Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eff snel...

Maroc_Meissie
18-02-2010, 18:30

Izjen salam alikom :D Wie weet waar ik mokken of andere dingen zoals een tshirt enzo kan laten bedrukken in Amsterdam west? en wat kost het? Het is heel belangrijk en moet snel info hebben. Alvast bedankt tihebozjin! :o

Respectvol_25
18-02-2010, 18:31
Kruidvat en bij de meeste fotozaken. Fotozaken zou ik eerst proberen, bij kruidvat gaat het je wat tijd kosten.

Maroc_Meissie
18-02-2010, 18:36
Hm...eff op hun site kijken.. Thanks for the info sis!

Maroc_Meissie
18-02-2010, 18:51
Ik heb eff snel online gekeken maar ze doen alleen aan foto afdruk..ik wil een tekst afdrukken. Nog meer tips?

Respectvol_25
18-02-2010, 18:51

M_M je hebt me rood gegeven. :huil: Ik ben nu meer dan 10 puntjes kwijt.

Maroc_Meissie
18-02-2010, 19:01
Echt waar???? Blunder van het jaar mag op mijn naam :moe: :lol: Ik weet niet wat ik heb vandaag...heb wahed gruwelijke spellingsfout gemaakt en nu dit..Faja...maar ey sorry ouwe... Kan ik t niet laten rechtzetten..?

Respectvol_25
18-02-2010, 19:03
Echt waar???? Blunder van het jaar mag op mijn naam :moe: :lol: Ik weet niet wat ik heb vandaag...heb wahed gruwelijke spellingsfout gemaakt en nu dit..Faja...maar ey sorry ouwe... Kan ik t niet laten rechtzetten..? :lol: Geeft niet hoor. Ik was alleen zo happy dat ik de 700 had bereikt. Dat is za3mak een mijlpaal. Gelukkig heb ik echt een leven naast Marokko.nl, dus kan het wel verwerken. :hihi:

Maroc_Meissie
18-02-2010, 19:06
Krijg melding dat ik eerst iemand anders groen moet geven dan pas kan ik weer jou geven..zal er next time dat ik zoiets doe weer aan je denken :) Maar uh...nog eff over die afdruk van teksten op een mok, shirt enzo..:o

Respectvol_25
18-02-2010, 19:12
Krijg melding dat ik eerst iemand anders groen moet geven dan pas kan ik weer jou geven..zal er next time dat ik zoiets doe weer aan je denken :) Maar uh...nog eff over die afdruk van teksten op een mok, shirt enzo..:o Is goed hoor. Komt wel. :D Je hebt ook massa online shops of doe je daar niet aan? Je kunt het ook proberen bij die winkeltjes waar ze souverniers hebben en tropheen.

Maroc_Meissie
18-02-2010, 19:58
Oke..ik ga morgen eff langs een paar shops.. Maar nu eerst GTST :o