Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : t-mobile abbo voor BB??? OVERIGE KOSTEN???

Pagina's : [1] 2

kaoutarlove
20-02-2010, 17:01

ik heb ook een abbo genomen bij t mobile relax 35 VOOR 330 BELMIN EN ONBEPERKT INTERNET en 1 sms is gelijk aan 1 belmin... wat houd dat instant mail in... ik had dus begrepem dat ik naar zo ene site moest gaan van instantmail.. en dan moet je je inloggen dat heb ik net dus gedaan maar ik weet eerlijk gezegd niet waarvoor ik dat nodig heb... dus gwn een email voro me tel zodat mensen me ook gwn kunne emailen naar me tell is dat het.... vind het eigenlijk nergens op slaann en nog ietsss ik he me ook ingelogd op my t mobile .nl bij staan er ds geen belmin maar gwn het bedrag 31 euro wat iegenlijk 35 moet zijn maar ze zeiden weer van nee want je betaald 11 cent per minuut bla bla als je dat uitrekent komt het op hetzelfde neer.... en mijn overige kosten dat staan dus onder het bedrag dat ik heb sta ik nu gwn 7 euro 98 voor ed overige kosten... wat heel vreemd is ik hbe nog niet eens gebeld of gesmst en die kosten gaan elke dag alleen maar hoger ik had ze gister gebeld.. maar ze zeiden van ja we kunne nu echt niet weten van wat het is dat zien we pa wanneer je je maandelijkse factuur ontvangtt... maar ja dan vind ik het al te laat... ik ben dus ook niet van plan om die overige kosten te gaa betalen om nietsss... wie heeft dittt oook????

shitana83
21-02-2010, 00:03
Ik heb nu een half jaar een abo bij hun en nu sinds kort omgezet naar de nieuwe relax 135 omgezet. Tot nu toe geen problemen gehad met het aantal belminuten en overige kosten. Aan het einde van de maand kan ik precies nakijken wat de overige kosten zijn en dat klopte tot nu toe. Soms vind ik ook de overige kosten een beetje hoog, maar als ik het nakijk klopt dat gewoon. Ik zou het gewoon afwachten............

kaoutarlove
21-02-2010, 00:13
Ik heb nu een half jaar een abo bij hun en nu sinds kort omgezet naar de nieuwe relax 135 omgezet. Tot nu toe geen problemen gehad met het aantal belminuten en overige kosten. Aan het einde van de maand kan ik precies nakijken wat de overige kosten zijn en dat klopte tot nu toe. Soms vind ik ook de overige kosten een beetje hoog, maar als ik het nakijk klopt dat gewoon. Ik zou het gewoon afwachten............ Ja maar wat zijn die overige kosten nou preciess??vv ik had begrepen dat dat iets is want buiten je bundel is...... Maaar ik heb letterlijk niet eens gebeld niet gesmst en de kosten gaan met de dag hoger voor watttt mana3rafff

shitana83
21-02-2010, 00:19
Tja als je niet gebeld of gesmst hebt dan is dat heel raar. Bij mij was het vaak of een servicenr. of smsjes (die vielen eerst niet binnen mijn bundel) Je kan nu echt niets doen. Pas als je de tel.rek. op papier hebt en je kan aantonen dat je niet naar dat nr. hebt gebeld of gesmst dan zou ik ze daarmee om de oren slaan. Ikzelf heb wel eens dat ik mijn tel. in de tas heb en dan begint ie zelf te bellen. Zou dat het kunnen zijn? Ja maar wat zijn die overige kosten nou preciess??vv ik had begrepen dat dat iets is want buiten je bundel is...... Maaar ik heb letterlijk niet eens gebeld niet gesmst en de kosten gaan met de dag hoger voor watttt mana3rafff

kubbb
21-02-2010, 14:08

Er zijn problemen bij T-mobile. Alles wat je belt en smst wordt al overige kosten in rekening gebracht. Als je de klanterservice belt gaan ze lomp reageren. Dus afwachten..

Tawayagetsh-
03-03-2010, 21:30
je wap instellingen staat aan en je moet je browser instellingen op web'n walk hebben staan

henasettehuur
04-03-2010, 12:21
t- mobile zijn de grootste naaiers

mrsmagica
04-03-2010, 20:08
Oeiii... zo een probleem had ik ook. Mijn kosten bleven maar stijgen en stijgen, terwijl ik nog veel belminuten had. Ik stopte met bellen, maar de kosten bleven stijgen. Uiteindelijk heb ik zo een 200 euro aan extra kosten moeten betalen. Op mijn factuur stond aangegeven dat dit voor t-zones was. Heb ik nagevraagd, bleken het sites te zijn waar je voor moet betalen. DIt terwijl ik al zeker een half jaar niet op het internet ben geweest. Maar goed, ik kon niets bewijzen helaas en heb moeten dokken.

ZAKENVROUW__
04-03-2010, 21:05
Hetzelfde probleem hier. Ik dacht dat er internet op zat, dat had de vrouw bij wie ik het contract had afgesloten gezegd. Maar er staat alleen instant-email op. Dus al het gesurf daar heb ik 124 euro voor betaald.

