Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wordt gek

chocodame
17-02-2010, 22:02

ik was gewoon een document aan het aanmaken en ineens is mijn kleur en vormgeving van mijn vensters zo veranderd naar een oud blauw kleur. ik ga dan naar die instellingen en probeer opnieuw te installeren maar er zijn alleen zo oude kleuren en zo oud programma ineens. help mij anders ik meen het ik smijt mijn laptop door het raam. ik wist al van in het begin dat ik hem niet moest aannemen pc's maken je alleen gek ou safi. help mij nu

chocodame
17-02-2010, 22:10
iemand?

Mourri
17-02-2010, 22:31
rustig aan. Bedoel je de venster van Microsoft Word enz en van je normale windows vensters? Wat had je eerst?

chocodame
19-02-2010, 19:30
rustig aan. Bedoel je de venster van Microsoft Word enz en van je normale windows vensters? Wat had je eerst? hahaha ik kan je alvast geruststellen mijn gekheid is weg:maf2: :maf2: en ik heb mijn pc terug aagedaan en uit gedaan en het was opgelost:maf: hahaha dankjewel en sorry dat ik nu pas terug wat zeg liefs

NadorinoCrysis
19-02-2010, 20:43

hahaha ik kan je alvast geruststellen mijn gekheid is weg:maf2: :maf2: en ik heb mijn pc terug aagedaan en uit gedaan en het was opgelost:maf: hahaha dankjewel en sorry dat ik nu pas terug wat zeg liefs Kan iedereen overkomen:maf: :)