terug Al_hamka Sousou always brings a smile on my face Asri mister El3moud Babycake Happy Girly Tetouani97 the that guards me Tifah she's goood Hanaetje funny reacties Miss Banana Loco Coca Sister Jemal2002 classic mamber Rinnoa Hahahahahaahahah mroewna Hindje nice nice topics Kais is my habibi Miss BlaBla Blaat altijd kleur in deze site Pannekoek altijd zin in pannekoeken Lala Mosiba prachtige dame Super_marokkaan lach me altijd kapot om jou Djebli tetouani djennaaaaa Hajartje my ***marokkaantje Samira jeblia Soulsista Samiratoen mijn gekkieeeee hmmmmmmmmmm :rolleyes: ps: dit is geen slijmmessage dus hou je domme opmerkingen voor je Ik sta er niet bij.. voel me nu echt klote

Liefste
Waarom sta ik er nooit bij ben ik zo onbelangerijk:(

Cyclop
01-12-2002, 21:14

tazzzz met jou CHaimaa,je gaat alleen met de verkeerd om

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7