Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Keert Terug?

LZN
01-12-2002, 19:47

Wie heeft nu al in zijn gedachten de zin OOIT terug te keren naar Het Land van Afkomst?.

nadia81
01-12-2002, 19:48
Origineel gepost door Ur_Dark_Eyes Wie heeft nu al in zijn gedachten de zin OOIT terug te keren naar Het Land van Afkomst? Als ik incha aalah ooit mijn 65 jaar bereik dan wil wel terug naar mijn land toe...... :zwaai:

SAMMYGIRL
nou ik in ieder geval niet

zakia_1984
ik insha'allah, later als mijn kindjes groot zijn, maar daar komt meer bij kijken, ik ben hier geboren, maar toch wil ik graag terug insha'allah

Toufik19
01-12-2002, 19:49

Origineel gepost door zakia_1984 ik insha'allah, later als mijn kindjes groot zijn, maar daar komt meer bij kijken, ik ben hier geboren, maar toch wil ik graag terug insha'allah hoeveel kinderen heb je trouwens?ik wist niet eens dat je kinderen had.

zakia_1984
01-12-2002, 19:51
Origineel gepost door Toufik19 hoeveel kinderen heb je trouwens?ik wist niet eens dat je kinderen had. heb ik ook niet, maar als ik ze later krijg insha'allah :zwaai:

Nounousa
01-12-2002, 19:51
inshallah naar een islamitisch land, ooiittttttt...... als er enkele dingen ook echt als het ware worden nageleefd volgens de islam

zakia_1984
01-12-2002, 19:52
Origineel gepost door SAMMYGIRL je bent als het goed is tog 18? ik ben inderdaad no 18 maar niet lang meer :letsparty maar ik heb nog geen kinderen, was bedoelt om een verloop van tijd aan te geven a mensen :D :D

emsoem
01-12-2002, 19:54
ja ik ook maar naar al sik heel oud ben (oooit) =emsoem=

Moonshine
01-12-2002, 19:54
ik zou nu direct naar marokko kunnen gaan.....zonder enkele moeite.......weetje hoe erg ik depressief word als ik telkens naar nederland terug moet keren...ik kan er absoluut niet tegen.....ik voel me niet thuis hierzo.....en de meeste denken alleen dat ik dan marokko leuk vind omdat het zomer is en dat iedereen dan lol maakt...maar daar gaat het bij mij niet om....ik wil gewoon bij mijn familie zijn en in mijn eigen geboorteland leven.......

zakia_1984
01-12-2002, 19:57
Origineel gepost door Moonshine ik zou nu direct naar marokko kunnen gaan.....zonder enkele moeite.......weetje hoe erg ik depressief word als ik telkens naar nederland terug moet keren...ik kan er absoluut niet tegen.....ik voel me niet thuis hierzo.....en de meeste denken alleen dat ik dan marokko leuk vind omdat het zomer is en dat iedereen dan lol maakt...maar daar gaat het bij mij niet om....ik wil gewoon bij mijn familie zijn en in mijn eigen geboorteland leven....... waarom ga je dan niet, als je het zo graag wilt, maar ja er kunnen dingen zijn waardoor het nu ff niet kan. Meid insha'allah ga je ook al is het over een aantal jaar. ff volhouden

Moonshine
01-12-2002, 20:16
weetje wat me tegen houdt..ik kan wel blij roepen dat ik nu weg kan maar wat kan je in marokko doen zonder een goede opleiding????? dus ben nu bezig met managment....en dan ga ik inshallah terug naar marokko daar voor 1of ander buitenlands bedrijf werken.....mijn zus en mijn broertje denken daar ook zo over.....en mijn ouders die willen ook zo snel mogelijk terug keren.....dus niemand die er problemen van zal maken...(hopelijk)