Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik weet niet meer wat doen

la_mechante
30-06-2004, 23:12

salam ou alikom iedereen ik heb een groot probleem op dit moment niet voor mij maar meer voor mijn man. ik ben zwanger namelijk de periode die de mooiste periode zou moeten zyn is een hel geworden ik heb deze morgen aan mijn man verteld dat ik zwanger was omdat ik juist weet van gisteren dat ik zwanger ben dus heb het hem deze morgen verteld om de spanning erin te houden het resultaat hij is woedend hij zegt dat hij helemaal niet klaar is voor en kind nu en dat hij liever zou willen wachten dat hij nu nog helemaal geen kinderen wil ik ben hier echt kapot van hij heeft me al de hele dag niet aangesproken en de tranen vloeien bij mij al heel de dag ik weet niet wat er met hem scheelt ik wist dat hij op dit moment nog liever geen kinderen had omdat we juist getrouwd zyn en hij liever eerst van onze tyd samen wou genieten maar als het er is dan kan ik er toch niets meer aan doen ik geef dit kind echt niet op ik beschouwde het als de bezegeling van onze liefde ik weet me echt geen raad meer :verdriet: :(

la_mechante
30-06-2004, 23:30
iemand? :verdriet:

la_mechante
30-06-2004, 23:40
:( ik versta hem gewoon ni op dit moment ik d8 dat hij blij zou zyn iemand die hem papa kan noemen en dan reageert hij zo ik zie het ff niet meer zitten :(

OneTouch
01-07-2004, 00:26
sommige mannen hebben dat aan het begin. Ik ken ook iemand die zwanger was en de eerste reactie was toen ook niet zo denderend. Niet zo erg als die van jouw man maar hij had ook zoiets van; waarom nu al? waarom ben je de pil vergeten? enzo. Maar na een paar dagen was hij aan het idee gewend en steunde hij haar door dik en dun. Nu hebben ze een kindje en zijn ze dolgelukkig samen. Vooral hij is erg blij dat hij vader is geworden. Het komt dus allemaal wel goed meid. Het zijn gewoon de zenuwen die hem parten spelen....

Nihaad7
01-07-2004, 02:06

Hallo meid, Ik kan me voorstellen dat je diepongelukkig bent door de reactie van je man. Een zwangerschap is een geschenk van Allah, een gift die je moet koesteren. Je wilt dat natuurlijk met je partner delen en samen van de vreugde genieten, je man is op dit moment inderdaad wat star aan het reageren. Wat te betreuren is. Ik kan ergens begrijpen dat hij nog tijd samen met jou door wilde brengen zonder kinderen, maar nu je eenmaal gezegend bent met een zwangrecshap kan hij of jij daar niks meer aan doen. Dat hij jou negeert is het ergste, hij moet beseffen dat Allah dit zo gewild heeft en dat het niet in jouw handen ligt omzwanger of niet zwanger te worden. Probeer hem even de ruimte te geven om dit te overdenken- al zal dat ongetwijfeld moeilijk zijn voor je, omdat je je zwangerschap en dat prille ervan met hem wilt delen- en praat er dan rustig met hem over. Desnoods schrijf je op wat je voelt en laat het hem lezen. Heel veel succes meid, hij zal wel bijdraaien en vergeet niette genieten van je zwangerschap straks. Groetjes Nihaad

soulfa
01-07-2004, 09:44
Ik kan je heel goed begrijpen. Ik was ongepland zwanger, was gewoon aan de pil. Toen eenmaal bleek dat ik zwanger was. Schrok ik zelf heel erg. En de reactie van mijn man was ook niet echt super. Hij had ook zoiets van, we zijn net getrouwd, we moeten nog genieten. Ik voelde me diep ellendig. Het heeft echt een paar maanden geduurt voor hij er echt blij mee kon zijn. Pas toen de buik te zien was, merkte ik aan hem dat hij het toch wel leuk vond, papa worden. Mijn dochtertje is inmiddels 3 weken oud, en hij is helemaal gek op haar. Hij zegt dat dit het mooiste is dat hem ooit is overkomen. Zo trots heb ik hem nog nooit gezien, hij wil haar aan iedereen laten zien. Terwijl hij er in het begin helemaal niet blij mee was. Dus meisje maak je geen zorgen, hij draait wel bij. Als hij zo koppig blijft en niet tegen je wil praten, schrijf hem dan een brief. Het komt zeker goed.

jeama
01-07-2004, 10:17
ik begrijp je volkomen, gun hem wat rust om aan het idee te wennen, maar je moet jezelf ook niet zo stressen, je bent net zwanger dus doe rustig aan, de eerste 3 maanden van je zwangerschap zijn altijd kritiek, dus doe rustig aan en stress je niet, zo dat je staks inschallah een gezonde kindje kan krijgen

la_mechante
02-07-2004, 00:11
ik hoop echt dat hij verandered ik hou zielsveel van mijn ventje en ik heb hem echt nodig op dit moment trouwens waaarom zou hij kwaad zijn ik moet het kind toch negen maanden dragen en daarna bevallen ( kmag er ni aan denken) het is altyd makkelijk om kwaad te worden. :verdriet:

Selly
02-07-2004, 12:19
Je zal zien hoe hij omdraait zodra hij zijn kind in zijn armen houdt! Mannen kijken heel anders tegen zo'n 1e zwangerschap omdat zij in tegenstelling dus tot vrouwen niets kunnen voelen. Voor hen wordt het pas echt als hij de baby in zijn armen houd. Gun hem de kans aan het idee te wennen. Maak je niet druk, het komt allemaal op zn pootjes terecht. Bewaar je energie voor je zwangerschap!

saadia29
02-07-2004, 13:43
Hoi meid, Hij zal inscha allah wel bijdraaien, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was ik ook niet blij, ik was echt depri, vond het niet leuk. Maar na een poosje is het echt veranderd, ik ben nu echt superblij met mijn kleine meid. Het is echt wennen voor je man, het is ook niet niets dat je opeens onverwacht vader of moeder wordt. Inscha allah komt alles goed, en je zal zien dat hij helemaal bijgedraaid is. veel sterkte inscha allah!

RahChidaA
02-07-2004, 13:43
hij vind het nu niet leeuk maar als het kind er eindelijk is denk ik dat hij der wel blij zal zijn wie niet ik bedoel het is toch zijn kind