Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je haar blonderen na er henna in gedaan te hebben!

NenA
30-06-2004, 23:24

~Welke kleur krijg je dan... het is nu een beetje rood... ik vind het lelijk en wil het lichtbruine verven Maar pakt de kleur wel en krijg je niet een verkrachte kleur in je haar?

Islemia
30-06-2004, 23:36
Als je henna in je haar hebt gedaan en je doet het nu blonderen dan kan je op de kleur ORANJE rekenen! Zou ik niet doen als ik jou was, want nederland heeft toch al verloren vandaag. Dus dan ga je voor niks straks met een oranje kop buiten lopen! Groetjesssssssss

Mysticalia
01-07-2004, 08:10
Inderdaad niet doen! wordt het oranje (trust me :hihi: ) heb het zelf al voorgehad en heb r trug henna opgekwakt. Rood is toch mooi? :D

SenioRita_LaiLa
01-07-2004, 12:10
Je kan beter eerst je haar donkerbruin of zwart verfen..en dan moet je het pas blonderen..

Sjemmelia
01-07-2004, 12:14

Origineel gepost door albayyina Kan je beter niet doen...als je op het pakje leest lees je dat je je haar niet mag verfen als er henna in zit. Ja dat krijg je altijd te horen, als je pas henna in hebt gedaan dan mag je het niet verven en andersom geldt ook. Het is anders zeer schadelijk voor het haar heb ik begrepen van verschillende kappers.

sweet_laydee
01-07-2004, 12:25
je mag je haar nie verven als je henna op hebt gedaan...

NenA
01-07-2004, 14:31
Ik wil de kleur blond ook niet hebben... maar ik wil het blonderen zodat me haar lichter wordt... want de kleur blond dat pakt ie zowiezo niet daar is mijn haar te donker voor.... Ik wil het uiteindelijk lichtbruin hebben.... Maar hoelang moet ik dan wachten om het te verven.... en kan ik dan wel bruine verf gebruiken in plaats van het blonderen.?

Mysticalia
01-07-2004, 14:34
henna en die chemische spul is gevaarlijk. Maakt je haar kapot. je kan beter wachten tot de henna wat eruit is of naar een kapper gaan, ze hebben er ook wel verstand van.

Lampjuh
01-07-2004, 14:50
Origineel gepost door NenA ~Welke kleur krijg je dan... het is nu een beetje rood... ik vind het lelijk en wil het lichtbruine verven Maar pakt de kleur wel en krijg je niet een verkrachte kleur in je haar? Je kan ook een tijdje wachten henna blijft niet lang in je haar zitten, je merkt het als je je haar wast dan is de kleur van water een beetje rood en oranje dat is wat van je haar af komt. Na een tijdje is die kleur weg.

chaymae_girl
01-07-2004, 21:42
Je kan beter eerst je haar donkerbruin of zwart verfen..en dan moet je het pas blonderen.. zwart mag niet........waarom eigenlijk niet?

lela_Hanan
02-07-2004, 20:17
Origineel gepost door NenA Ik wil de kleur blond ook niet hebben... maar ik wil het blonderen zodat me haar lichter wordt... want de kleur blond dat pakt ie zowiezo niet daar is mijn haar te donker voor.... Ik wil het uiteindelijk lichtbruin hebben.... Maar hoelang moet ik dan wachten om het te verven.... en kan ik dan wel bruine verf gebruiken in plaats van het blonderen.? \ Meid om je haar een licht bruine tint te geven..moet je het eerst Kastanje bruin verven ,zodat het haar wat bruiner word! Na een week kan je, je haar licht bruin verven zo krijg je, je gewenste haar kleur. En ik raad het je zeer af om je haar te blonderen, word er alleen maar erger op... ;) Succes :zwaai:

NenA
03-07-2004, 15:07
iK BEGRIJP HET NU NIET MEER.... IEDEREEN ZEGT WAT ANDERS.... MAG IK HET NOU WEL OF NIET VERVEN.... GEEN BLOND MAAR BRUIN OF PAKT HET OOK NIET BJ BRUINE VERF? KAN IK HET WEL BRUIN VERVEN EN DAARNA BLONDSSPRAY EROP SPUITEN?

lela_Hanan
03-07-2004, 17:30
Origineel gepost door NenA iK BEGRIJP HET NU NIET MEER.... IEDEREEN ZEGT WAT ANDERS.... MAG IK HET NOU WEL OF NIET VERVEN.... GEEN BLOND MAAR BRUIN OF PAKT HET OOK NIET BJ BRUINE VERF? KAN IK HET WEL BRUIN VERVEN EN DAARNA BLONDSSPRAY EROP SPUITEN? Meid waarom wil je zo graag je haar blonderen...je wilt je haar toch een bruine tint geven??? :confused: