Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen Ondertiteling wel beeld

miss-pareltje
19-02-2010, 17:36

selaam lieve mensjes, Ik speel mijn dvd via media player classic maar heb geen ondertiteling weet iemand hoe ik dat kan fixen??? :goedzo:

cotedor
19-02-2010, 18:37
download VLC Player zorg ervoor dat je film en je ondertiteling dezelfde naam hebben bijv.: film: miss pareltje ondertitel: miss pareltje.srt dan wordt je ondertitel meestal automatisch door VLC Player afgespeeld. (indien je ondertiteling niet gelijk loopt met de film dan ku je downloaden SubtitleWorkShop (daarmee kun je tijd van je ondertitel aanpassen)

topgoosz
19-02-2010, 20:53
download VLC Player zorg ervoor dat je film en je ondertiteling dezelfde naam hebben bijv.: film: miss pareltje ondertitel: miss pareltje.srt dan wordt je ondertitel meestal automatisch door VLC Player afgespeeld. (indien je ondertiteling niet gelijk loopt met de film dan ku je downloaden SubtitleWorkShop (daarmee kun je tijd van je ondertitel aanpassen) VLC is een hele goeie media-player. Maar ik ben helemaal overgestapt op GOM-player. Kan alles wat VLC ook kan, maar het heeft wel wat extra's. Wanneer je ondertitels niet helemaal synchroon loopt kan je het afstellen door op de F7 toets te drukken. Krijg je een venstertje te zien met allerlei opties. Je kan screen-captures maken, beeld afstellen en de ondertitels synchroniseren. Eigenlijk moet je ze allebei op je pc hebben, VLC en GOM-player.

brownboy
19-02-2010, 21:23
gebruik voor dvds beter dvd software zoals Powerdvd of Windvd

ezy
19-02-2010, 21:25

View-->Options-->Output vmr7/9 voor ondertiteling