Bekijk originele versie : alles moslims roep ik op om bouchra en haar baby te helpen
anissa.kan
18-02-2010, 12:33
alles moslims roep ik op om bouchra en haar baby te helpen
--------------------------------------------------------------------------------
Alassalam,
Alle mensen roep om deze jongemeid van 17 r te helpen. Ze heeft op straat geleefd als een jongen en is nu bevallen van een meisje.
http://www.nadorcity.com/بشرى-ح...�ة_a2955.html
Bekijk de beelden op nadorcity die zeggen al genoeg.
Mensen die een bijdrage willen leveren, doe het met je hart. Toen ik dit zag voor het eerst draaide mijn maag om.
Het meisje is niet helemaal in orde en er wordt flink van haar misbruik gemaakt.
te erg om aan te zien waar ze heeft geleeft en zichzelf moest verbergen voor mannen die verkeerde bedoelingen met haar hebben.
Mensen doe iets, ik heb een tas liggen om verstuurd te worden voor haar en de baby en maakt ook geld over.
assalam
anissa.kan
18-02-2010, 12:56
het is triest mensen, de beelden zeggen al genoeg
ahlam-85
18-02-2010, 13:15
erg joh, dat meisje is licht verstandelijk gehandicapt....
ik vind het jammer dat er geen instanties zijn waar deze mensen terecht kunnen.
naar wie ga je die spullen versturen heb je het adres of iets?zou je me dat adres kunnen pmen aub?
-PreciousLady
18-02-2010, 14:11
Jemig :(
Kan iemand vertalen wat ze verteld of samenvatten ik begrijpt geen berbers..
Kan iemand vertalen wat ze verteld of samenvatten ik begrijpt geen berbers..
up .....ik wildeh et net vragen....meskiena wat erg om alleen al die beeld te zien maar jammer genoeg begrijp ik er nix van wat ze zeggen:(
hulpbijwerk
18-02-2010, 16:46
iemand hierboven zegt dat ze licht verstandelijk gehandicapt is. zo komt ze niet over...als je de filmpjes goed bekijkt ..dan is komt je het standaard verhaal tegen wat je ook bij veel kwetsbare meisjes hier in nederland tegenkomt. Ze zegt in 1 van die filmpjes dat die jongen met haar zou trouwen en toen ze zwanger bleek te zijn heeft hij haar eruit gegooid.
Je moest eens weten hoeveel jongen meisjes in nederland hier in trappen. Dat een jongen zegt dat hij met haar zal trouwen, vervolgens sex en vervolgens worden ze gedumpt. Ik vraag me af of dat echt met verstandelijk handicap te maken heeft of met schaamte en dat ze daarom zeggen dat ze verstandelijke handicap heeft.
hulpbijwerk
18-02-2010, 16:48
http://www.nadorcity.com/ناظورسيتي-تكشف-حقائق-مثيرة-تنشر-لأول-مرة-عن-قضية-بشرى_a3017.html
OumYoussef.
18-02-2010, 17:46
Allaahoel moesta'aan.. !!
Ik ken ook zo'n vrouw meskina in Tetouan, ze zit altijd bij baab l 'oqla met haar twee kleine zoontjes, één van 3 (helemaal ontspoord is het kindje) en één kleintje van pas 1 jaar. Zoontjes van twee verschillende vaders, de eerste vader was drugsverslaafd en heeft haar en haar oudste zoontje flink mishandeld (vandaar dat het arme kind nu zo ontspoord is) en vervolgens op straat gezet, toen is ze begonnen met bedelen. Dit is hierna nogmaals gebeurt toen ze hertrouwde en haar 2e zoontje kreeg, deze man had een alcohol probleem en heeft haar ook op straat gedumpt. Sindsdien zwerft zij op straat en leeft zij van de sadaqa die haar word gegeven, wat overigens ook niet veel is.. vooral nu in de wintermaanden mag ze al blij zijn als ze 10 dirham per dag bij elkaar krijgt. En het erge van alles is: AL HET GELD WORD VAN HAAR AFGEPAKT DOOR HAAR EX-MAN!! Ik heb zo met deze vrouw te doen meskina, zo ontzettend lief is ze, draagt zelfs nog haar hijaab met trots... de afgelopen vakantie heb ik haar voor het eerst ontmoet en ze bood me direct aan haar 2 kinderen te adopteren en mee te nemen naar Nederland : (, opdat ze een betere toekomst zouden krijgen. Moge Allaah over haar waken.
iemand hierboven zegt dat ze licht verstandelijk gehandicapt is. zo komt ze niet over...als je de filmpjes goed bekijkt ..dan is komt je het standaard verhaal tegen wat je ook bij veel kwetsbare meisjes hier in nederland tegenkomt. Ze zegt in 1 van die filmpjes dat die jongen met haar zou trouwen en toen ze zwanger bleek te zijn heeft hij haar eruit gegooid.
Je moest eens weten hoeveel jongen meisjes in nederland hier in trappen. Dat een jongen zegt dat hij met haar zal trouwen, vervolgens sex en vervolgens worden ze gedumpt. Ik vraag me af of dat echt met verstandelijk handicap te maken heeft of met schaamte en dat ze daarom zeggen dat ze verstandelijke handicap heeft.
walahila jij hebt gesproken meid...je hebt helemaal gelijk....Moge Allah die gasten straffen Amien
Maroc_Tresure
18-02-2010, 17:47
wat mij opvalt en zo erg kwaad maakt is die interviewer die we helaas niet in beeld hebben kunnen zien. De manier waarop hij haar aanspreek maakt mij zo boos. En dit verhaal is zoals iemand als zei een verhaal wat zo vaak voorkomt bij kwetsbare meisjes dat ze daar echt iets aan moeten doen. En voor haar hoop ik dat ze het kind gezond op de wereld zet.
GekkeRiffie
18-02-2010, 17:53
echt echt faja
-PreciousLady
18-02-2010, 18:09
We kunnen er gezamenlijk wat aan doen..
-PreciousLady
18-02-2010, 18:12
Oh my god, ik had het filmpje waar hij haar vragen stelt nog niet gezien. Hij is aso :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.