Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heeeeeeeelp!!!!! een voetwrat"

Pagina's : [1] 2

zianimo
01-12-2002, 18:20

ik heb een inorme probleem dat zich onder mijn voet afspeelt:namelijk een heel koppige voetwrat! na zoveel keren behandelt te zijn met allerlei zalfjes en producten alsook branden etc...en ook reeds 3 keer volledig weggesneden onder narcose komt het weliswaar direct terug! het is zelfs veel groter geworden dan voorheen! heeft er iemand enig idee of uit ervaring hoe ik dat te lijf kan gaan! chukren" zianymo@hotmail.com

Chatefemqemamu
03-12-2002, 14:13
Bezoeker.... grappen maken over Hadith's en Mekka yek..... Hoe zieliger ga je nog worden???? Enne zianimo... ben er vrijwel zeker van als je sokken van ons Bezoekertje leent dat de wrat er volledig afvalt inc. teennagels :P

Zelfkritiek
03-12-2002, 14:38
hehehehehe ;-)

coco
03-12-2002, 14:44
Salaam zianimo, Zelf had ik tot mijn 9de jaar ook een voetwrat die telkens terug kwam. Mijn vader had hem al meerdere malen weggesneden maar toch kwam hij telkens weer terug. Toen ben ik naar de dokter gegaan en die heeft hem bevroren. Pas na drie keer bevriezen is die wrat weggegaan en nooit meer teruggekomen. Misschien is dit een optie voor jou. Succes!

saila
11-12-2002, 18:50

hahahahhaah lekkere onderwerp ;) nasira :D

nomedia
26-01-2003, 20:34
Origineel gepost door zianimo ik heb een inorme probleem dat zich onder mijn voet afspeelt:namelijk een heel koppige voetwrat! na zoveel keren behandelt te zijn met allerlei zalfjes en producten alsook branden etc...en ook reeds 3 keer volledig weggesneden onder narcose komt het weliswaar direct terug! het is zelfs veel groter geworden dan voorheen! heeft er iemand enig idee of uit ervaring hoe ik dat te lijf kan gaan! chukren" zianymo@hotmail.com Hirsi Ali is je laatste kans. :D

jamiel24
26-01-2003, 21:03
hoi zinybo, ALs bij jou wegsnijden en wegvriezen niet lukt, dan moet je aan jou behandelend arts de volgende therapie vragen: eerst wegsnijden en vervolgend de oppervlakte van het weggesneden deel bevriezen met stikstof. Ten tweede eerst wegsnijden en vervolgens met de laser de oppervlakte van het weggesneden deel wegbranden. Mijn ervaring op de polikliniek waar ik werk helpt dit heel goed. la je nog vragen hebt dan hoor ik het wel van je o.k. liefs jamiel24

masterabdel
26-01-2003, 21:34
snijd die voet weg dan groeit ie nooit meer :D

HULYA
28-01-2003, 19:14
ik had ook een voetwrat nou niet een meer dan 40 op een voet :( dat was 3 jaar geleden ik heb van alles gedaan de dokter heeft me ten eerste een zalf gegeven daarna heeft hij met zo'n koud voelende maar als hij op je wrat komt heel hete spul ( ik brulde van de pijn ) en daarna hebben ze besloten om een operatie te doen. ik zou alleen kunnen zegge ga naar de dokter dat is altijd de beste oplossing maar als je die wrat niet zo lang hebt heb je geluk dan zit namelijk de wortel niet zo diep is dus makelijker om te genezen bij de mijne was het heel erg diep dus... maar ja veel succes...

princesssiham
28-01-2003, 19:38
ik heb een tip voor je hak je poot er gewoon af dan heb je nooit meer last van een voetwrat

nadiaaa
28-01-2003, 22:05
Origineel gepost door Tamment_Anwoer mmmmmmmm vreemd dat het steeds terug komt ik zou gewoon naar een podotherapeute gaan...die zal je zeker kunnen helpen.. Wat is in hemelsnaam een podotherapeute??? Orthopedie o.k. maar podotherapeute????????????????

nadiaaa
28-01-2003, 22:06
Origineel gepost door HULYA ik had ook een voetwrat nou niet een meer dan 40 op een voet :( dat was 3 jaar geleden ik heb van alles gedaan de dokter heeft me ten eerste een zalf gegeven daarna heeft hij met zo'n koud voelende maar als hij op je wrat komt heel hete spul ( ik brulde van de pijn ) en daarna hebben ze besloten om een operatie te doen. ik zou alleen kunnen zegge ga naar de dokter dat is altijd de beste oplossing maar als je die wrat niet zo lang hebt heb je geluk dan zit namelijk de wortel niet zo diep is dus makelijker om te genezen bij de mijne was het heel erg diep dus... maar ja veel succes... Wajooooooo 40 wratten op 1 voet. Had je dan nog wel dezelfde schoenmaat destijds? :D

nadiaaa
28-01-2003, 22:09
Origineel gepost door zianimo ik heb een inorme probleem dat zich onder mijn voet afspeelt:namelijk een heel koppige voetwrat! na zoveel keren behandelt te zijn met allerlei zalfjes en producten alsook branden etc...en ook reeds 3 keer volledig weggesneden onder narcose komt het weliswaar direct terug! het is zelfs veel groter geworden dan voorheen! heeft er iemand enig idee of uit ervaring hoe ik dat te lijf kan gaan! chukren" zianymo@hotmail.com Formule W...je stipt een dag of 10.....en moet je dan eens zien........Weg.....foetsie.............dus Formule W.

MueZli
28-01-2003, 22:11
Damn3dubbeltjes, mn cynisme laat me in de steek!

nadiaaa
28-01-2003, 22:15

Origineel gepost door AceChilla Q Als je een voetwrat hebt ben je geen echte moslim. Weet je niet dat voetwratten Harm zijn, iemand met een voetwrat kan zich geen moslim noemen dat staat in de Koran 326ste pagina vers 23. Wazzup :cool: Hahaha. Toch hebben wel homor hoor!

Pagina's : [1] 2