Bekijk originele versie : lailat el kadr!!!!!!!!
Noer3inetie
01-12-2002, 17:06
aselem alaikoem warahmetoe wabarakatoe,
zoals jullie weten is het vandaag lailet el kadr!!!!! een heilige mooie dag en nacht. wie gaat ervan jullie lailet el kadr bidden en hoelaat ????????
allahi3ewnekoem amin :)
Salaam Noer3inetie
Ik ga proberen zoveel mogelijk Inshallah...Over een dik halfuur ga ik naar de moskee..En als ik terug ben, ga ik de koran leze, doea's doen en zoveel mogelijk bidden
Ciaoo
Salaam ....
Ik ga zoveel mogelijk proberen te bidden ... beetje doe3a's enz .....
Moge Allah (swt) al jullie gebeden accepteren .............. amien :D
Noer3inetie
01-12-2002, 17:13
insha allah ik ook en moge allah onze vasten en bidden accepteren!!!!!!!!
1. Waarlijk, Wij hebben u (de Koran) nedergezonden, in de waardevolle nacht.
2. Wat weet gij (er van) wat de waardevolle nacht is?
3. De waardevolle nacht is beter dan duizend maanden.
4. Daarin dalen engelen en de Geest door Gods gebod neder (zeggende)
5. "In alles Vrede," tot het rijzen van de dageraad.
Als je dit leest .... ga je toch alleen meer van Hem houden ....
:D
Noer3inetie
01-12-2002, 17:35
oulah wel ik krijg gewoon spontaan tranen ervan!!!!!!
Origineel gepost door Kadir
Ik ga zo nog ff snel snel douche en dan om half zeven naar Moskee en ik denk tot 8 of 10 uur ofzo, daarna kom ik naar huis en ga ik verder met bidden. Ik zou de Koran wel willen lezen, maar ik kan geen arabisch:(
Heb je niet een met de nl vertaling ?
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 17:42
Salaam Ik ga zo ook naar moskee en daarna thuis nog verder bidden en koran lezen!!!
Moge allah ons bidden accepteren...
:zwaai:
Origineel gepost door Kadir
Nee:( Moet ik nog halen, we hebben er maar een, en die is in t arabisch, we hadde ook in t turx, maar die heeft iemand "geleend"(Lees: Gejat)
--> Amien Nador Zina ..........
Eneeeh Kadir lees je er eentje online toch ..................... ;)
Tipje : goede site http://www.redouan.nl
:zwaai:
Origineel gepost door Emshoom
ik ben heel trots op je Kardash :goedzo: , doe zo verder hé, als je geen arabisch kunt lees dan de nederlandse vertaling (desnoods de turkse :D ) en hopelijk komt er ooit een dag dat je de koran wel gaat kunnen lezen in de originele taal :zwaai:
Hmmm .... ie shek a emshoom ???????? :D
heey , ik ga normaal gezien ook elk jaar met lailatoelkadr in de moskee bidden, maar dit jaar kan ik niet wegens bioligische redenen :huil:
maar ik ga hier thuis satteliet aanlaten op arabische posten om ze te horen bidden, en nu heb ik ook Koran opstaan. Volgend jaar insha allah ga ik wel weer mee.xxx
NaDoR.ZiNa
01-12-2002, 17:48
Weet iemand nog een mooie site waar je koran kan luisteren??? ik had een keer eentje gezien hier maar ben het kwijt :(
Origineel gepost door amianis
heey , ik ga normaal gezien ook elk jaar met lailatoelkadr in de moskee bidden, maar dit jaar kan ik niet wegens bioligische redenen :huil:
maar ik ga hier thuis satteliet aanlaten op arabische posten om ze te horen bidden, en nu heb ik ook Koran opstaan. Volgend jaar insha allah ga ik wel weer mee.xxx
AMIEN for that !!!!!
;)
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Weet iemand nog een mooie site waar je koran kan luisteren??? ik had een keer eentje gezien hier maar ben het kwijt :(
Hier sis ---> http://64.127.139.78/al-islaam/audiovideo/audioenvideo.htm
Veel luisterplezier !!!!!! :D
Allahouma takabal salatana wa sajamana
la ilaha illah mohamed rasoeloelah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.