Bekijk originele versie : Hoe zit het met jonge meiden die geobsedeerd zijn met trouwen??
........ik vraag me dus echt af?! waarom dat zo is...ik merk bij heleboel meiden van 16, 17 jaar dat ze willen trouwen..??? ze hebben er echt alles voor over om te gaan trouwen.....(waarom??) ze zijnze bang...dat ze achter blijven???....In plaats dat ze zich bezig houden met School...etc...houden ze zich bezig met jongen....in de hoop dat ze na een 2,3 jarige relatie....om hun hand komen vragen???....Als iets mekteb is, is het toch gewoon mekteb....???
zakia_1984
01-12-2002, 19:20
ja het is gewoon een fase waar je door heen moet, heb hem ook gehad en soms heb ik het af en toe nog, maar het gaat langzamerhand over gelukkig.
Origineel gepost door zakia_1984
ja het is gewoon een fase waar je door heen moet, heb hem ook gehad en soms heb ik het af en toe nog, maar het gaat langzamerhand over gelukkig.
hmmmm....ooww okeeey....gelukkig heb k dat nog nooit mee gemaakt....
Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 19:22
hormonen misschien
meisjes van tegenwoordig willen te snel groot worden zonder na te denken over verantwoordelijkheden
ga weg man ik denk niet over trouwen eerder aan eten vooral op dit moment heel erg aan
ETEN
als mensen willen gaan verloven hun zaak ze moet zelf weten wat hun gelukkig maakt
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
hormonen misschien
meisjes van tegenwoordig willen te snel groot worden zonder na te denken over verantwoordelijkheden
hahahaha....hormonen slaan op hol....k denk eigenlijk ook dat et daar aan ligt.....en inderdaad ze moeten ook zelf weten wat ze willen doen....vind het eigenlijk alleen maar zielig....als ze denken dat jongen van 20 jaar met hun willen trouwen.../?!!! ja sorry hoor!!!:....ik bedoel....kleine kinderen trouwen...??!!....en hebben jullie de cijfers gezien....van de aantal scheidingen van de Marokkanen die in NL leven???.....fieeuuwww.....dat zijn er wat hoor!!
Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 19:27
ik ben ook 15 het heeft mij ook over geslagen maar ik ben niet naief om te denken dat trouwen zomaar kan[dat het makkelijk is]
zakia_1984
01-12-2002, 19:29
ik had het niet zo erg, alleen af en toe beetje aangestoken door die trouwpartijen in marokko enzo, ik ken mensen pfff, meisjes die net de hoek om komen kijken en op hun 15 16 denken dat ze een huishouden kunnen runnen
Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 19:29
ja zielig dat ze alles overhaasten in het leven{ze willen tesnel leven]
haastige spoed komt zelden goed[met spijt kan je niets}
Toufik19
01-12-2002, 19:31
Origineel gepost door Naylia
..... Als iets mekteb is, is het toch gewoon mekteb....???
wel,als het mekteb is dat een meisje op 17jarige leeftijd of 18jarige leeftijd trouwt,waarom dan nog erover zeuren?
persoonlijk vind ik trouwen op jonge leeftijd(22/23jaar)veel beter dan trouwen op een leeftijd van 30/35jaar.Nee,tegenwoordig wil iedereen "genieten" van het vrijgezellenleven.wat is dat?uitgaan,meiden,s*x?islam stimuleert jong trouwen,zodat je je niet schuldig maakt aan zulke zonden,maar zoals je zei:mekteb is mekteb
kickboxgirl
01-12-2002, 19:34
ja trouwen zelf wil ik niet aan denken om te gaan trouwen maar als ik meiden zie die nu willen trouwen en blij zijn ook a wilie gewoon om van te huilen.
:( ze denken aan 1ding trouwen echt zo walgelijk eeggg zo jong 17-18jr nu trouwen denk aan toekomst je werk je eigen leven onafhankelijk wees niet afhankelijk van je man je moet ook je zelf kunnen redden.
maar ja sommigen meiden weten dit niet echt ongelooflijk wat ze allemaal in hun hoofden hebben.
lijkt wel ingestapt wat ze hebben in hun hoofden hebben
:confused: zielig gewoon leeghoofden hersenlozen no live
maar ja zoals je zei maktoeb
:giechel: doei doei :zwaai:
Maryam_Iglouzan
01-12-2002, 19:36
nee niet genieten van het vrijgezellen leven{heb ik dat dan/??????????????]maar 16 is te jong{trouwen doe je niet alleen met je hormonen ook met je verstand anders houd het geen stand{het rijmt ook nog
zakia_1984
01-12-2002, 19:36
Origineel gepost door kickboxgirl
ja trouwen zelf wil ik niet aan denken om te gaan trouwen maar als ik meiden zie die nu willen trouwen en blij zijn ook a wilie gewoon om van te huilen.
:( ze denken aan 1ding trouwen echt zo walgelijk eeggg zo jong 17-18jr nu trouwen denk aan toekomst je werk je eigen leven onafhankelijk wees niet afhankelijk van je man je moet ook je zelf kunnen redden.
maar ja sommigen meiden weten dit niet echt ongelooflijk wat ze allemaal in hun hoofden hebben.
lijkt wel ingestapt wat ze hebben in hun hoofden hebben
:confused: zielig gewoon leeghoofden hersenlozen no live
maar ja zoals je zei maktoeb
:giechel: doei doei :zwaai: ik weet wel hoe dat komt. Meiden rond die leeftijd hebben een te romatisch beeld van het huwelijk, beseffen amper dat er meer bij een huwelijk komt kijken dan alleen verliefd zijn op elkaar.
kickboxgirl
01-12-2002, 19:39
ja precies romantiek ze denken dat alles zal verlopen zoals ze denken maar nee deze wereld is hard ga een toekomst bouwen inplaats van dromen
slama
als ik aan trouwen denk, denk ik aan met wie ik uiteindelijk getrouwd zalz ijn, ik ga nu niet op zoek naar de juiste partner, zoiets komt vanzelf toch??? Als ik op een bruiloft ben, denk ik wel over na hoe ik mijn bruiloft zal willen hebben, ik weet al waar ik het zou willen hebben hahahaha maar ik denk nu echt niet aan trouwen ik wil pas over 8 jr ofzo trouwen, ik bedoel ik zie het dan wel ciaoooo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.