Bekijk originele versie : Bedankjes voor sebba3
Sallaam!
M'n schoonzus is een paar weken geleden bevallen van een kerngezond, prachtig jongetje, Issam :D
Zaterdag 10 juli kunnen we weer springen. Maar om alle mensen te bedanken die meespringen, willen we graag bedankjes uit delen. Weet iemand waar ze te koop zijn?
Mysticalia
01-07-2004, 14:40
:D
Wat leuk dat jullie springende mensen belonen :D
En Mabrouk met je neefje. :)
:belgie:
ga eens lekker aan de slag, ik heb als cadeau voor me moeder deze zelf gemaakt, de stof heb ik op de markt gehaald de linten bij de turkse zaken, en heb van die hartjes snoep gehaald in de supermarkt, twee soorten stof een gebroken wit en een gele stof(soort net stof)ken je wel. en dan gele en witte hartjes in gebundeld met een leuk kaartje eraan. toen me moeder bevallen was heb ik de naam en de datum in gezet, heel leuk zag het eruit!
Origineel gepost door Majidah
er is een zaak het heet 't snoepertje en het is in de clerqstraat in amsterdam....
Bedankt! Zou je misschien ook t telefoonnummer van die zaak kunnen regelen :o ?
Origineel gepost door Mysticalia
:D
Wat leuk dat jullie springende mensen belonen :D
En Mabrouk met je neefje. :)
:belgie:
Kom je ook springen? :p
Origineel gepost door Bonita
ga eens lekker aan de slag, ik heb als cadeau voor me moeder deze zelf gemaakt, de stof heb ik op de markt gehaald de linten bij de turkse zaken, en heb van die hartjes snoep gehaald in de supermarkt, twee soorten stof een gebroken wit en een gele stof(soort net stof)ken je wel. en dan gele en witte hartjes in gebundeld met een leuk kaartje eraan. toen me moeder bevallen was heb ik de naam en de datum in gezet, heel leuk zag het eruit!
Super idee! Maarre...ik ben de meest creative thuis. Ik zou die dus wel kunnen maken. Helaas geen tijd. K zit nog midden in een toetsweek, dus dat is geen optie.
wat dacht je van mij ik had het zo druk dat ik sávonds de dingen pas deed in het weeken ofna het werk ging ik nog ff langs een stoffen winkel om daar de dingen te halen en m ijn broertje was er sneller dan verwacht en ik had nog niet eens zoveel gemaakt, dus elke avond ging ik heel snel wat bij maken en legde ze bij me moeder neer in een mooie mand. ik heb voor je die kaartjes die waar je dus op kunt schrijven die kun je uit printen en mooie vierkantjes van maken niet al te groot en ook niet te klein maken zodat je nog een gaatje in kunt maken voor de lintjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.