Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Motivatie voor callcenter coaching, helpp beste mensen !

Toerka
18-02-2010, 22:56

Halloo beste mensen, Ik heb dinsdag sollicitatiegesprek. Voor coaching en training van callcentermedewerkers.. Hoe kan ik ze het beste overtuigen? Wat komt erbij kijken ??? Wat is belangrijk dat ze van mij moeten weten om aan te nemen worden ?

Toerka
18-02-2010, 23:18
niemanddddddddddd

Toerka
19-02-2010, 11:06
niemand auubbbbbbbbbbbbbbbbb :traan1:

MeknesAbdars
19-02-2010, 13:01
dat is gewoon heel simpel ze kunnen het over alles hebben je moet gewoon heel profesioneel met ze blijven ik heb het zelf gedaan niet 1 week volgehouden het is heel zwaar

NuFFniet
19-02-2010, 17:42

Halloo beste mensen, Ik heb dinsdag sollicitatiegesprek. Voor coaching en training van callcentermedewerkers.. Hoe kan ik ze het beste overtuigen? Wat komt erbij kijken ??? Wat is belangrijk dat ze van mij moeten weten om aan te nemen worden ? zorg dat je grammatica klopt zorg dat je weet wat de functie inhoudt en wat er van je verwacht wordt zorg dat je kennis hebt van het bedrijf waar je gaat solliciteren (wat zijn hun doelen, hoe ziet het organigram eruit, gaat het om een inbound of outbound callcenter etc etc) bekijk sites die gaan over coaching en training van callcentermedewerkers, kijk wat zij (andere bedrijven) doen om de kwaliteit van een callcenter te waarborgen en vraag jezelf af of jij dat ook kunt.. zo ja, laat dat blijken in je soll.gesprek in je eigen woorden en hou het dicht bij jezelf bijvoorbeeld: De telefoonstem is één van de visitekaartjes van het bedrijf, zowel inbound als outbound. Goed getrainde medewerkers zijn dan ook doorslag-gevend voor het resultaat van een call center. bron: http://www.ace-management-partners.nl/actie/training_call_center_inbound_outbound.htm of: Om de kwaliteit van een callcenter te optimaliseren en te behouden, is de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers belangrijk. De persoonlijke ontwikkeling van medewerkers leidt niet alleen tot zelfontplooiing maar kan ook leiden tot een meerwaarde voor de organisatie. Door medewerkers te ondersteunen in de persoonlijke ontwikkeling is er minder kans op uitval door ziekte en meer kans op gemotiveerde medewerkers. bron: http://www.callcentermakelaar.nl/ccm/fs3_site.nsf/htmlViewDocuments/568E77CD01308297C12575A70046E0AD?OpenDocument&Start=1&Count=10 heel veel succes !