Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klaarkomen

Pagina's : [1] 2

Mariaachii
19-02-2010, 19:15

[ De dames scheppen altijd op dat een man snel klaarkomt, dat het makkelijk is, dat ze zelf niet klaarkomen, dat de man altijd te vroeg klaarkomt etc. etc. maar zonder mijn eigen hulp, ben ik nog nooit klaargekomen, perse zou ik mijn eigen rechterhand moeten gebruiken om het af te maken. Of zou ik zelf de tempo moeten bepalen om te komen. Ligt dit gewoon aan mij? Of is het normaal.] Als je schijnheilig doet hier, of als je iemand ben zonder ervaring, of er nooit over nadenkt, reageer dan hier niet op. tijdverspilling ;)

mienamiena
19-02-2010, 19:26
zelf tempo bepalen en zelf afmaken... nou moet mijn man eens even proberen!!!

Mariaachii
19-02-2010, 19:27
dat doet hij toch?

mienamiena
19-02-2010, 19:29
nee, dat doet hij niet, hij bepaalt de tempo zelf en komt ALTIJD klaar, zonder zelf af te maken getver, mn man gaat zich klaar aftrekken, bah!

Mariaachii
19-02-2010, 19:30

hij bepaalt zelf tempo inderdaad. dus hij maakt het in principe zelf af. hij kan alleen zelf precies die ene tempo vinden, aanhouden, en klaarkomen. de vrouwen kunnen dat niet voor ons. maar als wij beginnen met haar komt ze wel klaar.. misschien na een lange tijd, maar die tempo kunnen we wel vinden en houden

miss.moi25
19-02-2010, 19:40
hij bepaalt zelf tempo inderdaad. dus hij maakt het in principe zelf af. hij kan alleen zelf precies die ene tempo vinden, aanhouden, en klaarkomen. de vrouwen kunnen dat niet voor ons. maar als wij beginnen met haar komt ze wel klaar.. misschien na een lange tijd, maar die tempo kunnen we wel vinden en houden wat is dan juist het probleem? als zij al is klaargekomen en jij maakt het dan als het ware af door zelf je tempo wat langer aan te houden heb je geen probleem toch? leuk voor haar, kan zij misschien twee keer komen :D

Besmattiiee
20-02-2010, 09:47
[ De dames scheppen altijd op dat een man snel klaarkomt, dat het makkelijk is, dat ze zelf niet klaarkomen, dat de man altijd te vroeg klaarkomt etc. etc. maar zonder mijn eigen hulp, ben ik nog nooit klaargekomen, perse zou ik mijn eigen rechterhand moeten gebruiken om het af te maken. Of zou ik zelf de tempo moeten bepalen om te komen. Ligt dit gewoon aan mij? Of is het normaal.] Als je schijnheilig doet hier, of als je iemand ben zonder ervaring, of er nooit over nadenkt, reageer dan hier niet op. tijdverspilling ;) Misschien moet je haar vertellen wat ze anders moet doen. Communicatie is het beste :goedzo:

Grover
20-02-2010, 15:26
Geef er een walkie talkie :hihi:

chaima_86
20-02-2010, 16:22
ze wollah jullie noemen jezelf moslims je gaat je zelf tog niet aftrekken tfoeeeeee kifach de forum heet JONGEREN EN SEXUALITEIT BINNE DE ISLAM JE MOET HET OVER SEX BINNE DE ISLAM EN NIET VAN DE KAFIROEN (ONGELOVIGEN) JULLIE lope over aftrekken te praten wat een MSA3 TFOEEEE maar ja ALLAH SUBHANNA WA TAHALA ziet allessssssssssssssss wollahila :hihi:

Sensuall
20-02-2010, 16:50
nou mijn vriend komt wel altijd klaar door mij, pijpend of ik ga op hem zitten en dan bepaal ik de tempo zelf.. en trouwens als mijn vriend 1 keer klaar komt ben ik al 2 of 3 keer gekomen

Sensuall
20-02-2010, 16:58
Wanneer trakteer je mij eens op een blowjob? alleen echte mannen verdienen mijn sensuele lippen

Heartless
20-02-2010, 17:45
ze wollah jullie noemen jezelf moslims je gaat je zelf tog niet aftrekken tfoeeeeee kifach de forum heet JONGEREN EN SEXUALITEIT BINNE DE ISLAM JE MOET HET OVER SEX BINNE DE ISLAM EN NIET VAN DE KAFIROEN (ONGELOVIGEN) JULLIE lope over aftrekken te praten wat een MSA3 TFOEEEE maar ja ALLAH SUBHANNA WA TAHALA ziet allessssssssssssssss m.nl moet je dan niet bezoeken.

rifka
20-02-2010, 17:54
[ De dames scheppen altijd op dat een man snel klaarkomt, dat het makkelijk is, dat ze zelf niet klaarkomen, dat de man altijd te vroeg klaarkomt etc. etc. maar zonder mijn eigen hulp, ben ik nog nooit klaargekomen, perse zou ik mijn eigen rechterhand moeten gebruiken om het af te maken. Of zou ik zelf de tempo moeten bepalen om te komen. Ligt dit gewoon aan mij? Of is het normaal.] Als je schijnheilig doet hier, of als je iemand ben zonder ervaring, of er nooit over nadenkt, reageer dan hier niet op. tijdverspilling ;) ligt aan jou, je hebt een serieus probleem

Nachtkasje
24-02-2010, 01:08
Ik ben iemand zonder ervaring.

bader.83
24-02-2010, 08:23

ik heb wel zeker ervaring ,maar een ding iemand die heerl vroeg klaar komt dan is hij echt puur gezond en vers , maar over aftrekken ben ik helmaal niet mij eens dat is heel erg ziekt , dat is ook haram moutra9 . 9louw al oulma men 7awa jedouh mitla 7awa omouh .betekt wie hand zie aftrekt net als of met ze moder vrijen

Pagina's : [1] 2