Bekijk originele versie : Zwanger van je ex.. En nog niet getrouwd!
Stoertje
01-07-2004, 09:16
Dillema..
Stel je eens voor.. (als meisje)
Je hebt net 4 jaar een relatie gehad.. Omdat jij en je vriend heel erg serieus waren en oprecht met elkaar wilden trouwen zijn jullie veel te ver gegaan in jullie relatie..
Jullie hielden heel erg veel van elkaar (jij nog steeds)
Nadat je vriend je heeft geslagen.. en talloze keren is vreemdgegaan, maak jij er een eind aan..
Je vriend lijkt het niet erg te vinden.
En net alsof dat niet genoeg is... Kom je er achter dat je 4 maanden zwanger bent.. :eek:
Wat zou je doen? :confused:
En wat zouden de mannen doen?
:confused:
lella_ouafae
01-07-2004, 09:24
ik zou ... niet met hem naar bed gaan... ;)
Wat zou je doen vraag je .....
Tja er valt niet veel meer te doen he als je 4 maanden zwanger bent plus daarbij komt ook t feit dat t in de islaam niet toegestaan is om abortus te plegen!!
Dus als enige optie zou ik kunnen bedenken voed t kind ALLEEN op en ga op zoek naar een goede moslim man die samen met jou een huwelijk wil aangaan en ook voor je kind wil zorgen!!
En om zeker niet te vergeten vraag Allah om vergiffenis!!
Heel veel suc6 in deze vervelende situatie!
nassira_bb
01-07-2004, 09:37
daar heb je wel gelijk in hoor miss_ magrebia meiden gebruik juillie volle verstand je ziet maar als je een haram relatie hebt wat de gevolgen ervan kunnen zijn
PobriSita
01-07-2004, 09:38
damn wat dom van je meid.
Origineel gepost door elmziewna
ik zou abortus plegen... ik hoop dat het mij noooooooit zal overkomen... maar het feit is dat het wel kan!
als je het kind laat, wat krijg je dan? roddels, mot met je familie, enz enz, ik zou eerst een heel goed gesprek met mijn ex voeren voordat ik de definitieve beslissing zou nemen... maar ja dat is dan echt de enige oplossing!
en iedereen kan wel roepen van haraam dit haraam dat.. maar als je zelf in zo'n situatie zit dan denk je echt wel heel anders!
Lieverd ze is 4 MAANDEN abortus is te laat!!!
meid... na 4 maanden kan een abortus nog net ;) het is alleen erger mbt de pijn e.d.
Nou d8 t niet meid, t is dan al een "kind" !! heeft niets met pijn te maken
Maar allah oe a3lem
Ik zou zelfmoord plegen!!!
nee lieverd, bij 4 maanden kan het nog net, ik heb het van dichtbij meegemaakt, alleen is het inderdaad al een 'kind' en is het even erg als de bevalling
Dus is t Moord!!..... :eek:
Wie wil er dan nog met je trouwen!!!! ya sorry hoor, maar hoe ga je in de resterende 5 maanden nog een man zoeken, die met je wil trouwen, en als je er dan 1 vind op het laatste moment en je gaat dan bevallen???? ja het is lullig dat ik het zeg, maar ik pleeg dan echt zelfmoord!!!!
Origineel gepost door Hanady
Wie wil er dan nog met je trouwen!!!! ya sorry hoor, maar hoe ga je in de resterende 5 maanden nog een man zoeken, die met je wil trouwen, en als je er dan 1 vind op het laatste moment en je gaat dan bevallen???? ja het is lullig dat ik het zeg, maar ik pleeg dan echt zelfmoord!!!!
Geen stomme antwoorden geven meid, je praat over zelfmoord alsof je een broodje gaat halen bij de bakker!!
Nerrie getlha zelfmoord plegen..........geef iemand advies waar ze wat aan heeft ipv mensen doen ontsporen en deprimeren!! layster!! :rolleyes:
Origineel gepost door Zininou
Dus is t Moord!!..... :eek:
hey, abortus is sowieso al moord!!! heel erg haram !!!! Mensen zeggen dan wel, het is nog maar water het is nog maar iets heel kleins, Nou je beeindigd wel een begin van een leven dus ik zie het alsnog als moord!!!!
ze moet het maar aan haar ouders vertellen, vroeg of laat komenze er toch achter en ik hoop dat haar ouders haar enchalllah vergeven. En vooral Allah sab7ana wata3ala
Origineel gepost door Hanady
hey, abortus is sowieso al moord!!! heel erg haram !!!! Mensen zeggen dan wel, het is nog maar water het is nog maar iets heel kleins, Nou je beeindigd wel een begin van een leven dus ik zie het alsnog als moord!!!!
........dus dan is jouw oplossing gooi jezelf maar voor de trein??? is trouwens halal!! :confused:
ja okee zelfmoord is iets te overdreven, maar ik zou Allah yser weglopen naar een land waar niemand me kent!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.