Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel dat jouw vrouw

Pagina's : [1] 2

lady_khadija
30-06-2004, 18:13

niet bloedt op het huwelijksnacht..... terwijl ze heeft gezegd dat ze maagd was..... hoe zou je als man reageren??? want we weten inmiddels al dat hooguit 20% van de meiden bloedt

alhoceimachaima
30-06-2004, 18:19
moet je bloeden dan:eek: dat wist ik niet:eek:

lady_khadija
30-06-2004, 18:23
Origineel gepost door alhoceimachaima moet je bloeden dan:eek: dat wist ik niet:eek: ik kwam er ook pas achter....:moe: heeft mijn pa me verteld.... :maf: ps. hoe zouden de meiden zelf reageren??? zou je het erg vinden??

alhoceimachaima
30-06-2004, 18:25
Origineel gepost door lady_khadija ik kwam er ook pas achter....:moe: heeft mijn pa me verteld.... :maf: ps. hoe zouden de meiden zelf reageren??? zou je het erg vinden?? als ik weet dat ik het nie theb gedaan zou ik het to gniet erg vinden als die gast je geloof en vertrouwt en van je houdt dan moet ie je tog wel geloven :confused:

maroclady4you
30-06-2004, 18:26

gehehe ik wist dat ook niet en heeft jou vader dat verteld..?:maf:

latinalatifa
30-06-2004, 18:26
ja ik sou het self wel jammer vinden...eerlijk gesegd...maar als hij me daardoor niet gelooft....dan is het gelijk over en uit....:maf: als je getrouwd bent dan moet je elkaar gewoon vertrouwen....geloven....en eerlijk zijn tegenover elkaar

maroclady4you
30-06-2004, 18:28
Origineel gepost door latinalatifa ja ik sou het self wel jammer vinden...eerlijk gesegd...maar als hij me daardoor niet gelooft....dan is het gelijk over en uit....:maf: als je getrouwd bent dan moet je elkaar gewoon vertrouwen....geloven....en eerlijk zijn tegenover elkaar inderdaad vind ik ook..!!

s_nadoria
30-06-2004, 18:28
haar uit het raam gooien en met wahed hedda uit de bergen trouwen :banana:

alhoceimachaima
30-06-2004, 18:30
Origineel gepost door latinalatifa ja ik sou het self wel jammer vinden...eerlijk gesegd...maar als hij me daardoor niet gelooft....dan is het gelijk over en uit....:maf: als je getrouwd bent dan moet je elkaar gewoon vertrouwen....geloven....en eerlijk zijn tegenover elkaar mee eens

DanGd_LayDy
30-06-2004, 18:31
HUmmm..Pfff voor die actie Vrees Ook... Wat als je egt gewoon 100% maagd ben En je praat erover En hij gelooft je alsnog niet... Langs de dokter gaan die kunnen dat zo zeggen..

alhoceimachaima
30-06-2004, 18:33
Origineel gepost door DanGd_LayDy HUmmm..Pfff voor die actie Vrees Ook... Wat als je egt gewoon 100% maagd ben En je praat erover En hij gelooft je alsnog niet... Langs de dokter gaan die kunnen dat zo zeggen.. ik denk dat als die je niet vertrouw wat voor huwelijk heb je dan: :confused:

DanGd_LayDy
30-06-2004, 18:38
Origineel gepost door alhoceimachaima ik denk dat als die je niet vertrouw wat voor huwelijk heb je dan: :confused: Inderdaad... :confused: :(

alhoceimachaima
30-06-2004, 18:39
Origineel gepost door DanGd_LayDy Inderdaad... :confused: :( ewa jah life is hard :o

lady_khadija
30-06-2004, 18:42
vind ik nou ook.... zulke afspraken moet je van te voren maken... maar je weet maar nooit... voor hetzelfde geldt gaat ie een roddel rond verspreiden... gaan mensen je zien als ho.er... wordt je verstoten bla bla... een hele drama terwijl er niks aan de hand is... ik zou het zelf ook wel jammer vinden... maar wat ik zou doen is voor het huwelijk gewoon naar de dokter gaan zodat die kan bevestigen dat ik maagd ben... alles staat dan zwart op wit... als je niet bloedt en je man je dan uitmaakt voor h.oer, dan laat dat ik dat contract zien... en mag hij meteen zijn spullen pakken en vertrekken....dumpen die handel.... maar waar blijven de reacties van de heren?!!

DanGd_LayDy
30-06-2004, 18:42

Origineel gepost door alhoceimachaima ewa jah life is hard :o Nou het leven kan hard zijn HEt is maar wat je van je leven maakt.. En Horen eigenlijk niet de mannen hier op te reageren Dan krijgen we pas egt een inzicht krijgen van hoe zij zouden reageren

Pagina's : [1] 2