Tawayagetsh-
04-03-2010, 22:12
met instant email krijg je ook onbeperkt internet? ik heb het nu ook bb+instant mail bij t-mobile maar als ik internet heb ik geen overige kosten.. ik moestt wel mijn bb instellen op web n walk zodat ik gratis kon internetten

LaghGirl
06-03-2010, 21:33
Hetzelfde probleem hier. Ik dacht dat er internet op zat, dat had de vrouw bij wie ik het contract had afgesloten gezegd. Maar er staat alleen instant-email op. Dus al het gesurf daar heb ik 124 euro voor betaald. dat kun je terug vragen, je moet je instellingen goed instellen op web 'n walk

Divine_lady
07-03-2010, 11:52
ik heb ook een abbo genomen bij t mobile relax 35 VOOR 330 BELMIN EN ONBEPERKT INTERNET en 1 sms is gelijk aan 1 belmin... wat houd dat instant mail in... ik had dus begrepem dat ik naar zo ene site moest gaan van instantmail.. en dan moet je je inloggen dat heb ik net dus gedaan maar ik weet eerlijk gezegd niet waarvoor ik dat nodig heb... dus gwn een email voro me tel zodat mensen me ook gwn kunne emailen naar me tell is dat het.... vind het eigenlijk nergens op slaann en nog ietsss ik he me ook ingelogd op my t mobile .nl bij staan er ds geen belmin maar gwn het bedrag 31 euro wat iegenlijk 35 moet zijn maar ze zeiden weer van nee want je betaald 11 cent per minuut bla bla als je dat uitrekent komt het op hetzelfde neer.... en mijn overige kosten dat staan dus onder het bedrag dat ik heb sta ik nu gwn 7 euro 98 voor ed overige kosten... wat heel vreemd is ik hbe nog niet eens gebeld of gesmst en die kosten gaan elke dag alleen maar hoger ik had ze gister gebeld.. maar ze zeiden van ja we kunne nu echt niet weten van wat het is dat zien we pa wanneer je je maandelijkse factuur ontvangtt... maar ja dan vind ik het al te laat... ik ben dus ook niet van plan om die overige kosten te gaa betalen om nietsss... wie heeft dittt oook???? Ik werk zelf bij t-mobile, dus ik zal het je wel proberen uit te leggen. M.b.t. belstatus, die vernoemt een bedrag exclusief btw, dus je moet het nog vermenigvuldigen met 1,19 en dat is het tegoed dat je nog hebt. De overige kosten op dit moment kloppen niet helemaal. We hebben wat problemen met de belstatus i.v.m. introductie van nieuwe bundels zoals de relax. Stel dat je overige kosten voor internet krijgt op je factuur. Dan zou ik contact opnemen met t-mobile klantenservice. Wij crediteren dan meestal deze kosten en zetten als tijdelijke oplossing een ander internetbundel op je bb om zo kosten buiten de bundel te voorkomen voor internet.... Als je nog meer vragen hebt dan kun je die gewoon stellen.......:goedzo:

Maghrebiaa_
07-03-2010, 12:07
Ik werk zelf bij t-mobile, dus ik zal het je wel proberen uit te leggen. M.b.t. belstatus, die vernoemt een bedrag exclusief btw, dus je moet het nog vermenigvuldigen met 1,19 en dat is het tegoed dat je nog hebt. De overige kosten op dit moment kloppen niet helemaal. We hebben wat problemen met de belstatus i.v.m. introductie van nieuwe bundels zoals de relax. Stel dat je overige kosten voor internet krijgt op je factuur. Dan zou ik contact opnemen met t-mobile klantenservice. Wij crediteren dan meestal deze kosten en zetten als tijdelijke oplossing een ander internetbundel op je bb om zo kosten buiten de bundel te voorkomen voor internet.... Als je nog meer vragen hebt dan kun je die gewoon stellen.......:goedzo: Ik krijg de BB ook deze week binnen, dus dan moet ik m op web n walk instellen? Want ik heb relax 35 en dan nog €11.90 die ik moet betalen voor internet. Dus ik neem aan dat ik gewoon onbeperkt op internet kan toch? IK raak nu echt door de war:maf2:

Belletje
07-03-2010, 12:15
Ik krijg de BB ook deze week binnen, dus dan moet ik m op web n walk instellen? Want ik heb relax 35 en dan nog €11.90 die ik moet betalen voor internet. Dus ik neem aan dat ik gewoon onbeperkt op internet kan toch? IK raak nu echt door de war:maf2: Voor mij hetzelfde. Krijg 'm ook vrijdag.. Ik snap er niks meer van. :confused:

Maghrebiaa_
07-03-2010, 12:28

Voor mij hetzelfde. Krijg 'm ook vrijdag.. Ik snap er niks meer van. :confused: Heb volgens mij nu al spijt dat eraan ben begonnen. straks krijgen we torenhoge rekeningen:confused:

Pagina's : [1] 2