Bekijk originele versie : ik ben verliefd maar toch
ik vind een jongen heel erg leuk maar er is een probleem.
het is van twee kanten, maar ik durf niet verder met hem te gaan. Hij wil trouwen, maar dat is niet handig voor mij
hij is altijd een erge player geweest en heeft zoveel meisjes achter hem aan. En hij is te mooi, mooier dan ik en ik weet dat je man niet mooier moet zijn dan jij als vrouw want anders zal hij achter andere meisjes aan gaan en hem kennende hij kent zoveel meisjes dus dan zal hij me zo weer achterlaten en zijn playermates weer achterna gaan
ik weet zo erg niet wat ik moet doen
doegieee :D
volg je hart..
misschien is ie tog egt gek op je en playt hij je niet
anders vroeg ie niet om te trouwen of is ie 20x gescheiden
socialedienst
30-06-2004, 22:24
mimia....als ondertiteling moet je hebben GEMEESTE LID :verdriet:
je weet dat je mooier bent..binnen en buiten...verwijder deze topic en zeg dat je van me houdt oke??
mijn advies... TROUW MET ME! ik zei t eerder..en ik herhaal t nogmaals...NOOIT zal je iemand vinden die mooier is dan jij...
ps: hou van je
Sjemmelia
01-07-2004, 12:29
Origineel gepost door socialedienst
mimia....als ondertiteling moet je hebben GEMEESTE LID :verdriet:
je weet dat je mooier bent..binnen en buiten...verwijder deze topic en zeg dat je van me houdt oke??
mijn advies... TROUW MET ME! ik zei t eerder..en ik herhaal t nogmaals...NOOIT zal je iemand vinden die mooier is dan jij...
ps: hou van je
Is hij de man die je bedoelt mimia? AAhhh wat lief zeg, nou sociale dienst overtuig haar dat zij "de vrouw" is voor jou ;)
Trouwens mimia, een vriendin van mij zat precies in dezelfde situatie als jij, maar hij vertelde haar dat hij zoveel vriendinnen had gehad maar dat toen hij haar tegenkwam wist dat hij dat dus achter de rug had. Zij was de persoon waardoor hij geen oog meer had voor anderen en wilde gaan settelen en tot nu toe zijn ze al 2 en een half jaar getrouwd en hebben een kindje en ze zijn hartstikke gelukkig.
:verliefd:
je heb nu al geen goede basis dus doe maar niet
je gaat er nu al van uit dat
socialedienst
02-07-2004, 10:09
cambou.... ik maak je af!! stil a bnedem! :zweep:
mimia... wash haal je deze aanstellerij niet weg???
IEDEREEN WEET HET NU!!! JE HOUDT VAN ME! KLAAR....DUIDELIJK......
:kusgrijs: niet meer als ik van jou..maar goed...
ps: w8 maar als je het papiertje hebben...zoals je vader al zei: 3omri man gallik te mshi me dar... :stout:
Nissrine_21
02-07-2004, 10:13
Origineel gepost door socialedienst
cambou.... ik maak je af!! stil a bnedem! :zweep:
mimia... wash haal je deze aanstellerij niet weg???
IEDEREEN WEET HET NU!!! JE HOUDT VAN ME! KLAAR....DUIDELIJK......
:kusgrijs: niet meer als ik van jou..maar goed...
ps: w8 maar als je het papiertje hebben...zoals je vader al zei: 3omri man gallik te mshi me dar... :stout:
VERTROUW OP aLLAH SWT DAN KOMT T GOED
PS: ALLES GOED MET JE?
socialedienst
02-07-2004, 10:14
alles goed a nissrine...kan niet beter...met jou ook hoop ik? :D
OP ALLAH BOUWEN WE ONS VERTROUWEN EN DAAROM ZIJN WE OOK ZO VER GEKOMEN ALHAMDOLLILAH....
LaMorena
02-07-2004, 19:42
love is in the air...
lela_Hanan
02-07-2004, 20:25
Mimia toch... Zoals je ziet houd " Sociale Dienst" veel van je...
En als hij echt een player is...dan word het tijd om het af te leren en te bewijzen dat jij de enige voor hem bent! En meid het gaat om het innerlijk NIET om het uiterlijk, JIJ moet goed met hem kunnen opschieten en een goede buitenkant is alleen maar voordelig voor jou ;) ...
So Sociale Dienst PROVE IT TO HER!!!...Be a men!!!
Succes... :zwaai:
LaMorena
02-07-2004, 21:17
Zo zie je maar, het is nooit goed. Als iemand lelijk is, is het vast een sukkel en als iemand mooi is kan het ook niet goed zijn. Kijk niet naar zijn uiterlijk want van een mooi bord kun je niet eten. Kijk naar zijn innerlijk en vergeet zijn uiterlijk.
Die naam sociale dienst vind ik alleen niet echt hoopgevend....
Nadia_Antwerpen
02-07-2004, 21:49
:haha: idd morena, ik zou alleen al bij die nick al beginnen twijfelen. als dit echt waar is en niet alleen een spelletje dan moet ik eerlijk gezegd toegeven dat ik ook zou twijfelen. hij komt niet erg serieus over, en zeker niet als iemand die klaar is om te trouwen. sorry mensen, niet beledigend bedoeld, zeg gewoon wat ik denk!
Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
:haha: idd morena, ik zou alleen al bij die nick al beginnen twijfelen. als dit echt waar is en niet alleen een spelletje dan moet ik eerlijk gezegd toegeven dat ik ook zou twijfelen. hij komt niet erg serieus over, en zeker niet als iemand die klaar is om te trouwen. sorry mensen, niet beledigend bedoeld, zeg gewoon wat ik denk!
nadia heel erg bedankt voor je inbreng..
de topic zelf is maar een onzinnigheidje, om mijn mannetje te stangen, t is een onderwerp wat we vaak hebben besproken.
maar jij zegt dat mijn man je doet twijvelen..en mag ik weten waarom wie A zegt moet ook B zeggen... dan ken je hem zeker niet goed, wat zeg ik, natuurlijk ken je hem niet. een andere meid zou de moed misschien kwijtraken
wat ik wil zeggen is. Dames en heren die anderen adviseren, let op wat je zegt, want het kan gedachtegang en manier van handelen beinvloeden
MoestVanHem
02-07-2004, 22:03
Origineel gepost door mimia
ik stel het niet op prijs dat je niet met je vingertjes kan ophouden met hem mailen, misschien moet dat je zorg zijn :rolleyes:
kigggg kig kig kiiiiiiggggggggggggggggggggggggggggggggg
whuhahahahahhah :lol: OF NIEEEEETTTT!!!! Ik ga stuk hier!
Monstertje, Geeft Een BEtekenis Aan Het Woord StAlKeR!!!!!!
:zwaai: Daagdaaagggg
socialedienst
03-07-2004, 12:23
Allah ie koen m3a lie weldek omaima.... je bent vies!!
bij deze trek ik me uit deze topic...door de verschijning van mijn zusje op het toneel..
Mimia...hou van je.. .. maar dat weet je al :stout: ik heb t al bewezen...
:hihi: ciao
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.