Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe erg kunnen de maroc jongens zijn!!!

Pagina's : [1] 2

SOmaar
30-06-2004, 17:55

Origineel gepost door _the_eyes_ Het gaat steeds slechter met de marokaanse boys van tegenwoordig. Ze laten zich tegenwoordig ontmaagden om er bij te horen, hoe laag kan je dan wel niet zijn. denken ze als we ontmaagd zijn krijgen we meer aandacht van de meisjes en zo. maar jongens vinden jullie het gek!!!!! :jammer: :D

siemsiem
30-06-2004, 17:58
Origineel gepost door SOmaar :D Iewa ja, ontmagen is niet zo heeeel erg. dat overkomt je maar 1 keer. Het ergste zijn de jongens die drinken en jointjes roken en elke week naar de hoeren gaan. da's pas erggg

maroclady4you
30-06-2004, 18:02
Origineel gepost door siemsiem Iewa ja, ontmagen is niet zo heeeel erg. dat overkomt je maar 1 keer. Het ergste zijn de jongens die drinken en jointjes roken en elke week naar de hoeren gaan. da's pas erggg Tsss dat is toch niet ergg alleen marokaanse meiden doen alles slecht en verkeerd...marokaanse jongens doen dat niet..!! :rolleyes:

SOmaar
30-06-2004, 18:02
Origineel gepost door siemsiem Iewa ja, ontmagen is niet zo heeeel erg. dat overkomt je maar 1 keer. Het ergste zijn de jongens die drinken en jointjes roken en elke week naar de hoeren gaan. da's pas erggg dat bedoel ik nou, niet alleen de meisjes zijn slecht maar ook de jongens!! en insallah komt het goed met de verdwaalde moslim jongeren!!

Verdachte
30-06-2004, 18:04

ja precies ontmaagd sowat? weet je hoeveel meisjes hun maagdenvlies laten herstellen? iik werk in het academisch ziekenhuis in rotterdam, Operatie Marokkaantje noemen we het!!!! het is maar dat julllie het weten

SOmaar
30-06-2004, 18:07
Origineel gepost door Verdachte ja precies ontmaagd sowat? weet je hoeveel meisjes hun maagdenvlies laten herstellen? iik werk in het academisch ziekenhuis in rotterdam, Operatie Marokkaantje noemen we het!!!! het is maar dat julllie het weten schandalig is dat !!! als die wijven het lef hebben om het te doen dan moeten ze ook het lef hebben om tegen hun echte man te vertellen wat ze gedaan hebben maar goed allah (swt) ziet alles!!!

tarifisht
30-06-2004, 18:09
ewa niet iedereen over een kan scheren er zijn heus wel goede marokaanse jongens en heus wel goede marokkaanse dames maar ja helaas zijn er ook meiden die slecht zijn en die zich niet aan hun godsdienst houden maar ja er zat jongens die dat ook niet doen (en ik denk jongens wel meer dan meisjes) maar ja dat was het een beetje :zwaai:

latinalatifa
30-06-2004, 18:29
als je bang bent van je partner in plaats van allah swt dan moet je vooral een maagdenvliesherstel operatie nemen......zwak hoor:jammer:

ladyfaya
30-06-2004, 19:05
mwahahahahahahahaha haloooooo zekerrr laaaggggg... ze noemen ons meiden hoe ren en sle tjes.. maar goed.. de mannen zijn eerste beste ho's

lhouceimagirl1
30-06-2004, 19:26
Origineel gepost door Verdachte ja precies ontmaagd sowat? weet je hoeveel meisjes hun maagdenvlies laten herstellen? iik werk in het academisch ziekenhuis in rotterdam, Operatie Marokkaantje noemen we het!!!! het is maar dat julllie het weten So wat? Je kan er wel zo luchtig over praten alsof het je niks doet, maar de meeste jongens willen anders wel een maagd als vrouw. De jongens die ontmaagd zijn verdienen ze niet! :kwaad:

lela_Hanan
30-06-2004, 20:17
Origineel gepost door lhouceimagirl1 So wat? Je kan er wel zo luchtig over praten alsof het je niks doet, maar de meeste jongens willen anders wel een maagd als vrouw. De jongens die ontmaagd zijn verdienen ze niet! :kwaad: Helemaal mee eens... Hoe kunnen die jongens dat nog van je vragen..als ze zelf ontmaagd zijn...La hawla walla koewata ila billah :jammer:

lhouceimagirl1
30-06-2004, 20:42
Uhu:moe:

saidaatje_18
01-07-2004, 14:35
zehma de jongens zijn erg. en jullie marokkaanse meiden dan??? ik durf mezelf niet eens marokkaanse te noemen meer uit schaamte voor jullie gedrag ( de meeste dan) zodra i kzeg dat ik marokkaanse ben beginne de vieze blikken al te komen met de negatieve gedachten allemal door de dingen die jullie doen . scheinheilig zijn jullie doen ze haram dingen en daarna doen alsof ze heilig zijn. dus kom me alsjeblieft niet vertellen dat de marokkaanse jongens erg zijn want dat is waarschijnlijk wat je verdiend . als jij verkeerd bezig ben t zul je ook verkerde mensen tegenkomen. ik ken geen 1 marokkaanse jongen die verkeerd bezig is

L7hobi_zina
01-07-2004, 14:38
Origineel gepost door saidaatje_18 zehma de jongens zijn erg. en jullie marokkaanse meiden dan??? ik durf mezelf niet eens marokkaanse te noemen meer uit schaamte voor jullie gedrag ( de meeste dan) zodra i kzeg dat ik marokkaanse ben beginne de vieze blikken al te komen met de negatieve gedachten allemal door de dingen die jullie doen . scheinheilig zijn jullie doen ze haram dingen en daarna doen alsof ze heilig zijn. dus kom me alsjeblieft niet vertellen dat de marokkaanse jongens erg zijn want dat is waarschijnlijk wat je verdiend . als jij verkeerd bezig ben t zul je ook verkerde mensen tegenkomen. ik ken geen 1 marokkaanse jongen die verkeerd bezig is Geen 1 marokkaanse jongen die verkeerd bezig? Sorry hoor lieverd .., maar volgens mij ben jij degene die hier schijnheilig doet! Er zijn Marokkaanse Mannen en vrouwen die dom doen..! En daar kunnen we niks aan doen.., we laten het over aan Allah.., Maar kom me niet vertellen dat jij alleen maar Marokkaanse meisjes kent die slecht zijn en geen jongens.., want nu ga je wel heeeeel erg ver.. :rolleyes:

Secret_girl
01-07-2004, 19:55

We kunnen elkaar nu wel allemaal verlagen en uitschelden, maar daar komen we niet ver mee. echt niet. De vraag is wat moeten we doen om er voor te zorgen dat de dames en heren allebei het rechte pad op gaan. Hier moet een einde aan komen.

Pagina's : [1] 2