Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen Op Vakantie????????

misstomatisch
01-07-2004, 10:37

Ik ben een beetje zenuwachtig om het volgende. Ik ga alleen in de vliegtuig naar Marokko. Alleen ik kan geen woord arabisch :confused: . Is dat erg bij de douane etc. Ik vind het ook wel een beetje eng hoor, want het is de eerste keer dat ik alleen reis. Gelukkig haalt me broer me op, op marokko airport. Maar is het eng? Heb jij weleens alleen gereist? :confused: Ik ben echt een mietje met zulke dingen :( Maar ondanks dat heb ik er wel heeeeeeel veeeeeeeeel zin in :) :)

VirtualAngel
01-07-2004, 11:14
Maak je geen zorgen meid.. het is helemaal niet eng.. ik heb zelf nooit alleen gereisd, maar wel een keer samen met mn moeder die ook geen arabisch spreekt.. ik spreek wel een beetje arabsich, maar ik hoefde niks te zeggen.. alleen paspoort en ticket laten zien..that's it! Veel succes en prettige vakantie!! :zwaai:

soulfa
01-07-2004, 11:17
Hallo, Toen ik nog niet getrouwd was, heb ik zo'n 6x alleen gereisd. Ik had geen zin om met de auto te gaan met mijn ouders. Dus toen ik eenmaal zelf mijn ticket kon betalen, ben ik alleen gegaan. Ik kon ook geen woord Arabische. Maar dat is ook niet nodig. Zodra je daar aankomt wijst alles zichzelf. Dus maak je niet druk, alleen reizen is heerlijk. Geniet van je vakantie.

misstomatisch
01-07-2004, 11:32
Echt waar :eek: . Is dat alles.. Thanks dames voor jullie reacties. De zenuwen zijn al stukken minder :) :) :zwaai:

misstomatisch
01-07-2004, 14:42

Zijn er nog meer mensen die geen woord arabisch spreken en toch alleen op vakantie gaan?????????????????? :confused:

Selly
01-07-2004, 14:44
Dus je gaat toch alleen en laat je kersverse husband alleen ?? :D Je moet geen nederige houding aannemen dan lukt het je wel!! Zodra ze zien dat je bang bent of nerveus dan gaan ze tegen je praten. Net doen alsof je altijd alleen reist.

Mysticalia
01-07-2004, 15:07
Origineel gepost door misstomatisch Zijn er nog meer mensen die geen woord arabisch spreken en toch alleen op vakantie gaan?????????????????? :confused: Ikke :D Maar ik maak me geen zorgen want ik land in Nador en daar spreken ze wel mn taaltje :o en dan nog. Ik ga hen zo :kwaad: aankijken :hihi: :D ach je moet je nie druk maken. Zal wel goed lopen inshAllah. :belgie:

misstomatisch
01-07-2004, 18:51
Origineel gepost door Selly Dus je gaat toch alleen en laat je kersverse husband alleen ?? :D Je moet geen nederige houding aannemen dan lukt het je wel!! Zodra ze zien dat je bang bent of nerveus dan gaan ze tegen je praten. Net doen alsof je altijd alleen reist. :hihi: inderdaad, ik heb gisteren besloten dat ik lekker ga. Heerlijk, ben er echt aan toe. Heb net geboekt voor twee weken. Er is nu geen weg meer terug. :) Ik had wel even zo een zenuwachtige gevoel, maar dat waait hoop ik wel over. Nu ik lekker met de voorbereidingen beginnen en shoppen................. ;)

misstomatisch
01-07-2004, 18:52
Origineel gepost door Mysticalia Ikke :D Maar ik maak me geen zorgen want ik land in Nador en daar spreken ze wel mn taaltje :o en dan nog. Ik ga hen zo :kwaad: aankijken :hihi: :D ach je moet je nie druk maken. Zal wel goed lopen inshAllah. :belgie: :lol: