Bekijk originele versie : Racisten
Ik snap iets niet en dat is dat marokkaanen heel snel tegen iemand zeggen dat het een racist is. Maar als je het mij vraagt dan zijn de marokkaanen zelf de grootste racisten en wel omdat ze een gruwlijke hekel aan negers hebben. Maar even voor de duidelijkheid we zijn toch allemaal mensen of niet. En er bestaan ook donkere marokaanen.En wat dan nog als een marokkaans meisje een negger als man heeft ik snap niet waar de meeste marokkaanen zich druk om maken of zijn jullie soms stiekem jaloers????? Wel zeggen dat je een islamiet bent maar ondertussen ben je een grote racist.Jullie moeten eerst leren om mensen in hun waarde te laten ongeacht huidskleur of afkomst. Maar dat is helaas nog een beetje te moeilijk voor een heel groot aantal onder ons.
afz:Thouria
Er zijn ook Marokkaanse joden, veel zelfs, die worden ook al gediscrimineerd terwijl het toch gewoon landgenoten zijn of zie ik het verkeerd?
Origineel gepost door thouria
Ik snap iets niet en dat is dat marokkaanen heel snel tegen iemand zeggen dat het een racist is. Maar als je het mij vraagt dan zijn de marokkaanen zelf de grootste racisten en wel omdat ze een gruwlijke hekel aan negers hebben. Maar even voor de duidelijkheid we zijn toch allemaal mensen of niet. En er bestaan ook donkere marokaanen.En wat dan nog als een marokkaans meisje een negger als man heeft ik snap niet waar de meeste marokkaanen zich druk om maken of zijn jullie soms stiekem jaloers????? Wel zeggen dat je een islamiet bent maar ondertussen ben je een grote racist.Jullie moeten eerst leren om mensen in hun waarde te laten ongeacht huidskleur of afkomst. Maar dat is helaas nog een beetje te moeilijk voor een heel groot aantal onder ons.
afz:Thouria
Ik denk niet dat de meeste marokkanen het niet over moslim-ne*gers hebben, maar eerder over hip-hop-ne*gers. NIET moslim-ne*gers dus.
Zelfkritiek
02-12-2002, 09:13
Origineel gepost door House
Ik denk niet dat de meeste marokkanen het niet over moslim-ne*gers hebben, maar eerder over hip-hop-ne*gers. NIET moslim-ne*gers dus.
Bepaalde discriminatie vind de Marokkaan dus prima....
missBenThaib
02-12-2002, 10:43
misschien????
Origineel gepost door Zelfkritiek
Bepaalde discriminatie vind de Marokkaan dus prima....
Het gaat om de attitude van die mensen. Dus ik weet niet of je dat dicriminatie kan noemen.
En nogmaals het zijn geen moslims
Zelfkritiek
02-12-2002, 13:48
Het gaat om de attitude van die mensen. Dus ik weet niet of je dat dicriminatie kan noemen.
En nogmaals het zijn geen moslims
Ikke niet snap... Dus als neger geen moslim zijn, dan mogen uitschelden en is geen discriminatie?? :confused:
Origineel gepost door Zelfkritiek
Ikke niet snap... Dus als neger geen moslim zijn, dan mogen uitschelden en is geen discriminatie?? :confused:
Jij beter nadenken, misschien jij wel snap.
Wat ik bedoel is, dat marokkanen die ne*gers niet MOGEN om een bepaalde houding die ze hebben.
Ik heb het dus niet over schelden, want dat is wel discriminatie, maar als je iemand niet MAG, dan is dat in mijn ogen géén discriminatie.
Jij snap?
Zelfkritiek
02-12-2002, 14:17
Jij beter nadenken, misschien jij wel snap.
Wat ik bedoel is, dat marokkanen die ne*gers niet MOGEN om een bepaalde houding die ze hebben.
Ik heb het dus niet over schelden, want dat is wel discriminatie, maar als je iemand niet MAG, dan is dat in mijn ogen géén discriminatie.
Jij snap?
Maar waarom jij dan zeggen 'En nogmaals het zijn geen moslims'?? Wat dan is mee te maken hebben?
Hebben de marokkanen ook geen identieke houding??....ik denk het wel....!!
Ik ben er helemaal mee eens dat wij discrimineren.....niet alleen over negers maar ook over onze landgenoten: denk maar aan de berbers en arabieren.....
Er zijn mensen die van meningen feiten maken....en een vooroordeel hebben.....EN DAAR KAN IK NIET TEGEN!! :kwaad:
Wees niet geneigd om bepaalde mensen in een hokje gelijk te stoppen!!!
:zwaai: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.