Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : terugblik op je relatie

Pagina's : [1] 2

tonymontana
30-06-2004, 23:57

altijd zo klote is dat wanneer net je relatie is gestrand en je kijkt terug naar die mooie en slechte tijden :( meestal denk ik jammer man waarom gaan dingen altijd anders :( maar ja dan word ik weer nuchter en denk ik fok it dit is t leven wha comes around go's around :)

Thamazightje
01-07-2004, 00:00
miskien lekker voor je...:lekkerpuh

tonymontana
01-07-2004, 00:02
Origineel gepost door Thamazightje miskien lekker voor je...:lekkerpuh ik zit op dit moment niet in een relatie breuk ;) ik d8 net aan mn ex vandaar deze topic :)

Thamazightje
01-07-2004, 00:03
oow owkee...das vervelend... had je graag uit willen lachen maar ja volgende keer beter

MocrowGirlBella
01-07-2004, 00:03

Het leven valt inderdaad s0ms mee en s0ms tegen:jammer: Maar z0als jij al zei what comes around go's around... onthoudt dit en alles k0mt goed:zwaai::zwaai:

Thamazightje
01-07-2004, 00:08
Origineel gepost door MocrowGirlBella Het leven valt inderdaad s0ms mee en s0ms tegen:jammer: Maar z0als jij al zei what comes around go's around... onthoudt dit en alles k0mt goed:zwaai::zwaai: slimme meid :o

tonymontana
01-07-2004, 00:09
Origineel gepost door Thamazightje oow owkee...solly... damn ik verveel me kom mij eens gezelschap houden morgen ik moe nu naar bed :zwaai: beslama

Karim_nour
01-07-2004, 00:13
Origineel gepost door tonymontana altijd zo klote is dat wanneer net je relatie is gestrand en je kijkt terug naar die mooie en slechte tijden :( meestal denk ik jammer man waarom gaan dingen altijd anders :( maar ja dan word ik weer nuchter en denk ik fok it dit is t leven wha comes around go's around :) haha je bent gek man.. toch zonde van je tijd.. ken je dit spreekwoord 'beddel errehba etsieb errehma' ... het spreekt vor zich. waarom zou je terug moeten denken. let it go.. er zijn nog altijd meer vrouwen dan mannen op deze aardbol.. so **** it..

Thamazightje
01-07-2004, 00:15
Origineel gepost door Karim_nour haha je bent gek man.. toch zonde van je tijd.. ken je dit spreekwoord 'beddel errehba etsieb errehma' ... het spreekt vor zich. waarom zou je terug moeten denken. let it go.. er zijn nog altijd meer vrouwen dan mannen op deze aardbol.. so **** it.. Zo gevoelloos stel jij bent gek op da meisje maar ze dumpt je omdat ze iemand anders heeft gevonden..dan is da toch echt kut.. en tuurlijk denk je daar dan aan minier...of gij nie

Mouny
01-07-2004, 00:17
teveeeeel domme dingen gedaan.... maar me herinneringen zijn .... prachtig

tonymontana
01-07-2004, 00:17
Origineel gepost door Thamazightje Zo gevoelloos stel jij bent gek op da meisje maar ze dumpt je omdat ze iemand anders heeft gevonden..dan is da toch echt kut.. en tuurlijk denk je daar dan aan minier...of gij nie niemand dumpt tony der is maar 1 iemand die dat recht heeft en dat is elvira

Thamazightje
01-07-2004, 00:19
Origineel gepost door tonymontana niemand dumpt tony der is maar 1 iemand die dat recht heeft en dat is elvira tfoeeeeeeeeee elvira..?? yaroek een nederlandse nigh..?? wajemaaa :jammer:

Thamazightje
01-07-2004, 00:20
jij zou gaan slapen zied... je bed wacht...:o

Thamazightje
01-07-2004, 00:20
Origineel gepost door Mouny teveeeeel domme dingen gedaan.... maar me herinneringen zijn .... prachtig mlih :o

Karim_nour
01-07-2004, 00:22

Origineel gepost door Thamazightje Zo gevoelloos stel jij bent gek op da meisje maar ze dumpt je omdat ze iemand anders heeft gevonden..dan is da toch echt kut.. en tuurlijk denk je daar dan aan minier...of gij nie zal ik je eerlijk antwoord geven.. Ik vind het eerder kut als ik het moet uitmaken.. meestal wel zielig al is het hun schuld. als iemand mij dumpt om zo maar te zeggen. ben ik er alleen maar blij om, want het betekend toch dat ze geen klote om je geeft als voor een ander kiest. so what.. des te beter voor mij om wat anders te nemen.. misschien iemand die wel om je geeft.. ach

Pagina's : [1] 2